  • 201. Data: 2004-04-23 00:13:53
    Temat: Re: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    news:c68v2c$jc6$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Kontroler nie ma wiedziec, ze dany pasazer ma wazny bilet, tylko ma go
    > widziec. Jezeli kazdego dnia kontroluje jedna i ta sama osobe z biletem
    > miesiecznym, to ósmego dnia z rzedu tez ja skontroluje, pomimo iz poznaje
    ja
    > juz po twarzy i wiem ze opłaciła przejazdy za miesiąc z góry - bo taki
    jest
    > mój obowiązek.

    Olo odpisuj na temat. Piszesz zupełnie nie na temat i dlatego ten wątek
    będzie się ciągnął prawdopodobnie do 2197 roku ;-) Spójrz co napisała
    osoba, której teraz odpowiedziałeś i spórz co jej odpowiedziałeś - kosmos
    kompletny.

    > pdr
    > Olo

    [POZ] Marcin "Pigas" Nadolczak
    Pisząc do mnie na prv zmień UK na PL
    GG # 1403014 <= => gsm 502481155

  • 202. Data: 2004-04-23 00:19:48
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    > Czy w Poznaniu jest zakaz łączenia biletów okresowych i jednorazowych?

    Tak, nie możesz nawet odbić dwóch ulgowych i jechać na nich jako na
    normalnym. Dziwnie, ale tak jest.

    > Ale w trakcie kontroli nie mogłeś wykazać się tym prawem - oświadczyć
    > "jestem studentem" może kazdy.

    Nie mogłem, ale dlatego, że TEN SAM KANAR DZIEŃ WCZEŚNIEJ BEZPRAWNIE
    POZBAWIŁ MNIE LEGITYMACJI i na pewno mnie pamiętał, bo się wtedy z nim ostro
    starłem, nawet bardzo ostro. Więc wina leży co najwyżej po jego stronie.

  • 203. Data: 2004-04-23 00:29:57
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

> [...]

    Solidarność kanarów ;-)

    > Temu ze wykonywał swoje obowiązki i został za to bezpardonowo napadnięty
    > przez tego osobnika.

    Osobniki są na Księżycu, albo na Marsie.
    Wytłumaczę Ci to jak się dzieciom tłumaczy matmę na cukierkach. Jesteś
    kanarem, nie mam legitymacji, którą zabrałeś mi dzień wcześniej - nie
    wydając pokwitowania - i starliśmy się ostro. Na drugi dzień chcesz mi
    wlepić mandat, bo nie mam legitymacji (którą dzień wcześniej mi zabrałeś -
    pamięasz to), ja chce wysiąść z autobusu, a Ty mnie szarpiesz za kołnierz.
    Czy uważasz, że zostałeś napadnięty???
    Jeśli odpowiedziałeś nie to powinieneś dalej pracować jako kontroler.
    Jeśli odpowiedziałeś tak to powinieneś iść do lekarza.

  • 204. Data: 2004-04-23 00:31:13
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    > A tak poza tym to rozmawiamy o bilecie rocznym - jego się nie kasuje.

    W końcu do tego doszedłeś o czym rozmawiamy? ;-)

  • 205. Data: 2004-04-23 00:38:11
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    Użytkownik "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > sprawiedliwie trzeba powiedziec, ze po tylu
    > nieprzyjemnych postach jakie otrzymal, na jego miejscu tez moglbym nie
    > wytrzymac nerwowo... z ta roznica ze chyba znacznie wczesniej...

    No fakt tutaj muszę się zgodzić. Tylko, że Olo za bardzo zbiega ze ścieżki
    tematy i nie odpowiada dokładnie na "to na co odpowiada". No i jest jeden, a
    co chwila ktoś się włancza żeby mu dopiec.

  • 206. Data: 2004-04-23 05:09:07
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Olo Kwasniak wrote:
    > Co w takim razie z tymi doktorantami w KZK GOP?

    Jeśli doktoranci są studentami w rozumieniu ustawy o szkolnictwie
    wyższym to taryfa jest sprzeczna z prawem.

    KG

  • 207. Data: 2004-04-23 05:13:44
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    poilkj wrote:
    > tak

    A tu miałbym wątpliwości, bo przepisy posługują się sformułowaniem
    "uczestnik studiów doktoranckich".

    KG

  • 208. Data: 2004-04-23 08:49:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 22 Apr 2004, Olo Kwasniak wrote:
    [...]
    >+ A coś tak wsiadł na Taryfę KZK GOP?

    Och, bo może słuzyć jako przykład konkretnej implementacji,
    a skoro była okazja przyczepić się do twojego sformułowania
    to co miałem odpuścić zapis o którym powiadasz że *ty*
    go znasz :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 209. Data: 2004-04-23 09:29:32
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Niestety nie. Jeśli w regulaminie jest zapisane, że ma posiadać na
    > identyfikatorze piczątkę przewoźnika, a jej nie ma to niestety
    identyfikator
    > jest fałszywy.

    Kompletnie nie widzę związku. Przyjeżdża policja, stwierdza że kanar
    faktycznie jest kanarem i wówczas to on ich prosi o Twoje dane i wystawia
    mandat za nieuzasadnione zatrzymanie pojazdu - nawet jeśli miałeś bilet.

    pdr
    Olo

  • 210. Data: 2004-04-23 09:37:11
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Osobniki są na Księżycu, albo na Marsie.

    Nie tylko...

> [...]
    > pamięasz to), ja chce wysiąść z autobusu, a Ty mnie szarpiesz za kołnierz.

    Oczywiscie ze tak. Nawet jesli legitymacja ostatecznie okazala sie
    autentyczna to powinienes ja odebrac w siedzibie przewoznika a do tego czasu
    albo placic za cały przejazd, albo zbierac wezwania do zaplaty i potem isc z
    nimi zeby je anulowali. Jesli uderzenia człowieka na służbie w twarz nie
    uwazasz za czynna napasc to jestes bardziej zdegenerowany niz
    przypuszczałem...

    > Jeśli odpowiedziałeś nie to powinieneś dalej pracować jako kontroler.
    > Jeśli odpowiedziałeś tak to powinieneś iść do lekarza.

    Buaahahahahahah
    Na szczescie nie jest i raczej nigdy nie bedzie to Twoja decyzja...

    pdr
    Olo