  • 1. Data: 2015-04-02 02:37:11
    Temat: kolejna kontrola policyjna
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Znowu - wracalem sobie do domu - godzina 2:00 w nocy, uliczka o ruchu
    uspokojonym 30km/h, ja na holendrze.
    Doscignal mnie patrol policji zmotoryzowany.
    Znowu sprawdzanie trzezwosci alkomatem, wylegitymowanie i pytanie co mam
    w plecaku. Wszytsko w miare kulturalnie, ale dlaczego wobec mnie akurat
    powzieli podejrzenia ('mogl pan byc zlodziejem')? Bylem jedynym
    rowerzysta w okolicach. Samochodziarzy tak czesto nie sprawdzaja.
    Mowili ze realizuja polecenie przelozonych.
    Jakie to polecenie? Sprawdzanie rowerzystow w powanym wieku w srodku
    nocy???
    --
    TA

  • 2. Data: 2015-04-02 02:49:42
    Temat: Re: kolejna kontrola policyjna
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02-04-15 o 02:37, T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    > Mowili ze realizuja polecenie przelozonych.
    > Jakie to polecenie? Sprawdzanie rowerzystow w powanym wieku w srodku

    Jak sam twierdzisz, poza Tobą nie było w okolicy innych rowerzystów. Czy
    samo to nie jest dowodem na odstępstwo od normy?

  • 3. Data: 2015-04-02 03:24:32
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-04-02 02:37, T...@s...in.the.world wrote:
> [...]
    > Mowili ze realizuja polecenie przelozonych.
    > Jakie to polecenie? Sprawdzanie rowerzystow w powanym wieku w srodku

    W takich okolicznościach, o takiej porze - nie widzę nic dziwnego w
    działaniach policji, jeśli - jak zaznaczyłeś - zachowują tzw pełną
    kulturę w swoich prewencyjnych działaniach.

  • 4. Data: 2015-04-02 10:40:52
    Od: Andrzej Ozieblo <y...@c...edu.pl>

    W dniu 2015-04-02 o 02:37, T...@s...in.the.world pisze:

> [...]
    > Doscignal mnie patrol policji zmotoryzowany.
    > Znowu sprawdzanie trzezwosci alkomatem, wylegitymowanie i pytanie co mam

    I to jest niestety kolejny dowod na zacofanie cywilizacyjne naszego
    kraju i jego organow. Wstyd jak beret - chcialoby sie powiedziec. Po
    zatrzymaniu mnie niedawno (opisywalem przypadek) napisalem list w tonie
    "nie przynoscie wstydu Polsce" do Wojewody. Wciaz czekam na odpowiedz. :)

    Przy okazji przeczytalem opowiesc pewnej Szwedki (Szwedka prawdziwa, nie
    zadna polska emigracja), ktora pracowala przez pewien czas w Krakowie i
    ktora zatrzymano po niewielkim spozyciu. Bardzo ciekawy wywiad niezle
    charakteryzujacy nasze polskie buractwo. Warto poczytac:
    http://ibikekrakow.com/2012/07/09/szwedzka-kultura-r
    owerowo-alkoholowa/

  • 5. Data: 2015-04-02 11:54:49
    Od: Remigiusz Zukowski <r...@g...com>

    W dniu 2015-04-02 o 02:37, T...@s...in.the.world pisze:

    > Jakie to polecenie?

    Robienie dobrych wyników w statystykach policyjnych tudzież wymagania
    przełożonych typu: tygodniowo minimum 20 kontroli, 10 mandatów, 1
    zatrzymanie, 0 pouczeń itd.

    pozdrawiam

    Remigiusz

  • 6. Data: 2015-04-02 11:55:14
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-04-02 10:40, Andrzej Ozieblo wrote:
    [...]
> [...]
    > zatrzymaniu mnie niedawno (opisywalem przypadek) napisalem list w tonie
    > "nie przynoscie wstydu Polsce" do Wojewody. Wciaz czekam na odpowiedz. :)
    Eeee tam, sam list to za mało. Trzeba było jeszcze się oflagować i
    rozpocząć głodówkę. :-D Zbudowanie miasteczka namiotowego przed Urzędem
    Wojewódzkim też by pewnie nie zaszkodziło. :-D

