  • 61. Data: 2004-06-15 14:28:24
    Temat: Re: kobieta w ciąży czy można wyrzucić?
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    wynajmujecie qrna, wynajmujecie.....

    Ewa (Krakow)

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*

  • 62. Data: 2004-06-15 14:28:38
    Od: "Magda" <m...@p...fm>

    Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości
    > wynajmujecie qrna, wynajmujecie.....
    >
    > Ewa (Krakow)
    a ile to kosztuje w Krakowie, ogólnie, nie koniecznie konkretnie Twoje
    mieszkanie?

    Magda

  • 63. Data: 2004-06-15 14:39:35
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    zadna tajemnica: 60m2, dwa pokoje, kuchnia, lazienka, wc, parter, w dobrym
    miejscu (15 min od centrum MPK)
    850 zl + media (internet, prad, gaz , woda, ok 350 - 450 zl), mieszkanie
    umeblowane

    kawalerka obok: 700 zl + oplaty
    pozdr

  • 64. Data: 2004-06-15 14:44:45
    Od: "Magda" <m...@p...fm>

> [...]
    > miejscu (15 min od centrum MPK)
    > 850 zl + media (internet, prad, gaz , woda, ok 350 - 450 zl), mieszkanie

    To jeszcze nie tragicznie, w Warszawie kawalerki zaczynają się od 1000 zł,
    dlatego wróciłam do swojego miasta a mąż jeździ, tu też narazie jeszcze
    wynajmujemy, ale płacimy 500 zł za cały dom ok.130 m2 no i do tego
    ogródeczek.

    Magda

  • 65. Data: 2004-06-15 14:46:23
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Tue, 15 Jun 2004 12:29:29 +0200, Magda napisał/napisała:
    > nikomu nie nawrzucałam podaj proszę fragment w, którym to niby ma miejsce

    Prosze bardzo:

    "No nic innego nie ciśnie się na usta (klawiaturkę) jak jakiś epitet pod
    adresem Pana Mądrego PAPIKA"
    (...)

    "Sytuację w naszym zaczarowanym kraju zawdzięczamy ograniczonym
    umysłowo...."

    No chyba, ze tego nie mozna uwazac za "nawrzucanie" :>

    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    GG: 70701

  • 66. Data: 2004-06-15 14:59:18
    Od: "Magda" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
    ..

> [...]
    > umysłowo...."
    >
    > No chyba, ze tego nie mozna uwazac za "nawrzucanie" :>

    No jasne że można, ale przecież autor postu nie odpowiada za sytuację w
    kraju, no chyba, że zasiada w zielonych ławkach, tylko wtedy pewnie
    niebyłoby Go na grupie.
    Jeżeli chodzi o zwrot : "Pana Mądrego PAPIKA", to nie uważam żeby to było
    "nawrzucanie", wręcz przeciwnie, właśnie tak powstrzymałam się od ubliżania?
    Epitet się cisnął, ale nie został wystosowany. Jak ktoś ma 4 czy 8 dzieci to
    nie można zaraz sugerować, że jest jakimś niereformowalnym, bogobojnym
    kretynem.
    Chcą mieć tyle dzieci to niech mają, nie pozbywają się ich, biorą
    odpowiedzialność, wychowują i kształcą.
    Nie wiem ile masz lat i za ile pójdziesz na emeryturę, ale to prawdopodobnie
    ich dzieci i moją córka oraz reszta dzisiejszych nastolatków
    będzie pracowac na Twoją i moją emeryturę. A słowa " Sytuację w naszym
    zaczarowanym kraju zawdzięczamy ograniczonym
    > umysłowo...." skierowane były m.in.do gości Wieliczki.

    I proszę pozostańcie bez urazy

    Magda

  • 67. Data: 2004-06-15 15:00:05
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    dom za 500 zl - pomarzyc, dobra rzecz......
    pod Krakowem pewnie takiego cuda sie nie uswiadczy....

    znam kilka osob co wynajmowaly kawalerki na obrzezach W-wy za 500
    zlotych.....tylko te dojazdy....

  • 68. Data: 2004-06-15 18:04:45
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <can2fs$joq$1@nemesis.news.tpi.pl>, Magda wrote:

    > To jeszcze nie tragicznie, w Warszawie kawalerki zaczynają się od 1000 zł,

    Nieprawda.

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 69. Data: 2004-06-16 06:58:23
    Od: /sl <w...@W...pl>

    Dnia 6/15/2004 12:50 PM, Użytkownik Andrzej_K napisał:

    > Zrobił to co teraz Ty i ja robimy czyli OT'a. Jednak
    > my mamy nad Tobą "przewagę" - nie wstydzimy się
    > podpisać tego co napiszemy.

    Drogi panie K, spodziewałem się takiej odpowiedzi. Tylko dziwię się, że
    zarzut wysuwa, ktoś kto także wstydzi się podpisać.
    Moze tak przy okazji: powiedz o ile brednie podpisane nazwiskiem są
    lepsze od anonimowych?

    --
    /sl

  • 70. Data: 2004-06-16 06:59:24