  • 11. Data: 2008-12-16 22:01:03
    Temat: Re: gdzie zamieszczac zlecenia dla prawników
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Mecenas pisze:

    > Jest jednak nadzór na ta grupa dyskusyjna ( forum to to samo - patrz
    > słownik wyrazów obcych)bo ja sam występuję w roli admina bo mogę
    > zablokować uczestnika naruszającego zasady netykiety.

    Przykro mi, ale nie możesz nikogo zablokować -- co najwyżej na swoim
    własnym komputerze, ale pozostali czytelnicy tej grupy nadal będą
    widzieli "usunięty" post. I niestety, forum to nie to samo co grupa
    dyskusyjna, bo www nie jest usenetem.

    --
    Filip.

  • 12. Data: 2008-12-17 10:14:25
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Filip Ozimek wrote:

    > Przykro mi, ale nie możesz nikogo zablokować -- co najwyżej na swoim
    > własnym komputerze, ale pozostali czytelnicy tej grupy nadal będą
    > widzieli "usunięty" post.

    Racja,

    > I niestety, forum to nie to samo co grupa
    > dyskusyjna, bo www nie jest usenetem.

    A tutaj się nie zgodzę. Forum ma znacznie szersze znacznie niż "stronka WWW
    z wpisami użytkowników".

    p. m.