  • 1. Data: 2004-06-14 14:23:43
    Temat: CO MU GROZI?? OSTRZEGAM PRZED OŚRODKIEM MARINA W MRZEŻYNIE!!
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Własnie wróciłem z długiego weekendu z Mrzeżyna (zachodniopomorskie),
    gdzie z grupą 40 osób, pracowników jednego z lubuskich urzędów przebywaliśmy
    od czwartku do niedzieli. Mieszkaliśmy w ośrodku MARINA w Mrzeżynie na
    ul.Wypoczynkowej 16.

    Osrodek w sumie dość ładnie utrzymany, meble pamiętaja jeszcze pewnie
    Gierka, ale jest czysto, w pokojach TV i własna łazienka.
    Kuchnia też OK, jest tylko jeden, ale za to kurewsko wielki minus tego
    ośrodka...

    Kierownik Mieczysław M. , który jak stwierdział, z racji tej, że jest
    kierownikiem to może wszystko. No i udowadniał, że może.
    Pod nieobecność wczasowiczów wchodził do pokoi i..
    UWAGA
    PRZESZUKIWAŁ POKOJE, SZAFY I OSOBISTE RZECZY, TORBY wczasowiczów, bo - jak
    stwierdził - w regulaminie jest zapis o tym, że nie wolno w pokojach uzywać
    żelazek, czajników, grzałek, nie wolno zażywać narkowtyków itp.
    Jego zdaniem, jako kierowniki ośrodka miał prawo wejść i PRZESZUKAĆ torby
    gości podczas ich nieobecności!!!
    No i zabrał kilku osobom grzałki.
    Na interwencje jakie były zgłaszane (poprzez kucharki, bo Pana kierownika
    dziownym trafem długo nie było) Pan kierownik okazał łaskę i zlecił
    kelnerkom zwrócić zabrane rzeczy, a fakt wtargnięcia do pokoi i przeszukania
    prywatnych rzeczy tłumaczył:
    -JESTEM TU KIEROWNIKIEM, WIĘC WSZYSTKO MOGĘ, A POZA TYM NIE UDOWODNIĘ MU, ŻE
    SZUKAŁ RÓWNIEŻ W TORBACH.

    SZCZYTY AROGANCJI I HAMSTWA !!

    Jaki artykół facet złamał i jak mogę sprawę dalej potoczyć? Czy w ogóle
    takie wtargnięcie jest warte zachodu, żeby wszczynać jaiekolwiek
    postępowanie? Co grozi temu kierownikowi??

  • 2. Data: 2004-06-14 14:54:12
    Od: "Tomasz K." <m...@m...pbz-ROT13->

    On Mon, 14 Jun 2004 16:23:43 +0200, remeeq wrote:
    [ciach]
    > PRZESZUKIWAŁ POKOJE, SZAFY I OSOBISTE RZECZY, TORBY wczasowiczów, bo - jak
    > stwierdził - w regulaminie jest zapis o tym, że nie wolno w pokojach uzywać
    > żelazek, czajników, grzałek, nie wolno zażywać narkowtyków itp.
    [ciach] ^^^^^^^^^^^

    Przepraszam bardzo, ale nie mogłem się powstrzymać...
    Dzięki "narkowtykom" musiałem oczyścic monitor z przedkolacyjnej porcji
    kawy.

    BP, MSPANC :)

    --
    Those who can, do; those who can't, simulate.
    bash$ declare -i n=0;r(){ echo $n;n=n+1;r;};r

  • 3. Data: 2004-06-14 16:02:07
    Temat: Re: CO MU GROZI?? OSTRZEGAM PRZED OSRODKIEM MARINA W MRZEŻYNIE!!
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 14 Jun 2004 16:23:43 +0200, "remeeq" <r...@o...pl> wrote:

    >Kierownik Mieczysław M. , który jak stwierdział, z racji tej, że jest
    >kierownikiem to może wszystko. No i udowadniał, że może.
    >Pod nieobecność wczasowiczów wchodził do pokoi i..
    Wlasciciel osrodka:

    CZH S.A.
    40-955 Katowice
    ul. Lompy 14
    http://www.czh.pl

    tam sugeruj zglosic sprawe.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 4. Data: 2004-06-14 17:31:44
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > No i zabrał kilku osobom grzałki.

    Jesli zrobil to bez ich wiedzy i zgody, to byla to kradziez. Oskarzyc go
    o kradziez grzalki ;)

  • 5. Data: 2004-06-15 09:54:06
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Jesli zrobil to bez ich wiedzy i zgody, to byla to kradziez. Oskarzyc go
    > o kradziez grzalki ;)

    Tak też chciałem zrobić. Sęk w tym, że jeśli wartość skradzionych rzeczy nie
    przekracza bodajże 250 pln, to praktycznei kary za to nie będzie, a ganianie
    spod Zielonej Góry do Szczecińskiego Sądu chyba nie wrte świeczki :-(
    Toteż wszyscy zaniechali wzywania policji, tym bardziej, że facet wszystko
    zwrócił. Ale sam fakt wtargniecia i przeszukania - mozna na takich wczasach
    dostac niezłego wqrwa :-(

  • 6. Data: 2004-06-15 09:54:35
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości