  • 1. Data: 2004-10-04 05:01:46
    Temat: wyroby medyczne
    Od: "lilka" <a...@p...onet.pl>

    chcę sprzedawać w sprzedaży detalicznej wyroby medyczne i ortopedyczne(wg PKD)
    CZy do tego celu muszę mieć jakiś punkt sprzedaży,czy mogę tą sprzedaż
    detaliczną prowadzić bezpośrednio u klienta.Chodzi o laski ,poduszki
    ortopedyczne,pończochy uciskowe, piłki rehabilitacyjne,sprzęt do ćw
    rehabilitacyjnych.NIe dokońca jestem przekonana o wlaściwej kwalifikacji tego
    rodzaju dzialalnościw moim przypadku 52.32.Z.CZy muszę to zmienić,czy może tak
    zostać.?Proszę o jakąś podpowiedź.