  • 1. Data: 2004-04-20 15:27:10
    Temat: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Od: AnTi <a...@p...fm.no.spam>

    Witam wszystkich grupowiczow

    Sprawa wyglada tak. Wsiadlem z kolega do tramwaju we Wroclawiu. Kumpel
    siadl a wolym siedzeiu i trzymal moj plecak na kolaach i zaczalem
    wyciagac dokumenty z plecaka. Wyciagalem ilet i go skasowalem i
    podchodzi do mie koels i mowi ze z kotroli iletow. wiec mu podalem ilet
    i kumpel tez. Poprosil o legitymacje i tez ja dostal. Oddal kumplowi [o
    mial dekadowke] a mi powiedzial ze ie odda o go skasowalem po ogloszeniu
    kotroli. Wiec zaczalem sie klocic i powiedzialem ze chce wysiasc o to
    moj przystaek a kumpel zostal w tramawaju. Koles zaczalm mnie spisywac
    wiec sie pytam na jakiej podstawie i ze nie podpisze. Spisal mnie i
    oddal legitke wiec kazalem mu podac adres gdzie moge zlozyc zazalenie i
    ze chce zobaczyc jego legitymacje a on sie ponownie zpaytal czy nie
    podpisze to powiedzialem ze nie i tyle. Wiec oddal mi legitke i poszedl
    z 2 innymi kanarami.

    PS: wszyscy trzej potwierdzali ze skasowalem po ogloszeniu kontroli mimo
    ze jeden sprawdzal z przodu drugi z konca a ja stalem z 3 na srodku. Aha
    i skasowanego iletu mi nie oddali bo stwierdzili ze go nie mialem

    Wiec mam pytanko gdzie we Wroclawiu i w jakiej formie mam zglosic
    zazalenie na nich ??

    Dziekuje za szyka odpowiedz.

    PS2: w sumie pierwszy raz spisywal mnie kanar wiec nie wiem czy dobrze
    zrobilem

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-04-20 15:33:43
    Temat: Re: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Wiec mam pytanko gdzie we Wroclawiu i w jakiej formie mam zglosic
    > zazalenie na nich ??

    Zarzad Dróg i Komunikacji - niestety nie podam adresu, ale przejdz sie na
    pierwszy lepszy przystanek, tam powinien byc.

    > PS2: w sumie pierwszy raz spisywal mnie kanar wiec nie wiem czy dobrze
    > zrobilem

    Na pewno lepiej bys zrobil podpisujac protokól - otrzymalbys wezwanie i z
    nim szedlbys sie odwolac, a jednoczesnie znalbys numer kontrolera.

    pdr
    Olo

  • 3. Data: 2004-04-20 15:44:25
    Od: AnTi <a...@p...fm.no.spam>

    > Na pewno lepiej bys zrobil podpisujac protokól - otrzymalbys wezwanie i z
    > nim szedlbys sie odwolac, a jednoczesnie znalbys numer kontrolera.

    No trudno skad moglem wiedziec :-(
    Dzieki za odpowiedz

    PS: jeszcze taka sprawa spisano mnie z legitki studenckiej na ktorej
    widnial moj stary adres z innego miasta. Czy beda mnie "szukac" ?

  • 4. Data: 2004-04-20 15:53:47
    Od: "Pussy" <i...@w...pl>

    Uzytkownik "AnTi" <a...@p...fm.no.spam> napisal w wiadomosci
> [...]
    > zazalenie na nich ??
    >
    > Dziekuje za szyka odpowiedz.
    >
    > PS2: w sumie pierwszy raz spisywal mnie kanar wiec nie wiem czy dobrze

    1) nie mial prawa zabrac biletu
    2) powinien byl na twoje zadanie okazac legitymacje
    3) jak dostales mandat to na odwrocie powinno byc napisane gdzie i w jakim
    terminie mozesz sie odwolac. Jesli pamietasz którym tramwajem o której
    godzinie jechales- napisz Skarge do instytucji na czynnosci kontrolera z
    przedstawieniem calej sytuacji, dolacz ksero swojej legitymacji, a jesli
    kolega potwierdzi twoje slowa- niech napisze tez krótkie oswiadczenie, iz
    byl swiadkiem takowego zdarzenia i potwierdza wszystko (niech dla wiarygodno
    sci tez dolaczy swoja legitymacje i ksero biletu). Odeslac na wskazany w
    mandacie adres listem poleconym (najlepiej z potwierdzeniem odbioru) i juz.
    Pozdrawiam
    I.

  • 5. Data: 2004-04-20 15:55:23
    Od: "Pussy" <i...@w...pl>

    Użytkownik "AnTi" <a...@p...fm.no.spam> napisał w wiadomości

    > No trudno skad moglem wiedziec :-(
    > Dzieki za odpowiedz
    >
    > PS: jeszcze taka sprawa spisano mnie z legitki studenckiej na ktorej
    > widnial moj stary adres z innego miasta. Czy beda mnie "szukac" ?

    A kolega nie wie, że trzeba aktualizować adres w dokumentach???? Jesli już
    dawno tam nie mieszkasz to miej to po prostu gdzieś.......

  • 6. Data: 2004-04-20 16:03:19
    Od: AnTi <a...@p...fm.no.spam>

> [...]
    > mandacie adres listem poleconym (najlepiej z potwierdzeniem odbioru) i juz.

    mandatu nie otrzymalem bo jak wyzej pisalem nie zgodizlem sie na jego
    podpisanie; wiec oddano mi legitymacje i tyle :(

    trmwaj godzine pamietam; bylo to 1h temu. Czekam na ich odpowiedz na
    email bo juz maja dzisiaj nie czynne

    pzdrw

  • 7. Data: 2004-04-20 16:35:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "AnTi" <a...@p...fm.no.spam> napisał w wiadomości

    Takich rzeczy się mailem nie załatwia, tylko pisemnie za potwierdzeniem
    odbioru.

  • 8. Data: 2004-04-20 16:35:48
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > PS: jeszcze taka sprawa spisano mnie z legitki studenckiej na ktorej
    > widnial moj stary adres z innego miasta. Czy beda mnie "szukac" ?

    Trudno mi powiedziec jakie tam panuja zwyczaje, ale technicznie jest to
    mozliwe.

    pdr
    Olo

  • 9. Data: 2004-04-20 16:37:49
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > 3) jak dostales mandat to na odwrocie powinno byc napisane gdzie i w jakim
    > terminie mozesz sie odwolac.

    Przeciez napisal ze odmowil podpisu - wiec nic nie dostal :-)

    pdr
    Olo

  • 10. Data: 2004-04-20 16:38:46
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > trmwaj godzine pamietam; bylo to 1h temu. Czekam na ich odpowiedz na
    > email bo juz maja dzisiaj nie czynne

    Wystarczy ze podasz swoje dane - po tym znajdą mandat.

    pdr
    Olo