  • 51. Data: 2004-10-04 14:58:43
    Temat: Re: inicjacja seksualna - 15 lat
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Stasio Podróżnik napisał:

    > Zwróć uwagę, że jednak mówimy głównie o NIEKOBIETACH ... nie zdarza mi
    > się tak nazywać 15, 16 letnich panienek z gimnazjum/liceum ... wybacz
    > ... ;>

    Tak samo 16stka, 20stka, czy 30stka moze Cie oskarzyc... Wiec jednak cos
    jest w poscie Johnsona.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos(at)op.No.More.Spam.polska

  • 52. Data: 2004-10-04 15:06:24
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Mithos napisał:

    > Tak samo 16stka, 20stka, czy 30stka moze Cie oskarzyc... Wiec jednak cos
    > jest w poscie Johnsona.

    Hmmm ... powiem, że jednak dostrzegam dużą róznicę w poziomie
    intelektualnym, poziomie odwagi cywilnej, odpowiedzialności i wielu
    innych takich pomiędzy 16 ką a 30 ką ...

    Jeśli ty nie dostrzegasz różnicy, to współczuję jednej rzeczy, albo
    pecha że trafiasz na same *DOJRZAŁE KOBIETY* , co też może być rzeczą
    zgubną ;> Ale w inny sposób ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 53. Data: 2004-10-04 15:52:04
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Stasio Podróżnik napisał:

    > Hmmm ... powiem, że jednak dostrzegam dużą róznicę w poziomie
    > intelektualnym, poziomie odwagi cywilnej, odpowiedzialności i wielu
    > innych takich pomiędzy 16 ką a 30 ką ...

    Racja.

    Ale licho nie spi.. :)

    pozdrawiam

  • 54. Data: 2004-10-04 15:53:25
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Stasio Podróżnik napisał:

    > Hmmm ... powiem, że jednak dostrzegam dużą róznicę w poziomie
    > intelektualnym, poziomie odwagi cywilnej, odpowiedzialności i wielu
    > innych takich pomiędzy 16 ką a 30 ką ...

    Iii tam, tak Ci się tylko wydaje.

    Pozdrawiam
    PWZ

    --
    Oto moje zasady. Jeśli wam się nie podobają, to mam też inne.

  • 55. Data: 2004-10-04 16:13:58
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Stasio Podróżnik napisał/a:
    >Koleżka ani się obejrzał jak stał się kryminalistą :)
    A czy przypadkiem koleżka nie próbował na sali sądowej grać "twardego
    ogiera", na którego polecą wszystkie i nie musi gwałcić - w rezultacie
    sędzia się rozdrażnił/a.:-)

  • 56. Data: 2004-10-04 18:42:42
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > no, coś takiego jest możliwe niestety. Ale do gwałtu, to jeszcze inne
    > okoliczności muszą pasować. Samo zeznanie pokrzywdzonej oderwane od
    innych
    > okoliczności nie powinno wystarczyć.

    gorzej jak trafi na sedzine ktora w czsach mlodosci byla 'wybzykana' :))

    P.

  • 57. Data: 2004-10-04 18:47:19
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Staszek! nie siej defetyzmów. Jeśli dziewczyna przed sadem zezna, że żadnego
    > gwałtu nie było. Potwierdzi to obdukcja lekarska i zeznanie oskarżonego, to
    > rodzice będą mieli na karku odpowiedzialność za zgłoszenie o niepopełnionym
    > przestęstwie, z którego wywinąć mogą się tylko, jeśli córka zezna, że ich
    > okłamała.

    Mówimy (ja mówię) o sytuacji *typowej* KATOrodziny ;)
    A tam pięknie to tak nie wygląda ;>

  • 58. Data: 2004-10-04 19:07:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cjs5u9$e88$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Mówimy (ja mówię) o sytuacji *typowej* KATOrodziny ;)
    > A tam pięknie to tak nie wygląda ;>

    Tu nie chodzi o katorodzinę, tylko o to, że to dość ryzykowne dla owej
    rodziny. Trzeba by było znać szczegóły. Bo jak nie znają, to mogą się
    wyłożyć na jakimś szczególe. Opisane przez Ciebie przypadki się zdarzają
    oczywiście, no ale do sądu to raczej nie dochodzi. Zazwyczaj sprawa się na
    jakimś tam etapie "sypie" już w postępowaniu przygotowawczym.

    Jakiś czas temu spotkałem się z podobnym przypadkiem. Małolata poszła z
    koleżanką i dwoma kolegami na taką kameralną imprezę. Wszyscy się z lekka
    zanietrzeźwili, więc do domu wróciła nad ranem i położyła się spać. Rano
    mamusia obejrzała jej bielutką miniówkę i ujawniła ślady krwi. próbowała się
    od córki dowiedzieć, co się stało, ale ta była wypita i coś odburknęła. No
    to mamusia wpadła na pomysł i poleciała do owej koleżanki. Tam od progu
    narobiła lamentu, że córka pokrwawiona przyszła i teraz leży nieprzytomna.
    Koleżanka córki przy rodzicach nie chciała się przyznać, że nic nie pamięta,
    bo była pijana. Pokombinowała, że jak tamta skrwawiona i nieprzytomna, no to
    co - najpewniej ją zgwałcili. No i trochę dodając taką wersję przedstawiła
    mamusi. Że jej córeczkę zgwałcili Ci dwaj chłopcy, dodając jeszcze kilka
    pikantnych szczegółów, jak to starała się koleżankę obronić własnym ciałem i
    w ogóle. Tak więc mamusia przybiegła prosto na Policję, nie weryfikując już
    wersji z córką. Złożyła zawiadomienie. Jedna ekipa pojechała zatrzymać
    sprawców, a druga po córkę, no bo przecież trzeba było ja przesłuchać i
    obdukcję zrobić.

    Sprawców zatrzymano dość szybko, bo byli w domu. Tylko córkę gdzieś
    wsiąknęło. Matka wydała ciuchy córki, które fachowo zabezpieczono. W końcu
    udało się córkę znaleźć. A córka, jak przetrzeźwiała to wyjaśniła, ze
    żadnego gwałtu nie było. Troszkę się z chłopcem pobawili. A że działo się to
    jakoś w pośpiechu, no to spódniczki zdjąć nie zdążyła. Miała właśnie "te
    dni", a że towarzystwo było wypite, to nikt nie zauważył, że spódniczkę ma w
    barwach narodowych. Lekarz stwierdził, że jest "nie naruszona". Żadnych
    innych śladów.

    No i "sprawców" trzeba było przeprosić.

  • 59. Data: 2004-10-04 20:01:41
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Ja osobiście pozwolę sobie dodać, że czasami w takich sprawach "sprawcy"
    siebie przez głupotę pogrążają, bo usiłują na sali grać "wielkich macho"
    i supertwardzieli.
    Znam ze słyszenia sprawę, że jeden delikwent (z szansami na łagodny
    wyrok) dostał bodajże 6 lat za udział w gwałcie zbiorowym, bo
    zaproponował, żeby "tu na sali przeprowadzić symulację gwałtu na
    pokrzywdzonej z jego udziałem; wtedy ona się przekona, że to nie mógł
    być on, bo on zrobi to tak, że będzie miała orgazm wielokrotny". Adwokat
    ponoć wyglądał nieszczególnie, a delikwent został z sali usunięty.
    Tytułem tła - ofiara była pijana, więc nie była pewna, a badania DNA nie
    wykazały jednoznacznie, że on też.