  • 1. Data: 2008-12-15 22:20:19
    Temat: spa baltica Szczecin
    Od: "DS" <o...@W...gazeta.pl>

    Witam

    kupiłem małżonce bon podarunkowy (imienny)o wartości 300 pln do spa baltica,
    zapłaciłem karta, żadnego pokwitowania nie dostałem, małżonka umówiła się na
    wizytę ale miała pecha i kupon zgubiła, dziewczę na recepcji wymaga kuponu,
    ta sama śpiewka u kierowniczki recepcji

    ps bon zarejestrowany jest w systemie (imiennie) wiec szansa ponownego
    wykorzystania zerowa

    ps regulamin w języku polskim stanowi ze spa nie odpowiada za bony
    zagubione/utracone, po niemiecku/angielsku nie ma nic

    pytanie: da rade coś z tym zrobić czy jutro lecieć po nowy ?