  • 91. Data: 2004-10-09 08:13:24
    Temat: Re: gwałt na mężczyźnie -> dziecko
    Od: gazebo <g...@n...com.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Przedstawiłem stan prawny i nazwałem rzecz po imieniu. Jakieś wąty?

    hmm, w kwestii formalnej, gdzie sie mowi w polskim ustawodawstwie o
    usuwaniu/zabijaniu dziecka traktujac o ciazy? wzmianka o dziecku jest
    chyba tylko w prawie spadkowym a i to po porodzie tak jak to definiuje
    medycyna

    --
    careful with this axe Eugene!

  • 92. Data: 2004-10-09 08:32:56
    Od: adamb <z...@w...abkom.tk>

    Rodrig Falkenstein napisał(a):
    > żle napisał. Miała prawo usunąć ciąże. Nazywanie płodu "dzieckiem" to
    > histeryczna propaganda antyaborcjonistów.

    A jakie cechy musi spełniać płód, aby nazywać się dzieckiem??
    patrz: Philip Dick "przedludzie"

    --
    pozdrawiam
    Adam

  • 93. Data: 2004-10-09 09:02:01
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    urodzić się.

    --
    Falkenstein
    Gdzie znaleźć sprawiedliwość? W encyklopedii pod "S"!

  • 94. Data: 2004-10-09 09:46:21
    Od: adamb <z...@w...abkom.tk>

    Rodrig Falkenstein napisał(a):
    > urodzić się.

    Co oznacza urodzić się??
    I czy ktoś wydobyty z macicy za pomocą narzędzi chirurgicznych jest
    "urodzony", czy też pozostaje płodem??

    --
    pozdrawiam
    Adam

  • 95. Data: 2004-10-09 10:05:40
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sat, 9 Oct 2004 11:46:21 +0200, adamb
    <z...@w...abkom.tk> napisał:

    > Co oznacza urodzić się??
    > I czy ktoś wydobyty z macicy za pomocą narzędzi chirurgicznych jest
    > "urodzony", czy też pozostaje płodem??

    Moment porodu został dokładnie określony przez medycynę.

  • 96. Data: 2004-10-09 12:34:21
    Od: adamb <z...@w...abkom.tk>

  • 97. Data: 2004-10-09 13:41:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rodrig Falkenstein wrote:

    > Moment porodu został dokładnie określony przez medycynę.

    "Moment" porodu? No nie wiem, jak w przypadku Twójego gatunku, ale u
    ludzi poród trwa na tyle długo, że nazywanie tego 'momentem' jest mocnym
    nadużyciem ;)

    Jeszcze większym nadużyciem jest użycie tego momentu jako wyznacznika
    człowiek/nieczłowiek - równie dobrze można uznać za nieczłowieka kogoś
    podłączonego do systemu podtrzymywania życia (na czas operacji np.).

    Ale to może już nie co OT...

  • 98. Data: 2004-10-09 13:54:24
    Od: "misiu" <l...@s...pl>

    wiadomości news:ck8ppk$q24$1@news2.ipartners.pl...

    > Ale to może już nie co OT...

    Pisze się: nieco.

    PZDR

  • 99. Data: 2004-10-09 13:59:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    misiu wrote:

    > Pisze się: nieco.

    Wiem. A ty wiesz, że spacja jest zdradliwie blisko litery 'c'?

  • 100. Data: 2004-10-09 14:39:40
    Od: "misiu" <l...@s...pl>

    wiadomości news:ck8qs7$qli$2@news2.ipartners.pl...

    > Wiem. A ty wiesz, że spacja jest zdradliwie blisko litery 'c'?

    Wiem, ale liczy się efekt końcowy.:)

    PZDR