  • 151. Data: 2008-05-28 14:38:40
    Temat: Re: jak wejsc do wlasnego mieszkania?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    BOOGIE wrote:

    > czyli nie ma juz obowiazku zgody glownego lokatora w mieszkaniu
    > spoldzielczym ?

    nie ma
    on ma tylko potwierdzic fakt zamieszkiwania przez daną osobę.
    przy czym odmowa podpada pod kodeks wykroczen

  • 152. Data: 2008-05-28 14:43:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > nie ma
    > on ma tylko potwierdzic fakt zamieszkiwania przez daną osobę.
    > przy czym odmowa podpada pod kodeks wykroczen

    Odmowa potwierdzenia nie jest karalna. Karalne jest niepowiadomienie,
    że ktoś się nie zameldował.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 153. Data: 2008-05-28 20:06:12
    Temat: Re: jak wejsc do wlasnego mieszkania?li
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Odmowa potwierdzenia nie jest karalna. Karalne jest niepowiadomienie,
    > że ktoś się nie zameldował.

    Na druczku do zameldowania jest miejsce na podpis osoby mającej tytuł
    prawny do lokalu, jeśli melduje się osoba bez takowegoż.
    Odmowa złożenia tego podpisu jest wykroczeniem.

  • 154. Data: 2008-05-28 20:38:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > Na druczku do zameldowania jest miejsce na podpis osoby mającej tytuł
    > prawny do lokalu, jeśli melduje się osoba bez takowegoż.
    > Odmowa złożenia tego podpisu jest wykroczeniem.

    Podasz jeszcze z którego artykułu jest to karalne?

  • 155. Data: 2008-05-28 21:38:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Podasz jeszcze z którego artykułu jest to karalne?

    kodeks wykroczeń
    uniemożliwienie komuś działania zgodnie z prawem, czyli zameldowania sie

  • 156. Data: 2008-05-29 06:46:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > kodeks wykroczeń
    > uniemożliwienie komuś działania zgodnie z prawem, czyli zameldowania sie

    Ponawiam prośbę o numer artykułu.

  • 157. Data: 2008-05-29 07:36:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Ponawiam prośbę o numer artykułu.

    ojej, a nie możesz sobie sam poszukać
    nie chce mi się o tej porze.

  • 158. Data: 2008-05-29 07:39:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > ojej, a nie możesz sobie sam poszukać
    > nie chce mi się o tej porze.

    Szukałem, nie znalazłem, dlatego się pytam. Z odpowiedzią mogę
    poczekać. Na razie jestem zwolennikiem zdania, że brak podpisu nie jest
    wykroczeniem.

  • 159. Data: 2008-05-29 07:46:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Szukałem, nie znalazłem, dlatego się pytam. Z odpowiedzią mogę
    > poczekać. Na razie jestem zwolennikiem zdania, że brak podpisu nie jest
    > wykroczeniem.

    widzisz, a prokurator byl innego zdania w stosunku do developera, ktory
    klucze dal, ale podpisu dac nie chcial.

  • 160. Data: 2008-05-29 07:47:13
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 28 Maj, 23:38, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > kodeks wykroczeń
    > uniemożliwienie komuś działania zgodnie z prawem, czyli zameldowania sie

    Moze przestaniesz wreszcie bredzic?