  • 1. Data: 2004-10-04 08:49:37
    Temat: inicjacja seksualna - 15 lat
    Od: gazebo <g...@n...com.pl>

    Mam problem z odnalezieniem daty nowelizacji kodeksu polegającej na
    ustaleniu granicy dojrzałości seksualnej na ukończone 15 lat.
    --
    careful with this axe Eugene!

  • 2. Data: 2004-10-04 08:50:39
    Temat: Re: inicjacja seksualna - 15 lat
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 04 Oct 2004 10:49:37 +0200, gazebo <g...@n...com.pl>
    napisał:

    > Mam problem z odnalezieniem daty nowelizacji kodeksu polegającej na
    > ustaleniu granicy dojrzałości seksualnej na ukończone 15 lat.

    to była jakaś nowelizacja w tym przedmiocie?
    nie słyszałem.

    A karalność stosunków seksualnych z osobami poniżej 15 roku zycia w Polsce
    po raz pierwszy wprowadzono 11 lipca 1932 r.

    --
    Falkenstein
    Gdzie znaleźć sprawiedliwość? W encyklopedii pod "S"!

  • 3. Data: 2004-10-04 08:55:38
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Rodrig Falkenstein napisał:
    > to była jakaś nowelizacja w tym przedmiocie?
    > nie słyszałem.
    > A karalność stosunków seksualnych z osobami poniżej 15 roku zycia w
    > Polsce po raz pierwszy wprowadzono 11 lipca 1932 r.

    Co nie znaczy, że powyżej 15 roku można dowoli ;>

    Można, ale za zgodą rodziców/opiekunów prawnych ... ;)
    A później po 18 ew stosunek może być ścigany na wniosek
    postosunkowanego ;) jeśli wedle jego wiedzy nie był odbyty za zgodą
    zainteresowanego.zainteresowanej ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 4. Data: 2004-10-04 08:55:59
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Stasio Podróżnik napisał:

    > Co nie znaczy, że powyżej 15 roku można dowoli ;>
    > Można, ale za zgodą rodziców/opiekunów prawnych ... ;)

    ??

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos(at)op.No.More.Spam.polska

  • 5. Data: 2004-10-04 08:59:48
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 04 Oct 2004 10:55:38 +0200, Stasio Podróżnik
    <B...@o...pl> napisał:

    > Co nie znaczy, że powyżej 15 roku można dowoli ;>
    > Można, ale za zgodą rodziców/opiekunów prawnych ... ;)

    Zaden przepis takiej zgody nie wymaga... ale takie małe zaraz chcą
    wychodzić za mąż... aczytały się Harlequinów, Bravo Girl i to spaczyło im
    poglądy na świat... Całe szczęście "kochać" się z taka panienką można od
    15 lat a żenić, i to za zgodą sądu, dopiero od 16 lat... a facet od 18
    lat... :-)

    > A później po 18 ew stosunek może być ścigany na wniosek postosunkowanego
    > ;) jeśli wedle jego wiedzy nie był odbyty za zgodą
    > zainteresowanego.zainteresowanej ...

    Całe szczęście Sąd Najwyższy uznał, że odmowa spełnienia obietnicy
    złozonej w zamian z stosunek nie stanowi podstępnego doprowadzenia do
    obcowania płciowego :-P

  • 6. Data: 2004-10-04 08:59:50
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2004-10-04 11:00, Stasio Podróżnik rzecze:
    > *Przeleć* 16 latkę ... Której rodzice wychodzą z założenia, że *dopiero
    > po ślubie* ... ;) No i poinformuj rodziców ;)
    > Rodzice złożą zawiad. o popełnieniu przestępstwa ;) tj o gwałcie ...
    > Dziecina nie będzie miała za dużo do powiedzenia przed sądem ;)

    Po to wprowadzono skończone 15 lat, żeby jednak miała wszystko do powiedzenia przed
    sądem.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - tanie rozmowy

  • 7. Data: 2004-10-04 09:00:19
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

  • 8. Data: 2004-10-04 09:03:08
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 04 Oct 2004 11:00:19 +0200, Stasio Podróżnik
    <B...@o...pl> napisał:

> [...]
    >
    > Rodzice złożą zawiad. o popełnieniu przestępstwa ;) tj o gwałcie ...
    > Dziecina nie będzie miała za dużo do powiedzenia przed sądem ;)

    Jak wywalę rodziców z sali i dopiero potem ją przesłucham to się wygada...
    A jak powie że rodzice kazali jej kłamać to mam ich na widelcu...

  • 9. Data: 2004-10-04 09:07:21
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Rodrig Falkenstein napisał:

    > Całe szczęście Sąd Najwyższy uznał, że odmowa spełnienia obietnicy
    > złozonej w zamian z stosunek nie stanowi podstępnego doprowadzenia do
    > obcowania płciowego :-P

    Z ciekawością przeczytam ;)
    Namiar ...

  • 10. Data: 2004-10-04 09:09:12
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    > Jak wywalę rodziców z sali i dopiero potem ją przesłucham to się
    > wygada... A jak powie że rodzice kazali jej kłamać to mam ich na
    > widelcu...

    Jak zaznaczyłem, rodzice uważają, że *po ślubie* ... czytaj fanatycy,
    katole ;)

    Nagada taki dzieciakowi, że jak będzie inaczej zeznawać, to na pysk z
    domu, to się zdziwisz ;)

    Syt. omawiana przeze mnie z życia wzięta ;) Tak tak, możecie
    twierdzić, że ja ;)

    Koleżka ani się obejrzał jak stał się kryminalistą :)