  • 1. Data: 2005-02-11 11:04:13
    Temat: PIT osobno czy z małżonką?
    Od: "Stilgar" <C...@...pl>

    Witam wszystkich.
    Od wsześnia '04 jestem "szczęśliwym" ;) małżonkiem. Zastanawiam się teraz
    czy mogę rozliczyć się w picie razem z żoną czy musimy to zrobić osobno. Ja
    pracuję jako "fizyczny" a żoneczka studiuje na ost roku polibudy.

  • 2. Data: 2005-02-11 11:16:16
    Temat: Re: PIT osobno czy z małżonką?
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    *Stilgar* w te oto słowa się odzywa:

> [...]
    > czy mogę rozliczyć się w picie razem z żoną czy musimy to zrobić osobno. Ja
    > pracuję jako "fizyczny" a żoneczka studiuje na ost roku polibudy.

    Z żoną rozliczyć sie możesz tylko wtedy, gdy małżeństwo trwało _cały_
    rok. W tym więc nie możesz, ale w przyszłym i owszem.

  • 3. Data: 2005-02-11 11:18:06
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Pajączek:
    > Z żoną rozliczyć sie możesz tylko wtedy, gdy małżeństwo trwało _cały_ rok.
    > W tym więc nie możesz, ale w przyszłym i owszem.

    Jak wytrzyma caly przyszly.
    Pozdr. Dulek

  • 4. Data: 2005-02-13 02:46:23
    Od: "Stilgar" <s...@g...pl>

    No jakby to powiedzieć...ciągle żyjemy ;)))