  • 7. Data: 2015-04-02 12:02:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 kwietnia 2015 11:55:26 UTC+2 użytkownik JDX napisał:
    na odpowiedz. :)
    > Eeee tam, sam list to za mało. Trzeba było jeszcze się oflagować i
    > rozpocząć głodówkę. :-D Zbudowanie miasteczka namiotowego przed Urzędem
    > Wojewódzkim też by pewnie nie zaszkodziło. :-D

    Jeśli nie jest górnikiem to nic nie ugra. Ugrac można tylko tak
    https://www.youtube.com/watch?v=yo4QhbUF7wM
    Tekst piosenki:

    : JUŻ IDĄ-WIELKĄ ZGRAJĄ
    JUŻ KRZYCZĄ-A NAS TAK MAŁO
    JUŻ BIJĄ-TRZEBA UCIEKAĆ
    ICH GNIEW-SŁYCHAĆ Z DALEKA
    JUŻ PĘKA-STALOWA PRZEGRODA
    JUŻ LEJE-Z ARMATEK SIĘ WODA
    HUK PETARD-ROZRYWA USZY
    JUŻ STRACH PAZERNOŚĆ ZAGŁUSZYŁ
    REF.
    SZTYL OD KILOFA W RĘCE GÓRNIKA
    NIE MOŻNA JUŻ KŁAMAĆ
    NIE MOŻNA UNIKAĆ
    NIE MOŻNA UDAWAĆ
    ŻE DZIURA W BUDŻECIE
    ŻE TAK BY SIĘ CHCIAŁO
    ŻE NIE JEST SIĘ ŚMIECIEM
    JUŻ TUPOT-CIĘŻKICH BUTÓW
    ZAGŁUSZYŁ-BEŁKOT GWIAZD
    I GADAJĄCE GŁOWY
    ZAMILKŁY-NIEMY STRACH
    KTOŚ ODKRYŁ WRESZCIE PRAWDĘ
    NAJPROSTSZĄ Z WSZYSTKICH PRAWD
    ŻE TYLKO JEDEN SPOSÓB
    JEST NIEZAWODNY TAK
    A GÓRNIK PATRZY I WIDZI TO CO CHCE
    ULICA MILCZY-ZE WSTYDU PALI SIĘ "

  • 8. Data: 2015-04-02 12:55:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 02 Apr 2015 02:37:11 +0200,
    T...@s...in.the.world napisał(a):

    > , ale dlaczego wobec mnie akurat
    > powzieli podejrzenia ('mogl pan byc zlodziejem')?

    Marudzisz. Gliny akurat robią to do czego są, co im się rzadko zdarza.
    Fakt że alkomat mogli by sobie darować jak było grzecznie i gadałeś do
    rzeczy :)
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 9. Data: 2015-04-02 13:06:29
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2015-04-02 o 10:40, Andrzej Ozieblo pisze:
> [...]
    > ktora zatrzymano po niewielkim spozyciu. Bardzo ciekawy wywiad niezle
    > charakteryzujacy nasze polskie buractwo. Warto poczytac:

    Czytałeś to dokładnie?

    "KL: W grudniu _wypiłem_ 2 wina do obiadu, potem wieczorem 3 piwa i ok.
    1 w nocy zatrzymano mnie w okolicach Wawelu. "

    Ja po takiej ilości alko (a ważę 90kg) pojechałbym taksówką mimo że nie
    jestem za karaniem rowerzystów.
    Kobieta siebie usprawiedliwia. Nie dość, że alkoholiczka (upija się
    regularnie w weekendy a czasem w tygodniu) to jeszcze problemy z
    tożsamością płciową - typowa Szwedka :D

    AŁ: A ile w praktyce można wypić by jechać rowerem w bezpieczny sposób?
    KL: Dla mnie granicą jest 5-6 piw

    Hehe

  • 10. Data: 2015-04-02 13:25:35
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Bartolomeo pisze:
> [...]
    > tożsamością płciową - typowa Szwedka :D
    >
    > AŁ: A ile w praktyce można wypić by jechać rowerem w bezpieczny sposób?

    jak widać niektórzy(e) nie dostają małpiego rozumu po jednym
    kieliszku.......

    pozdrawiamM