  • 31. Data: 2004-10-04 11:15:35
    Temat: Re: inicjacja seksualna - 15 lat
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Przemek R. napisał:

    > wine trzeab udowodnic, a bzykanie po 15 jest dozwolone, jezeli to mialby
    > byc gwalt prosze to udowodnic.

    Dowód:
    Opiekun mówi w imieniu panienki:

    Nie chciałam...

    Panienka milczy jak zaklęta ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 32. Data: 2004-10-04 11:16:09
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > No to co tu piszesz o skazaniu? Póki co wyrok wydał tylko niekompetentny
    > sąd pierwszej instancji - w apelacyjnym łatwo da się wykazać tę
    > niekompetencję.
    > Winę trzeba udowodnić - a zeznania matki, która samego zdarzenia nie
    > widziała, są nic nie warte. Równie dobrze ja mógłbym zeznawać w sprawie
    > Rywina, bo też tam coś o tej sprawie od kogoś słyszałem (w TV konkretnie).

    Ale nie jesteś jego opiekunem prawnym ... Drobna różnica ..

  • 33. Data: 2004-10-04 11:17:24
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    > I co w tym nielegalnego?

    Jeśli się nie spostrzegłeś dyskusja zeszła na tor GWAŁTOWY ... więc
    zakładamy(zakładam) że opinia rodziców jako opiekunów prawnych brzmi
    PANIENKA NIE CHCIAŁA , i panienka słowa nie piśnie, bo jak tu rodzicom
    podskoczyć ?

  • 34. Data: 2004-10-04 11:44:33
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dowód:
    > Opiekun mówi w imieniu panienki:
    >
    > Nie chciałam...
    >
    > Panienka milczy jak zaklęta ...

    to nie dowod to skladanie falszywych zeznan,

    "Byl tam Pan"?

    "nie"

    "to na jakiej podtsawie Pan twierdzi ze to byl gwalt?"

    P.

  • 35. Data: 2004-10-04 11:55:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Stasio Podróżnik wrote:

    > Ale nie jesteś jego opiekunem prawnym ... Drobna różnica ..

    Jako strona w sprawie zgłaszasz wniosek oprzesłuchanie w obecności
    biegłego psychologa bez udziału rodziców.

  • 36. Data: 2004-10-04 12:11:56
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Przemek R. napisał:

    > "Byl tam Pan"?
    > "nie"
    > "to na jakiej podtsawie Pan twierdzi ze to byl gwalt?"

    Tak powiedziała mi córka ...
    A córka przed sądem milczy ... Nie ma obowiązku się odzywać;)

  • 37. Data: 2004-10-04 12:24:38
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tak powiedziała mi córka ...
    > A córka przed sądem milczy ... Nie ma obowiązku się odzywać;)

    "sraty taty " :) kogo to obchodzi co coorka ojcu powiedziala, zdorwy na
    umysle czlowiek
    zda sobie sprawe (a zaklaadam ze sedzia bedzie czlowiekiem myslacym) z
    tego ze ojciec wyolbrzymi albo
    w ogole wszystko przekreci.

    Corka obowiazku odzywac sie nie ma, ale obowiazuje ja konsekwencje jezeli
    chodzi o skladanie falszywych zeznan
    wiec jednak warto by sie odezwala :)

    druga sprawa skad ojciec wie ze corka jest rozdziewiczona? Grzebal jej ?
    :) Sprawdzal czy to prawda? :)
    Ja bym sie zaczal nad takim ojcem zastanawiac, mozna by tu nawiazac do
    postu:
    "molestowanie" :-)

    P.

  • 38. Data: 2004-10-04 12:37:54
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Przemek R. napisał:

    > "sraty taty " :) kogo to obchodzi co coorka ojcu powiedziala, zdorwy na
    > umysle czlowiek

    Kogo obchodzi, że dzieci mówią, że je pedofilki posuwają ?
    Analogię widzę ...

    > zda sobie sprawe (a zaklaadam ze sedzia bedzie czlowiekiem myslacym) z
    > tego ze ojciec wyolbrzymi albo
    > w ogole wszystko przekreci.

    Być może ... to podlega ocenie sądu ...

    > Corka obowiazku odzywac sie nie ma, ale obowiazuje ja konsekwencje jezeli
    > chodzi o skladanie falszywych zeznan
    > wiec jednak warto by sie odezwala :)

    jak ma polecieć za fałszywe zeznania ? Wystarczy, że w rzeczowej
    sprawie nie będzie nic mówić i robić przestraszone smutne oczka, jak
    tatuś przykazał ...

    > druga sprawa skad ojciec wie ze corka jest rozdziewiczona? Grzebal jej ?
    > :) Sprawdzal czy to prawda? :)

    Znachorzy do dzisiaj istnieją, mimo, że się już tak lekarzy nie nazywa.

    > Ja bym sie zaczal nad takim ojcem zastanawiac, mozna by tu nawiazac do
    > postu:
    > "molestowanie" :-)

    Myślę, że nie ... Jeśli rodzice cwani, to będą wiedzieć jak rozegrać
    to by dopi&^%&*&^*( córce, dopie&*^&*(&^*( kochasiowi i postawić na
    swoim ... bo tak naprawdę w taich sytuacjach nie chodzi o kochasia i
    córeczkę, tylko chore osobowości rodziców ...

  • 39. Data: 2004-10-04 12:55:01
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Kogo obchodzi, że dzieci mówią, że je pedofilki posuwają ?
    > Analogię widzę ...

    ale dzieci, i sa one przesluchiwane przez psychologow, sa to zeznania
    psychologow a nie
    jakiegos wnerwionego tatusia. A to jest zasadnicza roznica

    > jak ma polecieć za fałszywe zeznania ? Wystarczy, że w rzeczowej
    > sprawie nie będzie nic mówić i robić przestraszone smutne oczka, jak
    > tatuś przykazał ...

    no to by dalo do myslenia co ten tatus jej robi

> [...]
    > swoim ... bo tak naprawdę w taich sytuacjach nie chodzi o kochasia i
    > córeczkę, tylko chore osobowości rodziców ...

    Gorzej jak trafia na cwanszego "rozdzdiewiciela" :-)

    P.

  • 40. Data: 2004-10-04 13:04:44
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    > no to by dalo do myslenia co ten tatus jej robi

    I trafiłeś w sedno ... tradycyjnie dtyskusja zakończy się
    zastanawianiem - czy sądy myślą ? Czy postępują logicznie ?
    Czy nie dają wiary absurdalnym wyjaśnieniom ;) a te logiczne uważają
    za niebyłe, mało ważne ;)

    > Gorzej jak trafia na cwanszego "rozdzdiewiciela" :-)

    Co prawda to prawda ... Mimo wszystko śmiem twierdzić, że tak jak
    ojcowie przed sądami w sprawach rozwodowych (z dziećmi) mają mniejsze
    szanse ... (Czytaj facet przed sądem rodzinnym, gdzie sądzi pani
    sędzia z 20 letnim stażem - przykład z mego życia ;)) ...

    Zatem , my tu gadu gadu, a życie zweryfikuje nasze poglądy, i to przy
    każdej sprawie w inny sposób, tak mi się niestety wydaje ..