  • 1. Data: 2005-02-11 12:09:47
    Temat: Ubezpieczenie na zycie, wyplata po smierci ubezpieczonego
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Witam

    Moj ojciec jest ubezpieczony na zycie w Warta Vita i PZU, w obu
    umowach jestem wpisany jako osoba ktorej nalezy wyplacic srodki w
    przypadku jego smierci.

    Zalozmy, ze jestem gdzies daleko (za granica np.) i nikt mnie o tym
    fakcie nie powiadomil. Jak w takiej sytuacji wyglada procedura
    odzyskania tych srodkow? Czy na ubezpieczalni spoczywa obowiazek
    powiadomienia mnie i rozwiazania calej sprawy, czy jak sie nie zglosze
    to kasa przepada? W jakim okresie mialbym sie zglosic? Jakie dokumenty /
    zasiwadczenia posiadac ze soba? Obydwie umowy nic na ten temat nie
    wspominaja.

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \