  • 11. Data: 2004-09-25 11:56:44
    Temat: Re: gwałt na mężczyźnie -> dziecko
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Sat, 25 Sep 2004 12:49:28 +0200, idiom napisał/napisała:
    > to jest się bardzo daleką od orgazmu.

    mozliwe, ale myslisz,ze ktoras kobieta by sie do orgazmu przyznala?
    :P
    No ale odbieglismy od tematu...

    --
    * Zupelnie nie zdawalem sobie sprawy, ze tez jestem Quirkyalone :> *
    GG: 70701

  • 12. Data: 2004-09-25 12:36:14
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > tylko o gwałcie na kobiecie, która marzy o tym, żeby zostać zgwałconą w
    > swoich marzeniach seksualnych ?

    Powaznie? Myslalem ze rozmawiamy o gwalcie na kobiecie i domniemaniach
    na temat atrakcyjnosci gwalciciela. Z gory zakladasz ze w rzeczywistosci
    facet musi wygladac jak fleja, cuchnac i przenosic dotykiem tysiac
    chorob. O marzeniach sennych zaczynasz dopiero pozniej rozprawiac.

    A czy gwalt dokonany w sposob taki, w jaki wyobraza sobie kobieta
    w jak to ujelas, marzeniach sennych, jest jeszcze gwaltem czy jedynie
    spelnieniem jej pragnien?

    Pozatym, jestem przekonany ze w momencie gwaltu wiekszosci kobiet po
    prostu wisi, czy posuwa je DiCaprio czy Heniek spod Supersamu.

    A tym ktorym nie wisi, widocznie sprawia to faktyczna przyjemnosc.

    > Ale cieszę się, że obaliłeś również stereotyp, że każdy mężczyzna (w
    > odróżnieniu od kobiety) potrafi myśleć logicznie i wyciągać wnioski.

    A ja myslalem ze wyciaganie dalekoidacych wnioskow to domena kobiet.

    No ale coz, nie wydaje pieniedzy na pierdoly, nie szaleje z kolezankami
    po kafejkach, nie mam trzech szaf ubran i torebki L-Vitton,
    to moge chociaz poobalac stereotypy :)

    Acha, rozrozniam tez strone lewa od prawej :)

    Zasadniczo NTG :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 13. Data: 2004-09-25 13:23:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marek wrote:

    > Czy mężczyzna ma obowiązek płacić alimenty na dziecko powstałe w wyniku
    > gwałtu na nim?

    Niestety tak. Była kiedyś taka sprawa - pijane nastolatki zgwałciły
    nauczyciela WFu. A sędzina przysoliła mu jeszcze alimenty...

  • 14. Data: 2004-09-25 13:40:04
    Od: Richat <r...@t...pl>

    nasz kolega idiom nabazgrał:

    > A ja myślę, że marzenia, marzeniami, ale gdy się trafi na śmierdzącego,
    > często obleśnego faceta, który będzie dyktował warunki (bo w marzeniach
    > seksualnych to ich autorka kreuję sytuacje - i mogę się założyć, że wówczas
    > gwałciciel jest atrakcyjny, pachnący itd) i może wcale nie wiedzieć w jaki
    > sposób kobieta wyobrażała sobie ten gwałt i nie trzymać się scenariusza;)
    > to jest się bardzo daleką od orgazmu.

    a co to za roznica, czy gwalciciel jest smierdzacy, czy pachnacy? i
    marzenia marzeniami, ale gwalt to gwalt, gdy kobieta jest gwalcona i
    chce tego to wtedy to nie jest gwalt !!!!! i to samo jest z facetem,
    jezeli gosciu chce tego, to nie jest zaden gwalt i watpe ze przy
    prawdziowym gwalcie dojdzie do erekcji

    --
    Pozdr.Richat

  • 15. Data: 2004-09-25 13:42:44
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    Richat <r...@t...pl> wypocił(a):
> [...]
    > chce tego to wtedy to nie jest gwalt !!!!! i to samo jest z facetem,
    > jezeli gosciu chce tego, to nie jest zaden gwalt i watpe ze przy

    to chyba niewiele wiesz...

    pozdrawiam
    nome

  • 16. Data: 2004-09-25 13:48:34
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Sat, 25 Sep 2004 15:40:04 +0200, Richat napisał/napisała:
    > jezeli gosciu chce tego, to nie jest zaden gwalt i watpe ze przy
    > prawdziowym gwalcie dojdzie do erekcji

    swiadomie erekcja nie wystepuje :>

  • 17. Data: 2004-09-25 13:53:42
    Od: Richat <r...@t...pl>

    nasz kolega Papik nabazgrał:

    > swiadomie erekcja nie wystepuje :>

    a czy przy wielkich stresujacych sytuacjach dochodzi do erekcji?

    --
    Pozdr.Richat

  • 18. Data: 2004-09-25 15:28:12
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Niestety tak. Była kiedyś taka sprawa - pijane nastolatki zgwałciły
    > nauczyciela WFu. A sędzina przysoliła mu jeszcze alimenty...

    a czy jest szansa na zmiane sedziego? Np zazadac sedziego faceta a nie
    sedziny?

    P.

  • 19. Data: 2004-09-25 15:41:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > a czy jest szansa na zmiane sedziego? Np zazadac sedziego faceta a nie
    > sedziny?

    Wiele by to nie zmieniło - durne prawo powodujące, że nawet jeśli to
    kobieta zgwałci i sobie zajdzie, to zgwałcony alimenty ma płacić.

  • 20. Data: 2004-09-25 15:50:39
    Od: "M" <t...@p...onet.pl>

    sedzina to zona sedziego. jezeli kobieta siedzi w todze z lancuchem to nadal
    mowimy na nia "sedzia".

    > Wiele by to nie zmieniło - durne prawo powodujące, że nawet jeśli to
    > kobieta zgwałci i sobie zajdzie, to zgwałcony alimenty ma płacić.

    No i calkiem slusznie, bo alimenty przeciez maja byc dla dziecka a nie dla
    tejze kobiety. i to nie jest zadna nagroda dla niej, tylko srodki na
    utrzymanie dziecka. A to, ze facet dziecka nie chcial i ze zostal zgwalcony -
    oim zdaniem nie ma tutaj znaczenia. Odmowic takiemu dziecku prawa do alimentow
    to tak jakby czesc skutkow negatywnych wybryku mamusi zrzucac na dziecko. A ze
    wola tatusia co do poczecia dziecka nie ma znaczenia - wyobrazcie sobie wersje
    lightowa braku takiej woli, tj. zwyczajna wpadke. Przeciez to nie zwalnia z
    obowiazku alimentacyjnego.

    A co do mozliwosci gwaltu na mezczyznie - mysle ze jest to jak najbardziej
    mozliwe. Poprzez tzw mechaniczne wywolanie erekcji, a nastepnie - ejakulacji.
    Oczywiscie domyslam sie ze nie w kazdym przypadku to sie uda, co nie znaczy ze
    nie jest to wykonalne.

    Pozdr.