  • 11. Data: 2005-02-12 12:33:20
    Temat: Re: firma windykacyjna
    Od: "Nick(i)" <...@...pl>

    Sebol wrote:
    > Dnia Sat, 12 Feb 2005 00:36:15 +0100, Goomich naskrobał(a):

    > gdzie tak pisze?

    no wlasnie jak dla mnie tez niepojete.....
    bo przeciez przedawanieniu np roszczenia dot platnosci ulegaja wtedy jezeli nikt nie
    wykonuje
    zadnych "ruchow" w kierunku splacenia czy odzyskania dlugu przez okreslony prawnie
    czas....

    ale nie wiem jak interpretowac moj przypadek....

    --
    *****
    We are shaped by our thoughts, we become what we think.

  • 12. Data: 2005-02-12 14:38:45
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> naskrobał/a w

    > gdzie tak pisze?

    W kc.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Uwielbiam zapach PLONKa o poranku.

  • 13. Data: 2005-02-13 08:31:17
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 12 Feb 2005 15:38:45 +0100, Goomich naskrobał(a):

    > Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> naskrobał/a w

    > W kc.

    to mamy inne kodeksy a dokładniej ty masz inny.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 14. Data: 2005-02-13 09:21:29
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > to mamy inne kodeksy a dokładniej ty masz inny.

    Art. 123:

  • 15. Data: 2005-02-13 11:07:05
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    > to mamy inne kodeksy a dokładniej ty masz inny.

    Cóż, Lex twierdzi, że ten artykół był ostabi raz zmieniany w 1990 roku,
    więc aktualną wersję powinieneś znaleźć w każdym antykwariacie.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Lord of the Rings: Episode I - The Hobbit (Christmas 2005).

  • 16. Data: 2005-02-13 11:10:01
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> naskrobał/a w

    > to mamy inne kodeksy a dokładniej ty masz inny.

    Cóż, Lex twierdzi, że ten artykuł był ostabi raz zmieniany w 1990 roku,
    więc aktualną wersję powinieneś znaleźć w każdym antykwariacie.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Wspieraj fundacje: "Podaruj wampirom slonce".