  • 1. Data: 2008-05-25 09:19:14
    Temat: umowa na internet
    Od: "Dysiek" <n...@c...pl>

    Witam

    Mam nastepujacy problem. W pazdzierniku ubieglego roku zalozylem sobie
    internet z Multimedia. Do dnia dzisiejszego nie podpisalem umowy, poniewz
    ww. firma nie dostarczyla mi jej mimo moich telefonicznych prosb.
    Pokwitowalem jedynie odbior modemu. Umowa miala byc teoretycznie zawarta na
    rok. W maju przyszedl rachunek za 3 miesiace w przod. Teraz wyprowadzam sie
    z tego mieszkania. Czy jestem zobowiazany zaplacic ten rachunek? Czy moze
    powinienem zaplacic za caly rok? Czy moge olac Multimedia skoro nie
    podpisalem zadnej umowy?

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2008-05-25 20:41:47
    Temat: Re: umowa na internet
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 25-05-2008 o 11:19:14 Dysiek <n...@c...pl> napisał(a):

> [...]
    > internet z Multimedia. Do dnia dzisiejszego nie podpisalem umowy,
    > poniewz ww. firma nie dostarczyla mi jej mimo moich telefonicznych prosb.

    czyli jest slad kontaktu. jezli Ty do nich dzwoniles a nie odwrotnie tym
    lepiej

    > Pokwitowalem jedynie odbior modemu.

    co pisalo na pokwitowaniu - moze przy okazji podpisales umowe ktorej nie
    wiesz
    chyba ze samo pokwitowanie wiec wlasciwie dostales prezent.

    > Umowa miala byc teoretycznie zawarta na rok.

    brak umowy wiec bezterminowa, wymowic 1 okres rozliczeniowy wczesniej

    > W maju przyszedl rachunek za 3 miesiace w przod. Teraz wyprowadzam sie z
    > tego mieszkania. Czy jestem zobowiazany zaplacic ten rachunek?

    nie

    > Czy moze powinienem zaplacic za caly rok? Czy moge olac Multimedia skoro
    > nie podpisalem zadnej umowy?

    ale platnosci dokonywales co miesiac ? wiec miales swiadomosc, ze istnialo
    zobowiazanie

    choc na moj gust gbybys nie placil to wlasciwie dostarczaliby usluge
    darmowo

    leon
    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa Śpiewaczka - EUGENE IONESCO

  • 3. Data: 2008-05-26 05:12:22
    Od: "Dysiek" <n...@c...pl>

    > co pisalo na pokwitowaniu - moze przy okazji podpisales umowe ktorej nie
    > wiesz
    > chyba ze samo pokwitowanie wiec wlasciwie dostales prezent.

    Samo pokwitowanie.

    > ale platnosci dokonywales co miesiac ? wiec miales swiadomosc, ze istnialo
    > zobowiazanie

    Zadnych platnosci nie dokonywalem, poniewaz nie przychodzily rachunki i nie
    bylo (i ciagle nie ma) umowy. Dopiero teraz przyszedl rachunek, ale na trzy
    miesiace w przod.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2008-05-26 06:35:48
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    nie
    > bylo (i ciagle nie ma) umowy. Dopiero teraz przyszedl rachunek, ale na

    uczciwie byloby sprawe wyjasnic i zaplacic conajmniej za czas kiedy
    korzystales z internetu.

    Icek

  • 5. Data: 2008-05-26 13:26:57
    Od: "Dysiek" <n...@c...pl>

    > uczciwie byloby sprawe wyjasnic i zaplacic conajmniej za czas kiedy
    > korzystales z internetu.

    Byloby uczciwie, tylko czy uczciwie zachowa sie Multimedia. Chodzi o to, ze
    generalnie chce wypowiedziec umowe. Moge zaplacic za okres od pazdziernika
    do pazdziernika. Tylko, ze pierwszy rachunek mam od maja. Czyli musialbym
    placic do maja lub dostalbym kare za wczesniejsze (tzn przed uplywem 12
    m-cy) wypowiedzenie umowy. I stad caly problem.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 6. Data: 2008-05-26 20:02:44
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > placic do maja lub dostalbym kare za wczesniejsze (tzn przed uplywem 12
    > m-cy) wypowiedzenie umowy. I stad caly problem.

    ale to im zadaj pytanie

    Icek

  • 7. Data: 2008-05-27 04:32:48
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 26-05-2008 o 07:12:22 Dysiek <n...@c...pl> napisał(a):

    > Zadnych platnosci nie dokonywalem, poniewaz nie przychodzily rachunki i
    > nie bylo (i ciagle nie ma) umowy.

    teoretycznie oni na dostarczenie rachunkow maj 1 lub 3 lata - nie pamietam
    dokladnie.
    skoro jednak nie znasz kwoty ja mialbys placic to nie mozesz odkladac
    nawet odpowiedniej kwoty

    > Dopiero teraz przyszedl rachunek, ale na trzy miesiace w przod.

    to olej rachunek, skoro oni nie potrafia skontaktowac sie z klientem
    normalnie to sie
    wyprowadz i niech wtedy szukaj klienta.
    moze sie naucza.

    leon