  • 91. Data: 2004-04-21 17:42:16
    Temat: Re: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    news:c66b8b$dk$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Za Chiny Ludowe nie potrafię pojąć skąd ta liczba....

    Bo już razzapłaciłem i wg Ciebie musiałbm jeszcze raz zapłacić - czyli
    100%+100%=200% sama matma z pierwszej klasy. Teraz rozumiesz???

    > Nie, nie rozumiem.
    > Na prawde nie dostrzegasz róznicy między wysiadającym sobie z tramwaju
    > pasażerem, a uciekającym przed kontrolerami gapowiczem? A moze po prostu
    nie
    > chcesz jej dostrzec?

    Przecież ze 100 osób napisało Ci włącznie ze mną, że bilet mam, chyba, że
    dla kanarów posiadanie biletu jest równoznaczne z jazdą na gape - wszystko
    jasne.

    > Chcesz czy nie na daną chwilę byłeś gapowiczem, gdyz posiadales bilet
    ulgowy
    > nie mając prawa do ulgi.

    Głupoty klepiesz miałem prawo do ulgi, bo nie wyrzucli mnie z uczelni, nie
    miałem tylko legitymacji zagarniętej przez idiote kanara.

    > Nalezalo przyjąć wezwnie i isc sie odwolac - majac
    > na uwadze wczesniejsza sytuacje z legitymacja prawdopodobnie zaniechanoby
    > nawet oplaty manipulacyjnej za anulowanie.

    Czy ja nie mam co robić tylko chodzić po MPK, bo jakiś dupek ma zachcianke
    zabrać sobie moją legitymację?? Powinien ją w zębach przynieść.

  • 92. Data: 2004-04-21 17:46:02
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    Użytkownik "Czarek Gorzeński" <c...@p...org> napisał w wiadomości

    > No to nie daj Boże jak się komuś zejdzie podczas kontroli, albo zawału
    > dostanie widząc kanarów - też nie będzie potrafił okazać dokumentu.

    ROTFL

    > Czarek Gorzeński

    [POZ] Marcin "Pigas" Nadolczak
    Pisząc do mnie na prv zmień UK na PL
    GG # 1403014 <= => gsm 502481155

  • 93. Data: 2004-04-21 17:51:45
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > To może ku....wa ten kanar co mu się przywidziało powinien ta kare
    > zapłacić??? Śmieszny jesteś.

    i vice versa
    a kontolerzy mają przejazd bezpłatny

    pdr
    Olo

  • 94. Data: 2004-04-21 17:53:18
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    > Wyzsza - po prostu.

    Wyższa to może być sąd, albo policja. Sam napisałeś, że dokument należy w
    takm przyadku przekazać na komende, czego nie uczynił, więc to był zwykły
    zabór mienia. Bo co wziął sobie po to żebym musiał przyjechać specjalnie do
    MPK. A może był gejem i mu się spodobałem i liczył na to, że mnie spotka co
    ??

    > Ci
    >
    > Nie wąchaj tyle chemikaliów...

    No tak niestety było, a może ty coś wciągasz??

    > kradzież
    >
    > Nie - zatrzymanie dokumentu budzacego
    > podejrzenie, ze jest sfalszowany.

    Ale poczytaj dalej co należy zrobić z takim dokumentem - PRZEKAZAĆ GO NA
    KOMISARIAT POLICJI. Więc nie lej wody.

    > (oszczedzaj na pytajnikach - lasy giną....)

    Nie bój żaby o lasy ;-)

    > Parę postów wcześniej napisałem co należalo w tej sprawie zrobic.

    Bzdura.

    > Ojjj oszczerstwo moze drogo kosztowac...

    Tak samo jak nazwanie mnie złodziejem!!!

    > Raz jeszcze - wyjasnij mi skad ta liczba

    Proszę - Bo już raz zapłaciłem i wg Ciebie musiałbm jeszcze raz zapłacić -

  • 95. Data: 2004-04-21 17:56:45
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Bo już razzapłaciłem i wg Ciebie musiałbm jeszcze raz zapłacić - czyli
    > 100%+100%=200% sama matma z pierwszej klasy. Teraz rozumiesz???

    Niebardzo, tymbardziej ze z wszystkich Twoich wypowiedzi jak drut wynika, ze
    płacisz za przejazd 50%. 50% + 50% = 100% - sama matma z pierwszej klasy....

    > Przecież ze 100 osób napisało Ci włącznie ze mną, że bilet mam, chyba, że
    > dla kanarów posiadanie biletu jest równoznaczne z jazdą na gape - wszystko
    > jasne.

    A jak Ci 100 osób powie, żeś ciul, to uwierzysz?
    Wyobraź sobie ale bilet ulgowy wazny jest tylko i wyłącznie z dokumentem
    uprawniającym do ulgi. Jeśli nie masz tego dokumentu to tak jakbyś nie miał
    biletu.

    pdr
    Olo

  • 96. Data: 2004-04-21 18:16:14
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    : > Nie odpowiadajcie na ten post, Wiekszosc kanarow to zwykle sk. i na
    : chamstwo
    : > (w ich przypadku) nalezy chamstwem odpowiedziec.
    :
    : Podobnie jak Twoj stary
    : Plonk dupku

    Dla twojej wiadomosci Moj Ojciec nie zyje.

    BTW chyba Pan Kwasniak zdradzil swoj zawod... :)

  • 97. Data: 2004-04-21 18:20:32
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    Olo Kwasniak wrote:
    > Wyzsza - po prostu.

    Dociekliwy jestem - na obcasach, czy w kapeluszu?

    > Nie - zatrzymanie dokumentu budzacego podejrzenie, ze jest sfalszowany.

    O, to ja zabiorę kanarowi identyfikator jak będę miał podejrzenia że
    sfałszowany i powieszę na łóżkiem. Podstawy prawne do tego mam takie
    same, jak kanar którego tak twardo bronisz.

    > (oszczedzaj na pytajnikach - lasy giną....)

    Klega niezdecydowany... najpierw pisał, że papier cierpliwy jest, a
    teraz, że lasy od znaków zapytania padają...

    > Nie przeklinaj, mnie to razi...

    Ciekawe... a klepanie maski nie? Przejdźmy od słów, do czynów... Po co
    gadać, jak można wpi... o, przepraszam, chciałem powiedzieć "uszkodzić
    buzię".

    > Ojjj oszczerstwo moze drogo kosztowac...

    Powiedział Olo, co to na swoim koncie w ramach pisania na psp ma zapewne
    i groźby karalne i inne wystepki.

    Czarek Gorzeński

  • 98. Data: 2004-04-21 18:24:02
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Dociekliwy jestem - na obcasach, czy w kapeluszu?

    Z dłuzszym członkiem.

    > O, to ja zabiorę kanarowi identyfikator jak będę miał podejrzenia że
    > sfałszowany i powieszę na łóżkiem.

    Heh wątpię - w zyciu go nawet nie dotkniesz :-)

    pdr
    Olo

  • 99. Data: 2004-04-21 18:28:45
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    Olo Kwasniak wrote:
    > Heh wątpię - w zyciu go nawet nie dotkniesz :-)

    Tak jest - podstawa dyskusji to peany na cześć kanarów i byle dalej od
    meritum sprawy.

    Czarek Gorzeński

  • 100. Data: 2004-04-21 18:53:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Mam wątpliwość, czy w tym wypadku ma zastosowanie kpa. Moim zdaniem
    stosunek łączący pasażera z przewoźnikiem ma raczej charakter cywilny,
    więc i te przepisy należało by stosować.