  • 1. Data: 2004-04-20 14:04:46
    Temat: 100tys. podpisow - pytanie
    Od: "news" <color@{wytnijto}gazeta.pl>

    mam pytanie, czy do wniosku - projektu ustawy (inicjatywa wlasna) mozna
    zbierac podpisy i oswiadczenia woli w formie elektronicznej (poprzez
    formularz www). chodzi o form w ktorym oswiadczenie woli i glos potwierdzane
    byloby swiadomym wcisnieciem przycisku "TAK" oraz podaniem numeru pesel. czy
    taka lista (log) moze byc dokumentem w tej sprawie ?

    pzdr

  • 2. Data: 2004-04-20 14:09:09
    Temat: Re: 100tys. podpisow - pytanie
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik news napisał:

> [...]
    > byloby swiadomym wcisnieciem przycisku "TAK" oraz podaniem numeru pesel. czy
    > taka lista (log) moze byc dokumentem w tej sprawie ?

    Niestety nie :(

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 3. Data: 2004-04-20 16:32:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "news" <color@{wytnijto}gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Nie, bo nie ma tam, podpisu. Zastanawiam się, czy natomiast mogły by to
    być maile z podpisem elektronicznym i moim zdaniem tak.

  • 4. Data: 2004-04-20 21:24:51
    Od: Drwal <w...@s...com>

    Robert 20 kwietnia 2004, 18:32:56, szrajbnął:

    > Użytkownik "news" <color@{wytnijto}gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nie, bo nie ma tam, podpisu. Zastanawiam się, czy natomiast mogły by to
    > być maile z podpisem elektronicznym i moim zdaniem tak.

    Latwiej znalezc na ulicy 100 tys. osob ktore podpisza normalnie niz
    tys. osob ktore podpisza ci sie 'cyfrowo' w internecie, wiec IMHO mija
    sie to poki co z celem.
    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

  • 5. Data: 2004-04-20 21:31:46
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Drwal napisał:
    > Latwiej znalezc na ulicy 100 tys. osob ktore podpisza normalnie niz
    > tys. osob ktore podpisza ci sie 'cyfrowo' w internecie, wiec IMHO mija
    > sie to poki co z celem.

    Zebranie 100 tys. podpisów na ulicy to koszt co najmniej 100 tys. zł
    jeżeli ludzie się chętnie by pod tym podpisywali.
    Jeżeli nie - to jeszcze większy.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 6. Data: 2004-04-21 07:04:06
    Od: Drwal <w...@s...com>

    Arek 20 kwietnia 2004, 23:31:46, szrajbnął:

    > Zebranie 100 tys. podpisów na ulicy to koszt co najmniej 100 tys. zł

    Dlaczego zlotowka za jednego podpisanego? :P

  • 7. Data: 2004-04-21 18:54:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Drwal" <w...@s...com> napisał w wiadomości

    > Latwiej znalezc na ulicy 100 tys. osob ktore podpisza normalnie niz
    > tys. osob ktore podpisza ci sie 'cyfrowo' w internecie, wiec IMHO mija
    > sie to poki co z celem.

    W pełni się zgadzam. Ja się odniosłem tylko do zagadnienia teoretycznie.