  • 1. Data: 2008-12-16 09:00:49
    Temat: gdzie zamieszczac zlecenia dla prawników
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Witam,

    Potrzebuje porad prawniczych (alimenty) oraz zlecę napisanie umowy o pracę
    dla pracownika. Gdzie takie ogłoszenia zamieszczać?

  • 2. Data: 2008-12-16 11:43:12
    Temat: Re: gdzie zamieszczac zlecenia dla prawników
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "bbl" <b...@y...com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Potrzebuje porad prawniczych (alimenty) oraz zlecę napisanie umowy o pracę
    > dla pracownika. Gdzie takie ogłoszenia zamieszczać?

    Możesz tutaj ale admin może to zablokować. może i nie. :)
    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2008-12-16 12:48:33
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "mecenas" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Możesz tutaj ale admin może to zablokować

    Jaki admin?

    HaNkA

  • 4. Data: 2008-12-16 13:39:00
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "mecenas" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jaki admin?
    >
    > HaNkA
    Administrator, czyli osoba czuwająca nad tym forum aby funkcjonowało ono
    zgodnie z zasadami poprawności i dobrych obyczajów. :)

    Michał

  • 5. Data: 2008-12-16 13:41:16
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 16 Dec 2008 14:39:00 +0100, mecenas napisał(a):

    > Administrator, czyli osoba czuwająca nad tym forum aby funkcjonowało ono
    > zgodnie z zasadami poprawności i dobrych obyczajów. :)

    Po pierwsze, to nie jest forum tylko grupa dyskusyjna, po drugie to nie www
    a usenet, a po trzecie w usenecie grupy dyskusyjne NIE MAJĄ administratorów
    (chyba, że są moderowane - co sie rzadko zdarza).

    --
    best regards,
    scream

  • 6. Data: 2008-12-16 14:29:17
    Od: "Maciej Szczawiński" <n...@a...ble.com>

    I czy "ku pokrzepieniu serc" wszyscy o tym muszą wiedzieć?

    Pozdrawiam, M.

  • 7. Data: 2008-12-16 14:31:59
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 16 Dec 2008 15:29:17 +0100, Maciej Szczawiński napisał(a):

    > I czy "ku pokrzepieniu serc" wszyscy o tym muszą wiedzieć?

    A to jakaś tajemnica jest?
    "Ku pokrzepieniu serc" wszyscy powinni widzieć jak powinno się odpowiadać
    na posty!

    --
    best regards,
    scream

  • 8. Data: 2008-12-16 14:32:56
    Od: "Maciej Szczawiński" <n...@a...ble.com>

    Wsyzstko zależy od rodzaju ogłoszenia i rodzaju pracy. Jeśli chcesz mieć
    ułatwiony kontakt z pracownikiem polecam infopraca.pl. Jeśli firma
    reprezentuje przyzwoity poziom i szukasz Specjalisty d/s Rozliczeń
    Finansowych to pracuj.pl . Jeśli szukasz robotnika do wykopania rowu od
    garażu do basenu to prasę lokalną i "zjawiska" na wzór www.mojapraca.pl . Są
    też wyznawcy tzw. gumtree.pl, aczkolwiek ja go nie uznaję

    Pozdrawiam, M.

  • 9. Data: 2008-12-16 18:33:11
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    scream pisze:

    > A to jakaś tajemnica jest?
    > "Ku pokrzepieniu serc" wszyscy powinni widzieć jak powinno się odpowiadać
    > na posty!

    Jest jednak nadzór na ta grupa dyskusyjna ( forum to to samo - patrz
    słownik wyrazów obcych)bo ja sam występuję w roli admina bo mogę
    zablokować uczestnika naruszającego zasady netykiety.

    Czyli już chyba wszystko jasne.
    PS.
    Takie uprawnienia ma każdy z nas i czasami trzeba z nich korzystać.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 10. Data: 2008-12-16 21:24:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > a usenet, a po trzecie w usenecie grupy dyskusyjne NIE MAJĄ
    > administratorów
    > (chyba, że są moderowane - co sie rzadko zdarza).

    Grupa jest powielana w kilku serwisach www. Pewnie Ci dyskutanci o tym nie
    wiedzą, a prowadzą dyskusje na którymś z tych for (czy jak sie to odmienia
    :-).