  • 1. Data: 2008-05-25 10:22:51
    Temat: Czy policja ma racje?
    Od: "Maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    Witam.

    Tesc tydzien temu przedluzyl umowe u operatora komorkowego.
    Zakupil nowy telefon.
    W piatek ten telefon zdubil. Ktos go znalazl i wylaczyl.
    Karte zablokowal. Chcialby jeszcze zablokowac telefon.
    Operator wymaga zgloszenia na policje.
    Na policji stwierdzili, ze nie przyjma takiego zgloszenia bo, telefon zostal
    zagubiony a nie skradziony.

    Czy policja ma racje?
    W koncu ktos ten telefon sobie przywlaszczyl.

    Jest szansa, ze jak bedzie zablokowany to ktos kto go znalazl bedzie chcial
    go odblokowac w komisie.
    Komis jest poinformowany o numerze imei telefonu.

    Pozdrawiam.
    Maurycy123.

  • 2. Data: 2008-05-25 11:42:47
    Temat: Re: Czy policja ma racje?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 25 maj 2008 12:22
    (autor Maurycy123
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g1beqi$c3m$1@news.onet.pl>):

    > Czy policja ma racje?

    A nie? Zgubił, więc kogo oskarża? Siebie? Podłogę na której zgubił?
    I o co oskarża?

    > W koncu ktos ten telefon sobie przywlaszczyl.

    Skąd wiesz, może leży tam, gdzie zgubił. A może ktoś znalazł, ale czy to
    przestępstwo coś znaleźć?

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 3. Data: 2008-05-25 12:13:05
    Od: "Maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    > A nie? Zgubił, więc kogo oskarża? Siebie? Podłogę na której zgubił?
    > I o co oskarża?

    To po co operatorowi zaswiadczenie aby zablokowac telefon?
    Jest moj to moge z nim zrobic co chce.
    A jednak nie mogo sobie go zablokowac bo mam takie widzi mi sie.

    > Skąd wiesz, może leży tam, gdzie zgubił. A może ktoś znalazł, ale czy to
    > przestępstwo coś znaleźć?

    Gdyby lezal to nie pisalbym na grupe.
    Zreszta po godzinie od zgubienia telefon byl wylaczony.
    Bateria byla naladowana. Nie mogl wpasc do wody.

  • 4. Data: 2008-05-25 12:17:17
    Od: "Maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    > A nie? Zgubił, więc kogo oskarża? Siebie? Podłogę na której zgubił?
    > I o co oskarża?

    Jak ktos zgubi kluczyki od samochodu to jego problem.
    A jak ja je znajde to moge zabrac mu smochod?

    Pytanie retoryczne.

  • 5. Data: 2008-05-25 13:01:04
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > Komis jest poinformowany o numerze imei telefonu.

    Pytałem rano w komisie u pana Rycha i nic nie słyszał

  • 6. Data: 2008-05-25 13:51:28
    Od: "Maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    > Pytałem rano w komisie u pana Rycha i nic nie słyszał

    Obu panom dziekuje za wyczerpujace odpowiedzi.
    Przestancie juz pic piwo albo chociaz schowajcie sie pod parasol.
    Slonce chyba za mocno dzisiaj grzeje.

    pozdrawiam.
    Maurycy123

  • 7. Data: 2008-05-25 13:58:44
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Maurycy123" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Operator wymaga zgloszenia na policje.
    > Na policji stwierdzili, ze nie przyjma takiego zgloszenia bo, telefon

    a na to jest rada, powiedz ze nie jestem pewnym i chcesz zglosic
    "podejrzenie popelnienia przestepstwa"

  • 8. Data: 2008-05-25 14:40:49
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 25 maj 2008 14:13
    (autor Maurycy123
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g1bl98$qaq$1@news.onet.pl>):

    > To po co operatorowi zaswiadczenie aby zablokowac telefon?

    Bo się boi złośliwej prośby o zablokowanie telefonu, który np. sprzedałeś.
    Słowem -- blokujemy wtedy, jak skradziono. a jak nie, to twoja sprawa...
    sprzedałeś, zgubiłeś... Nie ważne -- to TWOJE działanie, a nie obcych, więc
    nie ma powodu, żeby blokować.

    > Jest moj to moge z nim zrobic co chce.
    > A jednak nie mogo sobie go zablokowac bo mam takie widzi mi sie.

    Bo nie wiadomo, że Twój :D Może sprzedałeś, może zgubiłeś i już go ktoś
    znalazł i to nowy właściciel wtedy jest. Zablokować możesz kartę.

    > Gdyby lezal to nie pisalbym na grupe.
    > Zreszta po godzinie od zgubienia telefon byl wylaczony.
    > Bateria byla naladowana. Nie mogl wpasc do wody.

    No i kul. Zgubiłeś, ktoś znalazł. Normalna kolej rzeczy.

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 9. Data: 2008-05-25 14:42:20
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Obu panom dziekuje za wyczerpujace odpowiedzi.

    Więc po co dupę zawracasz?
    Odpowiedź ci nie odpowiada ? Chciałbyś opłacanej z moich podatków policji
    zawracać dupę zgubionym przez nieuwagę telefonem??

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 10. Data: 2008-05-25 14:44:11
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 25 Maj, 14:17, "Maurycy123" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Jak ktos zgubi kluczyki od samochodu to jego problem.
    > A jak ja je znajde to moge zabrac mu smochod?
    >
    > Pytanie retoryczne.

    dlatego zglasza sie kradziez, skad wie ze zgubil? ja nie lubie ludzi i
    im nie ufam i jak placilem w sklepie a 5 minut pozniej nie mialem
    portfela i dokumentow to zalozylem ze mi go ktos gwizdnal bo w sklepie
    nie zostawilem.