  • 41. Data: 2004-10-04 13:07:26
    Temat: Re: inicjacja seksualna - 15 lat
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Stasio Podróżnik napisał(a) w wiadomości

    > *Przeleć* 16 latkę ... Której rodzice wychodzą z założenia, że
    > *dopiero po ślubie* ... ;) No i poinformuj rodziców ;)
    >
    > Rodzice złożą zawiad. o popełnieniu przestępstwa ;) tj o gwałcie ...
    > Dziecina nie będzie miała za dużo do powiedzenia przed sądem ;)

    Przy tak durnym założeniu to z ządną kobietą nie mógłbyś bo a nuż się rozmyśli.
    Trzeba by mieć zgodę na piśmie.
    To kwestia oceny dowodów.

    --
    JOHNSON :)

  • 42. Data: 2004-10-04 13:08:54
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Rodrig Falkenstein napisał(a) w wiadomości

    > Jak wywalę rodziców z sali i dopiero potem ją przesłucham to się wygada...
    > A jak powie że rodzice kazali jej kłamać to mam ich na widelcu...

    Czyżbyś był co najmniej asesorem ? Nie wiem czy możesz i powinieneś udzielać się
    na grupach dyskusyjnych. Co powie Kolegium Sądu jak się dowie ;) ??

    --
    JOHNSON :)

  • 43. Data: 2004-10-04 13:12:03
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Rodrig Falkenstein napisał(a) w wiadomości

    > ... Podniecenie nie jest zalezne od woli i kobieta choćby nie chciała
    zareaguje na bezpośrednią
    > stymulację i śladów otarć na narządach płciowych nie będzie.

    Mocno wątpię w prawdziwość tego zdania, ale nie jestem specjalistą :)

    --
    JOHNSON :)

  • 44. Data: 2004-10-04 13:50:58
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Johnson napisał:

    > Przy tak durnym założeniu to z ządną kobietą nie mógłbyś bo a nuż się rozmyśli.
    > Trzeba by mieć zgodę na piśmie.
    > To kwestia oceny dowodów.

    Zwróć uwagę, że jednak mówimy głównie o NIEKOBIETACH ... nie zdarza mi
    się tak nazywać 15, 16 letnich panienek z gimnazjum/liceum ... wybacz
    ... ;>

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 45. Data: 2004-10-04 13:55:01
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 4 Oct 2004 15:12:03 +0200, Johnson <j...@a...pl.nospam>
    napisał:

    > użytkownik Rodrig Falkenstein napisał(a) w wiadomości

    > zareaguje na bezpośrednią
    >
    > Mocno wątpię w prawdziwość tego zdania, ale nie jestem specjalistą :)

    Może niedokładnie napisałem... otarcia zawsze wystepują, ale to będą
    otarcia normalnie występujace przy stosunku. Wydzielanie lubricatio jako
    oznaka podniecenia seksualnego jest niezalezne od woli. Tak samo facet nie
    może sprawić żeby mu nie "stanął"... w przeszłości próbowano różnych metod
    - zimne kąpiele, litania do wszystkich świętych, biczowanie... nic nie
    działa.

    Oczywiscie jak się zdaje większość gwałcicieli nie zawraca sobie głowy
    stymulowaniem ofiary "przed" i próbują "na sucho". Dlatego w większości
    przypadkach biegły ginekolog może powiedzieć czy panienka chciała czy nie.

    --
    Falkenstein

  • 46. Data: 2004-10-04 14:02:17
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

> [...]

    > przypadkach biegły ginekolog może powiedzieć czy panienka chciała czy nie.

    Sytuacja ... Chłopaczek, panna, macanki, ;) ...
    Już postymulowana ... ciąg dalszy znamy ;)

  • 47. Data: 2004-10-04 14:15:03
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 04 Oct 2004 16:02:17 +0200, Stasio Podróżnik
    <B...@o...pl> napisał:

    > Sytuacja ... Chłopaczek, panna, macanki, ;) ...
    > Już postymulowana ... ciąg dalszy znamy ;)

    Tak pewnie było... Buzi buzi, macu macu, lizu lizu, Auaaaa! Ooooooo!
    OOOOOooo!! Aaaaah!
    I tylko ten głupi ginekolog się rodzicom wygadał... więc co panienka miała
    powiedzieć mając przed sobą perspektywę odbycia dalszej edukacji u
    Urszulanek? Ze poszła obejrzek kolekcję znaczków kolegi a on ją
    wykorzystał...

    --
    Falkenstein

  • 48. Data: 2004-10-04 14:23:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cjr3c2$40d$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > Rodzice złożą zawiad. o popełnieniu przestępstwa ;) tj o gwałcie ...
    > Dziecina nie będzie miała za dużo do powiedzenia przed sądem ;)

    Staszek! nie siej defetyzmów. Jeśli dziewczyna przed sadem zezna, że żadnego
    gwałtu nie było. Potwierdzi to obdukcja lekarska i zeznanie oskarżonego, to
    rodzice będą mieli na karku odpowiedzialność za zgłoszenie o niepopełnionym
    przestęstwie, z którego wywinąć mogą się tylko, jeśli córka zezna, że ich
    okłamała.

  • 49. Data: 2004-10-04 14:25:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cjr3sn$40d$4@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jak zaznaczyłem, rodzice uważają, że *po ślubie* ... czytaj fanatycy,
    > katole ;)

    Rodzice mogą sobie uważać co chcą. Przed sądem liczy się prawo.

    > Nagada taki dzieciakowi, że jak będzie inaczej zeznawać, to na pysk z
    > domu, to się zdziwisz ;)

    no, coś takiego jest możliwe niestety. Ale do gwałtu, to jeszcze inne
    okoliczności muszą pasować. Samo zeznanie pokrzywdzonej oderwane od innych
    okoliczności nie powinno wystarczyć.

  • 50. Data: 2004-10-04 14:27:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cjr6g9$nng$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Sąd ocenił, że dziecko nic nie mówi, albo opowiada szczątkowo , bo coś
    > tam coś tam z psychiką po tym brutalnym czynie (Oczywiście bez opini
    > biegłego) i nie mozna dać jej wyjaśnieniom wiary , i przyją do
    > wiadomości jedynie zeznania rodziców ...

    A, to rodzice byli świadkami tego czynu??