  • 1. Data: 2004-10-04 07:51:59
    Temat: Ulga budowlana po 4 latach
    Od: "Plusek$" <plusek!spamek!@spamek.tenbit.pl>

    Czy to prawda, że po otrzymaniu ulgi budowlanej (zakup mieszkania
    lokatorskiego w 2001 roku), nie można w ciągu 5 lat zmienić mieszkania, bo
    inaczej trzeba zwrócić ulgę budowlaną ? I jest jakaś podstawa prawna na to ?

    Plusek$

    PS: Proszę o nieodsyłanie na google bo dokładniej nie znalazłem ...
    Dowód:
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&c2
    coff=1&q=ulga+budowlana&meta=

  • 2. Data: 2004-10-04 08:02:16
    Temat: Re: Ulga budowlana po 4 latach
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Plusek$ pisze:

> [...]
    > ?
    >
    > Plusek$
    >
    > PS: Proszę o nieodsyłanie na google bo dokładniej nie znalazłem ...

    a sprawdziles w ustawie o podatku dochodowym od osob fizycznych ?

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-10-04 14:31:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Plusek$" <plusek!spamek!@spamek.tenbit.pl> napisał w wiadomości

    Rzuć na grupę pl.soc.prawo.podatki

  • 4. Data: 2004-10-04 18:00:45
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cjqvkj$e9a$1@atlantis.news.tpi.pl>, Plusek$ wrote:
    > Czy to prawda, że po otrzymaniu ulgi budowlanej (zakup mieszkania
    > lokatorskiego w 2001 roku), nie można w ciągu 5 lat zmienić mieszkania, bo
    > inaczej trzeba zwrócić ulgę budowlaną ? I jest jakaś podstawa prawna na to ?

    Ulgi to się chyba nie zwraca, ale na pewno trzeba zapłacić podatek od
    sprzedaży mieszkania.

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę