  • 1. Data: 2015-03-29 03:02:45
    Temat: Wskaźnik waloryzacji emerytur i rent w 2015 r.
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Wskaźnik waloryzacji emerytur i rent w 2015 r.

    Obowiązuje:
    od 2015-02-11

    Podstawa prawna:
    Dz.U.2013.228.1440

    Wskaźnik waloryzacji emerytur i rent w 2015 r.

    Wskaźnik waloryzacji emerytur i rent w 2015 r. wynosi 100,68%.
    Podstawa prawna: komunikat Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia
    11 lutego 2015 r. w sprawie wskaźnika waloryzacji emerytur i rent w 2015
    r. (M.P. poz. 176).

    http://www.infor.pl/wskazniki/prawo-pracy-i-ubezpiec
    zen-spolecznych/emerytury-i-renty/106,Wskaznik-walor
    yzacji-emerytur-i-rent-w-2015-r.html

    --
    animka

  • 2. Data: 2015-04-07 13:51:42
    Temat: Re: Wskaźnik waloryzacji emerytur i rent w 2015 r.
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    co to oznacza?
    ze wypłacą wyrównanie od lutego , czy od stycznia 2015?

  • 3. Data: 2015-04-07 16:19:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    platformowe głupki wrote:
    > co to oznacza?
    > ze wypłacą wyrównanie od lutego , czy od stycznia 2015?

    zwykle bylo od marca

  • 4. Data: 2015-04-07 16:51:59
    Od: kern <k...@w...pl>

    W dniu 07.04.2015 o 16:19, witek pisze:

    > zwykle bylo od marca

    teraz też od 1 marca

  • 5. Data: 2015-04-07 17:08:04
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    normalnie to jest tak:
    a to a
    b to b
    c to c
    d to d
    itd...

    wiem,że w po/eu jest inaczej... ale chociaż spróbujmy "odpowiedzieć na
    pytanie"...

    czy w marcu płacą za styczeń i luty, czy tylko za luty?

  • 6. Data: 2015-04-07 17:15:15
    Od: kern <k...@w...pl>

    W dniu 07.04.2015 o 17:08, platformowe głupki pisze:
> [...]
    > pytanie"...
    >
    > czy w marcu płacą za styczeń i luty, czy tylko za luty?

    płacą w marcu za marzec

  • 7. Data: 2015-04-07 17:26:09
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    cóż, nie ma co ukrywać, nie rozumiem zupełnie Twojej odpowiedzi...
    przecież data była podana 2015.02.11...

  • 8. Data: 2015-04-07 17:48:17
    Od: kern <k...@w...pl>

    W dniu 07.04.2015 o 17:26, platformowe głupki pisze:
    > cóż, nie ma co ukrywać, nie rozumiem zupełnie Twojej odpowiedzi...
    > przecież data była podana 2015.02.11...

    Waloryzacja od lat następuje z dniem 1 marca danego roku.
    Czego Twoja data dotyczy nie wiem....
    Na datę 1 marca mam kwity z ZUS :-)

  • 9. Data: 2015-04-07 18:03:25
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jakbym tak mógł zapytać,

    jeśli jakieś tam świadczenie emerytalne wynosi powiedzmy 100 pln
    w styczniu przychodzi 100 w lutym 100 a w marcu 200 pln...
    zagadnienie: ile przyjdzie w kwietniu?

    takie zagadki to nie na moją głowę...

    jak ten jebany pit, trzeba się kurw... doktoryzować, żeby je wypełnić...

  • 10. Data: 2015-04-07 18:10:40
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > jak ten jebany pit, trzeba się kurw... doktoryzować, żeby je wypełnić...

    pytam księgowego ile to kosztuje, a on mi na to, 100 pln netto...
    chyba ich pojebało od tych grantów...