  • 191. Data: 2004-04-22 21:04:03
    Temat: Re: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Olo Kwasniak wrote:
    > Hmmm....po czym wnosisz? Np. w komunikacji KZK GOP zniżka nie przysługuje
    > studentom studiów podyplomowych i doktoranckich.

    A to w ogóle studenci?

    KG

  • 192. Data: 2004-04-22 21:08:58
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    > Jeśli jest ulgowy to podstawowym determinantem jego ważnosci jest dokument
    > uprawniający do ulgi.

    A jak wyjasnisz sytuacje kiedy ten sam (nie taki sam) bilet ulgowy po
    skasowaniu trzyma osoba X ktora nie jest studentem, pozniej (przypomina
    sobie ze przeciez ma miesieczny) daje go osobie Y, ktora ma legitymacje, a
    ta z kolei (tez uswiadamia sobie ze ma miesieczny) oddaje go osobie Z, ktora
    legitymacji nie ma. mozemy pojsc jeszcze dalej: osoba Z oddaje go z kolei
    osobie W ktora ma legitymacje, ale studentem nie jest ;-))).....
    Jak wyjasnisz ta niewaznosc, konwalidacje niewaznosci (?), utrate
    niewaznosci i ponowna konwalidacje, i..... Nie sadzisz ze to nie trzyma sie
    kupy?

    > A tak poza tym to rozmawiamy o bilecie rocznym - jego się nie kasuje.

    Tak, wiem. Tylko dywagowalem co do kwestii niewaznosci biletu.

    NoMAD

  • 193. Data: 2004-04-22 21:12:08
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    > Jak się odkłada pracę na ostatnią chwilę, to potem siedzi się nad tym
    > pół nocy... A że praca nie idzie, to na grupie popisać można :)

    Tym bardziej ze dyskusja jak zwykle przy tym temacie sie rozkreca...

    NoMAD

  • 194. Data: 2004-04-22 21:25:50
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    > Hmmm....po czym wnosisz? Np. w komunikacji KZK GOP zniżka nie przysługuje
    > studentom studiów podyplomowych i doktoranckich.

    Olo, no kto jak kto ale ty powiniens wiedziec takie rzeczy.
    Studenci do 26 r.z. maja prawo do znizki 37(?)% na przejazdy PKP. Studenci
    (bez ograniczen wiekowych) maja prawo do 50% znizki na przejazdy kominikacja
    miejska.

    NoMAD

  • 195. Data: 2004-04-22 22:24:40
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Olo, no kto jak kto ale ty powiniens wiedziec takie rzeczy.

    No wybacz ze nie znam Taryfy MPK Poznań :-)

    > Studenci do 26 r.z. maja prawo do znizki 37(?)% na przejazdy PKP.

    37% na przejazdy jednorazowe, 49% na bilety miesięczne.

    > Studenci
    > (bez ograniczen wiekowych) maja prawo do 50% znizki na przejazdy
    kominikacja
    > miejska.

    Co w takim razie z tymi doktorantami w KZK GOP?

    pdr
    Olo

  • 196. Data: 2004-04-22 22:29:26
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > Jak wyjasnisz ta niewaznosc, konwalidacje niewaznosci (?), utrate
    > niewaznosci i ponowna konwalidacje, i..... Nie sadzisz ze to nie trzyma

    Sądzę, że nie można rozpatrywać danego biletu pod kątem jego ważnosci bądz
    niewaznosci w oderwaniu od osoby posiadacza i uprawnien tej osoby. Sam bilet
    jako taki jest nic nie wartym swistkiem papieru - wartosc przedstawia w
    rekach osoby, dla ktorej jest dowodem zawarcia umowy przewozu oraz opłacenia
    go. W zwiazku z tym widzac skasowany bilet na podłodze w tramwaju pomimo
    swoich kompetencji nie jestem w stanie ocenic czy jest on ważny, gdyż nie
    przedstawia mi go żaden pasażer.
    Zatem dany bilet jednorazowy ulgowy, skasowany prawidłowo w danym pojeździe
    jest ważnym dokumentem przejazdowym w rękach osoby uprawnionej do zniżki (i
    potrafiącej to udowodnić odpowiednim dokumentem), natomiast traci ważność po
    przejściu do rąk osoby bez takich uprawnień.

    pdr
    Olo

  • 197. Data: 2004-04-22 22:34:10
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "kam" <X#k...@w...pl.#X> wrote in message

    > A to w ogóle studenci?

    tak

  • 198. Data: 2004-04-23 00:00:37
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    > I w czasie kazdej ostatecznie płaciłbyś dwieście ileśtam złotych za
    > nieuzasadnione zatrzymanie pojadu :-)

    Niestety nie. Jeśli w regulaminie jest zapisane, że ma posiadać na
    identyfikatorze piczątkę przewoźnika, a jej nie ma to niestety identyfikator
    jest fałszywy.

    > Na prawdę aż tak perfekcyjnie znasz wzór identyfikatora? A może pieczęć
    > przewoźnika mają na odwrocie tak jak u nas w Jaworznie, hę?

    Akurat nie, bo dla pewności kazałem kiedyś odwrócić identyfikator i nie ma,
    ale nie jestem mściwy i jeśli kanar jest OK w stosunku do mnie to nie będę
    mu robił bez sensu jazdy. A jak się trafi kozak, to policja przyjedzie.

    > pdr
    > Olo

    [POZ] Marcin "Pigas" Nadolczak
    Pisząc do mnie na prv zmień UK na PL
    GG # 1403014 <= => gsm 502481155

  • 199. Data: 2004-04-23 00:08:32
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    Użytkownik "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Olo, mylisz dwie rzeczy (wlasciwie twoi dyskutanci > tez

    Nie po porostu ja opisałem, że kanar pozbawił mnie mojej legitymacji i na
    drugi dzień mnie sprawdzał. Chciał mi wlepić mandat za brak legitymacji, a
    ja go zlałem i chciałem wysiąść. On mnie chwycił za kołnierz kurtki i dostał
    po mordzie. A Olo zupełnie odbiega od tematu i tłumaczy po swojemu ;-))

  • 200. Data: 2004-04-23 00:10:30
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    > Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl.#X> napisał w wiadomości
    >
    > Tym bardziej ze dyskusja jak zwykle przy tym temacie sie rozkreca...

    ROTFL ;-)