  • 131. Data: 2016-07-03 21:02:43
    Temat: Re: jak uciszyć pierdolone dzwony kościelne
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2016-07-03 o 18:56, RadoslawF pisze:

    > Nie.

    Tupnij jeszcze nogą.

    > Bo jakby naprawdę "napierdalał" to już by go wyciszyli.
    > To tylko ty się przypierdalasz do dzwonów bo masz kaprys
    > aby ich nie było słychać.

    LOL :)

    > I jak już napisałeś okna nie będziesz
    > zamykał bo to inni mają się liczyć z tobą a nie ty z innymi.
    > Zachowanie dzieciaka.

    Piłeś - nie pisz.

    Jak mam kaprys żeby mi kelner do zupy nie pluł, to się przypierdalam do
    kelnera. A skoro ty lubisz jak ci do zupy plują, to przypierdalając się
    do kelnera nie liczę się z tobą?

    Przeczytaj to ze zrozumieniem: pierdolisz głupoty i masz sprany mózg
    przez sukienkowych sekciarzy. Żeby usprawiedliwić ich butę i chamstwo
    jesteś w stanie publicznie się poniżyć i zbłaźnić. Warto? Myślisz, że ci
    kupią za to Maybacha albo życie wieczne?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 132. Data: 2016-07-03 21:12:33
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2016-07-03 o 21:00, Kris pisze:
    > Czytając w większości chamskie posty kritersa od razu widać co to za typ. Pieniacz
    i cham najzwyklejszy.

    Jest chamem bo protestuje przeciwko chamstwu, czy chodzi ci o
    całokształt jego pisania (nie znam, dlatego pytam)?

    > Ciekawe czy meila do proboszcza wysłał(jeśli wysłał) używjąc podobnego języka jak w
    tym wątku.

    Lepiej będzie jak założy włosiennicę i biczując się, na kolanach, wręczy
    list osobiście ze skruchą w oczach?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 133. Data: 2016-07-03 21:12:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 lipca 2016 15:48:47 UTC+2 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

    > Ale jaka to tradycja?
    >
    > Znakomita większość Kościołow w Polsce zaczęła bić około 6 rano pod
    > koniec lat 90-tych, na początku lat 2000. Wcześniej, o ile jakieś mi
    > dzwony, to używały ich "od święta".
    >

    > Dłuższą "tradycję" ma kebab w Polsce, czy pizza, czy hamburgery...
    Z okna mojej sypialni trzy wieże widzę. Dwie kolejne są w moim mieście ale z okna ich
    nie widzę. 3 mają conajmniej kilkaset lat. I od "wtedy" napierdalają w dzwony
    używając słownictwa autora wątku.
    W każdą niedziele ze 3razy ludziska te przybytki zapełniają, w tygodniu też
    frekwencja nie najgorsza.
    Ja to potrafię uszanować najzwyczajniej.

  • 134. Data: 2016-07-03 21:24:50
    Od: kriters <k...@o...pl>

    On 2016-07-03 21:00, Kris wrote:
    > Czytając w większości chamskie posty kritersa od razu widać co to za typ. Pieniacz
    i cham najzwyklejszy.
    Musisz mnie dobrze znać. Ciekawe, że żona (wyjątkowo spokojna osoba) też
    chodzi wkurwiona od tej zajebistej
    porannej pobudki.
    > Ciekawe czy meila do proboszcza wysłał(jeśli wysłał) używjąc podobnego języka jak w
    tym wątku.
    Prawdopodobnie tak. To chyba ten szatan w mojej głowie.

  • 135. Data: 2016-07-03 21:24:52
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2016-07-03 o 21:12, Kris pisze:

> [...]
    frekwencja nie najgorsza.
    > Ja to potrafię uszanować najzwyczajniej.

    A ja to widzę tak: była sobie wielowiekowa tradycja torturowania i
    palenia na stosie czarownic i innowierców. Frekwencja był nie najgorsza.
    Kilku chamom i pieniaczom się to nie podobało i zaczęli protestować.
    Napotkali dość mocny opór tych, którym się to podobało. Zarzucili im, że
    mają w dupie tych, którym się to podoba, i jak im się nie podoba, to
    niech się lepiej przyzwyczają, bo to taka tradycja.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 136. Data: 2016-07-03 22:22:48
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-07-03 o 19:44, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
    > To są dzwony sygnalizujące porę modlitwy Angelus Domini.
    > Bez sensu w dzisiejszych czasach.
    Oczywiście, że bez sensu.
    Może w kościele chcą, żeby ludzie nie zapomnieli o mszy i tłumnie
    przybyli z pieniążkami o nie mniejszej wartości jak 10 zł.?
    Pewna pani (jak czekałyśmy na autobus i tak sobie rozmawiałyśmy)
    powiedziała mi, że teraz wstyd dawać na tacę mniej niż 10 zł. To ja już
    nic a nic do koszyczka księdzu nie daję. Strasznie mi jest wstyd, że
    wrzucałam czasami tylko 2 zł i jakie dziadostwo uskuteczniłam.

    --
    animka

  • 137. Data: 2016-07-04 18:26:27
    Od: kriters <k...@o...pl>

    On 2016-06-26 16:37, kriters wrote:
    > Czy z tymi hałaśliwymi skurwysynami da się jakoś walczyć ? Od 6:30 nie
    > słysze niczego
    > oprócz tego napierdalania tego gówna z każdej strony. Myśle czy nie
    > zacząć od jakiegoś
    > pisma od kancelarii prawnej. Raczej nie mogę liczyć na zebranie
    > większej grupy ludzi
    > bo tu głównie stare dewotki a reszta nie będzie miała odwagi się
    > wychylić.
    >
    > Ma ktoś jakieś pomysły ?
    >
    > PS. Darujcie sobie pierdolenie typu "wyprowadź się do dżungli".

    Dla tych, którzy proponują iść do ksiedza i sprawę załatwić (to o TYM
    kościele):

    "Konsultowałem sprawę na spotkaniach z grupami parafialnymi
    i zdecydowana większość była ,,za"."

    Aha, czyli kościelne dewoty są za czyli inni też muszą.

    "Mam wrażenie, że głosy oburzenia podnoszą ci, dla których dzwony są
    swoistym wyrzutem sumienia - odpiera
    zarzuty proboszcz."

    Bez komentarza.

  • 138. Data: 2016-07-04 19:03:45
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2016-07-04 o 18:26, kriters pisze:

> [...]
    >
    > Aha, czyli kościelne dewoty są za czyli inni też muszą.
    >
    > "Mam wrażenie, że głosy oburzenia podnoszą ci, dla których dzwony są

    Dobrze się zastanów. Może jednak te dzwony da się polubić... wyrzuty
    sumienia noszone na plecach mogą sporo ważyć:
    https://www.youtube.com/watch?v=5_QMsssIxfs

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 139. Data: 2016-07-04 19:27:25
    Od: kriters <k...@o...pl>

    On 2016-07-04 19:03, Kviat wrote:

    > Dobrze się zastanów. Może jednak te dzwony da się polubić... wyrzuty
    > sumienia noszone na plecach mogą sporo ważyć:
    > https://www.youtube.com/watch?v=5_QMsssIxfs
    O moje sumienie się nie martw. To raczej ktoś inny próbuje zagłuszyć swoje.

  • 140. Data: 2016-07-04 19:45:08
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2016-07-04 o 19:27, kriters pisze:

    > O moje sumienie się nie martw. To raczej ktoś inny próbuje zagłuszyć swoje.

    Napiszę tego posta jeszcze raz, tym razem z odpowiednim emotikonem na końcu.

    Pozdrawiam
    Piotr