  • 1. Data: 2004-09-25 09:11:24
    Temat: gwałt na mężczyźnie -> dziecko
    Od: "Marek" <l...@o...pl>

    Witam!

    Czy mężczyzna ma obowiązek płacić alimenty na dziecko powstałe w wyniku
    gwałtu na nim?

    Marek

  • 2. Data: 2004-09-25 09:18:31
    Temat: Re: gwałt na mężczyźnie -> dziecko
    Od: Richat <r...@t...pl>

    nasz kolega Marek nabazgrał:
    > Witam!
    >

    > Czy mężczyzna ma obowiązek płacić alimenty na dziecko powstałe w wyniku
    > gwałtu na nim?

    ciekawy przypadek :)
    czy gwalcony ( faktycznie gwalcony ) meżczyzna jest w stanie zaplodnic?????

    --
    Pozdr.Richat

  • 3. Data: 2004-09-25 09:40:09
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia 25 Sep 2004 11:11:24 +0200, Marek <l...@o...pl> napisał:

    > Witam!
    >

    > Czy mężczyzna ma obowiązek płacić alimenty na dziecko powstałe w wyniku
    > gwałtu na nim?

    podług ustawy tak, ale najpierw konieczne jest ustalenie ojcostwa. A tutaj
    możliwe jest oddalenie powództwa na zasadzie art 5 kc. SN nie wypowiadał
    się o takiej sytuacji, wypowiadział się natomiast, że oddalenie powództwa
    możliwe jest w wypadku sztucznej inseminacji.

    --
    Falkenstein
    Okoliczności obciążające uwzględniane przy wymiarze kary są następujące:

  • 4. Data: 2004-09-25 09:41:06
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Sat, 25 Sep 2004 11:18:31 +0200, Richat <r...@t...pl>
    napisał:

    > nasz kolega Marek nabazgrał:
    >
    > ciekawy przypadek :)
    > czy gwalcony ( faktycznie gwalcony ) meżczyzna jest w stanie
    > zaplodnic?????

    A czy gwałcona kobieta może mieć przy tym orgazm?

  • 5. Data: 2004-09-25 10:25:55
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    > A czy gwałcona kobieta może mieć przy tym orgazm?

    IMHO przy gwałcie na kobiecie takie coś się nie zdarza.

    pozdr

    Monika

  • 6. Data: 2004-09-25 10:29:45
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Sat, 25 Sep 2004 12:25:55 +0200, idiom napisał/napisała:
    > IMHO przy gwałcie na kobiecie takie coś się nie zdarza.

    a IMHO bardzo prawdopodobne, niektore marzenia seksualne zakladaja gwalt :))
    Jak sie takiej, niestety trafi to orgazm gwarantowany :/

    --
    * Zupelnie nie zdawalem sobie sprawy, ze tez jestem Quirkyalone :> *
    GG: 70701

  • 7. Data: 2004-09-25 10:49:28
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
    ..

    > a IMHO bardzo prawdopodobne, niektore marzenia seksualne zakladaja gwalt
    :))
    > Jak sie takiej, niestety trafi to orgazm gwarantowany :/

    A ja myślę, że marzenia, marzeniami, ale gdy się trafi na śmierdzącego,
    często obleśnego faceta, który będzie dyktował warunki (bo w marzeniach
    seksualnych to ich autorka kreuję sytuacje - i mogę się założyć, że wówczas
    gwałciciel jest atrakcyjny, pachnący itd) i może wcale nie wiedzieć w jaki
    sposób kobieta wyobrażała sobie ten gwałt i nie trzymać się scenariusza;)
    to jest się bardzo daleką od orgazmu.

    pozdr

    Monika

  • 8. Data: 2004-09-25 11:07:17
    Od: adamb <z...@w...abkom.tk>

    rezist.com napisał(a):
    > Rozumiem ze gdy laske zgwalci Apollo, to nie bedzie
    > to gwalt a przyjemnosc?

    Boska rozkosz :)

    --
    pozdrawiam
    Adam

  • 9. Data: 2004-09-25 11:07:37
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > A ja myślę, że marzenia, marzeniami, ale gdy się trafi na śmierdzącego,
    > często obleśnego faceta, który będzie dyktował warunki (bo w marzeniach

    Nie ma to jak stereotyp zboczenca, lysy, gruby, nieumyty i smierdzacy...

    Rozumiem ze gdy laske zgwalci Apollo, to nie bedzie
    to gwalt a przyjemnosc?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 10. Data: 2004-09-25 11:37:21
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > Nie ma to jak stereotyp zboczenca, lysy, gruby, nieumyty i smierdzacy...
    >
    > Rozumiem ze gdy laske zgwalci Apollo, to nie bedzie
    > to gwalt a przyjemnosc?

    Tomku, czy Ty w ogóle zauważyłeś, że nie rozmawiamy o gwałcie jako takim,
    tylko o gwałcie na kobiecie, która marzy o tym, żeby zostać zgwałconą w
    swoich marzeniach seksualnych ?

    Skoro twierdzę, że nie zawsze dla takiej kobiety gwałt może być spełnieniem
    marzeń, to przytaczanie przykładu, w którym gwałciciel bylby Adonisem nie
    byłoby najlepszym rozwiązaniem. Zatem przytoczyłam tylko ten przykład, który
    poparł mój pogląd, pomijając ten, który z mojego punktu widzenia nie wnosił
    nic do dyskusji.
    "gdy się trafi" nie oznacza chyba "każdy gwałciciel to"

    Ale cieszę się, że obaliłeś również stereotyp, że każdy mężczyzna (w
    odróżnieniu od kobiety) potrafi myśleć logicznie i wyciągać wnioski.

    pozdrawiam

    Monika