  • 1. Data: 2015-04-01 12:40:42
    Temat: Zwrot towaru - wysyłka mailowa
    Od: kajoj <k...@o...eu>

    Witam
    Sprzedaje poradniki,testy itp na prawo jazdy w formie mailowej PDF i
    wysyłam na maila. Teraz odezwała się do mnie osoba która powołuje się na
    ustawe ze można zwrocic przedmiot w ciagu 14 dni i chce zwrotu pieniedzy.
    Wg mnie nie można zwrocić maila Rozumiem jakby przez internet zamawiała
    jakiś przedmiot itp to oczywiście tak, ale jak na maila nie, bo skopiuje
    sobie i bedzie wykorzystywać dalej za free. Bo przecież mi tego nie odda
    Nie ma możliwości Co o tym myślicie. Dawno temu czytalem że własnie
    nie można zwracac materiałów przesyłanych drogą elektroniczną.
    Wg mnie osoba chce wyłudzić ode mnie te pieniądze - można to podciągnąć
    pod jakiś art ?

  • 2. Data: 2015-04-01 12:42:45
    Temat: Re: Zwrot towaru - wysyłka mailowa
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-01 o 12:40, kajoj pisze:
> [...]
    > nie można zwracac materiałów przesyłanych drogą elektroniczną.
    > Wg mnie osoba chce wyłudzić ode mnie te pieniądze - można to podciągnąć

    Dziwne pytanie, prowadzisz sprzedaż internetową a nie znasz podstaw
    przepisów ustawy konsumenckiej?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-04-01 12:55:39
    Od: kajoj <k...@o...eu>

    W dniu 2015-04-01 o 12:42, Liwiusz pisze:

    > Dziwne pytanie, prowadzisz sprzedaż internetową a nie znasz podstaw
    > przepisów ustawy konsumenckiej?

    Znam, e-bookow itp nie można zwracać no bo jak ?:) , ale się pytam czy
    można to podciągnąć o próbe wyłudzenia, bo od wysłania testów mineła
    niecała godzina i pisze chce zwrócić. Wiec zrobiła to swiadomie i
    myslala ze nie znam ustaw i jej zwroce pieniadze, a ona bedzie miala za
    free.

  • 4. Data: 2015-04-01 12:58:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-01 o 12:55, kajoj pisze:

> [...]
    > niecała godzina i pisze chce zwrócić. Wiec zrobiła to swiadomie i
    > myslala ze nie znam ustaw i jej zwroce pieniadze, a ona bedzie miala za

    Masz za dużo czasu?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2015-04-01 13:09:45
    Od: kajoj <k...@o...eu>

    W dniu 2015-04-01 o 12:58, Liwiusz pisze:

    > Masz za dużo czasu?

    Możesz to rozwinac ?

  • 6. Data: 2015-04-01 13:17:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-01 o 13:09, kajoj pisze:

    > Możesz to rozwinac ?

    Zamiast po prostu odpisać, że na podstawie takiego-a-taiego przepisu
    odmawiasz przyjęcia zwrotu, chcesz się włóczyć po sądach po
    bezsensownych zawiadomieniach?

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2015-04-01 13:26:31
    Od: kajoj <k...@o...eu>

    W dniu 2015-04-01 o 13:17, Liwiusz pisze:

    > Zamiast po prostu odpisać, że na podstawie takiego-a-taiego przepisu
    > odmawiasz przyjęcia zwrotu, chcesz się włóczyć po sądach po
    > bezsensownych zawiadomieniach?

    Bo zrobiła to świadomie

  • 8. Data: 2015-04-01 13:34:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-01 o 13:26, kajoj pisze:

    > Bo zrobiła to świadomie

    Jak na razie nic jeszcze nie zrobiła.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2015-04-01 19:11:35
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .04.2015 o 13:34 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Jak na razie nic jeszcze nie zrobiła.

    Chce "zwrócić" towar i żąda zwrotu pieniędzy - to według Ciebie "nic"?

    Ale ciekawszy jest przypadek tworzącego wątek - to się potocznie nazywa
    pieniactwem.
    Normalny "biznesmen" zrobiłby jak piszesz. Pieniacz planuje proces o próbę
    wyłudzenia :)

    Szczerze - jest większa szansa, że sprzedawany "produkt" jest bardziej
    próbą oszustwa...
    :)

    --
    Trefniś

  • 10. Data: 2015-04-01 19:21:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-01 o 19:11, Trefniś pisze:

    > Chce "zwrócić" towar i żąda zwrotu pieniędzy - to według Ciebie "nic"?

    To jest tylko bezpodstawne roszczenie, niekaralne na gruncie prawa karnego.

    Zapewne.

    --
    Liwiusz