  • 1. Data: 2011-11-14 19:42:36
    Temat: dowody z urzadzenia zamontowanegoi niezgodnie z przepisami
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Jak to jest w PL?
    Stoi słup z radarem i łapie jeleni. Ale słup powinien być oznakowany według
    przepisów, a nie jest. Czyli słup jest zamontowany niezgodnie z prawem. Co z
    dowodami pochodzącymi z tego urządzenia? Czy są z mocy prawa nieważne, czy
    może są ważne i nic się nie da zrobić?

    M.

  • 2. Data: 2011-11-15 00:30:11
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Moon wrote:
    > Jak to jest w PL?

    widzę, że tu tylko spadkowe...
    dalej jest na drugim roku?

    moon

  • 3. Data: 2011-11-15 07:35:46
    Od: Sonn <c...@p...pl>

    W dniu 2011-11-14 20:42, Moon pisze:
> [...]
    > prawem. Co z dowodami pochodzącymi z tego urządzenia? Czy są z mocy
    > prawa nieważne, czy może są ważne i nic się nie da zrobić?

    To nie USA. Nie obowiązuje zasada "owoców zatrutego drzewa". Jako ponoć
    prawnik powinieneś to wiedzieć. Mówią o tym na drugim roku.

    --
    Sonn

  • 4. Data: 2011-11-15 09:40:59
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Sonn wrote:

    > To nie USA. Nie obowiązuje zasada "owoców zatrutego drzewa". Jako
    > ponoć prawnik powinieneś to wiedzieć. Mówią o tym na drugim roku.

    Szkoda.
    Czyli podsłuch wykorzystywany niezgodnie z przepisami tworzy ważne dowody w
    postępowaniu?
    Nieźle.
    A na drugim roku byłem 32 lata temu.

    moon

  • 5. Data: 2011-11-16 08:23:30
    Od: Sonn <c...@p...pl>

    W dniu 2011-11-15 10:40, Moon pisze:

    > Szkoda.
    > Czyli podsłuch wykorzystywany niezgodnie z przepisami tworzy ważne
    > dowody w postępowaniu?
    > Nieźle.
    > A na drugim roku byłem 32 lata temu.

    ROTFL. Tumanie, ty w życiu nie byleś na prawie, a nawet jeśli byłeś to
    nie dziwię się że go nie skończyłeś. Oczywiście, że dowody uzyskane z
    nielegalnego podsłuchu mogą być wykorzystane. Nie bezpośrednio ale
    pośrednio. Jeśli w toku nielegalnego nawet podsłuchu uzyskasz materiał
    dowodowy w postaci rozmów jakiejś osoby i potem ta osoba przesłuchana
    zezna potwierdzając okoliczności objęte nielegalnym podsłuchem, to sąd
    _musi_ uznać te zeznania za materiał dowodowy i zaliczyć je w poczet
    dowodów. Tak samo jeśli w toku nielegalnego podsłuchu, tzn. np bez zgody
    następczej sądu, uzyskasz dowody na popełnienie przestępstwa, które
    zostaną potwierdzone później zeznaniami innych osób, to sąd nie może
    wykorzystać materiałów z podsłuchu, ale musi uwzględnić uzyskane zeznania.

    Ja pierdolę, coś ty robił na tych studiach skoro nie ogarniasz
    podstawowych zasad systemu prawa i podstaw procedur w tym kraju. Zapewne
    chowałeś się tylko przed wojskiem.

    Mr "omc magister" po "law school Monn.

    --
    Sonn

  • 6. Data: 2011-11-16 09:25:23
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Sonn wrote:

> [...]
    > podstawowych zasad systemu prawa i podstaw procedur w tym kraju.
    > Zapewne chowałeś się tylko przed wojskiem.

    A ty jesteś chyba magister po szkole dla chama i młota, co?
    Pewnie tak, to czuć na kilometr.
    A takie "podstawowe procedury" jak to nazwałeś, to nic innego jak pole dla
    nadużyć służb, które rządzą tym burdelem i na które głosują takie osły
    lemingi jak ty.
    I nie wiem też, co to jest omc magister, matole.

    moon

  • 7. Data: 2011-11-16 09:40:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.11.2011 10:40, Moon pisze:

    > Szkoda.
    > Czyli podsłuch wykorzystywany niezgodnie z przepisami tworzy ważne
    > dowody w postępowaniu?
    > Nieźle.

    A co, wolałbyś sytuację, w której morderca idzie wolny, bo czyste,
    wyraźne i wiarygodne nagranie całego morderstwa potknęło się o jakiś
    drobny kruczek prawny?

    To jest dopiero idiotyzm!

  • 8. Data: 2011-11-16 09:45:48
    Od: Sonn <c...@p...pl>

    W dniu 2011-11-16 10:25, Moon pisze:

    > A ty jesteś chyba magister po szkole dla chama i młota, co?
    > Pewnie tak, to czuć na kilometr.

    Czytając twoje posty, to moja szkoła i tak jest lepsza od twojej prostaku.

    > A takie "podstawowe procedury" jak to nazwałeś, to nic innego jak pole
    > dla nadużyć służb, które rządzą tym burdelem i na które głosują takie
    > osły lemingi jak ty.

    Nie, nie jest w obecnym stanie prawa. Ale skąd taki prawnik jak ty po
    nieskończonej "law school" ma to wiedzieć.

    > I nie wiem też, co to jest omc magister, matole.

    Ponoć masz 180 IQ, to się domyśl. Co? Nie stać cię na taki wysiłek?

    --
    Sonn

  • 9. Data: 2011-11-16 09:46:37
    Od: Sonn <c...@p...pl>

    W dniu 2011-11-16 10:40, Andrzej Lawa pisze:

    > A co, wolałbyś sytuację, w której morderca idzie wolny, bo czyste,
    > wyraźne i wiarygodne nagranie całego morderstwa potknęło się o jakiś
    > drobny kruczek prawny?
    >
    > To jest dopiero idiotyzm!

    Ale niestety całkiem możliwy

    --
    Sonn

  • 10. Data: 2011-11-16 15:31:49
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A co, wolałbyś sytuację, w której morderca idzie wolny, bo czyste,
    > wyraźne i wiarygodne nagranie całego morderstwa potknęło się o jakiś
    > drobny kruczek prawny?

    profesjonaliści nie robią "małych błędów" więc i nie trzeba obawiać się
    "kruczków prawnych".
    ale za to można wykończyć kogo się chce w dowolny sposób, pewnie nie
    przyszło ci to do głowy, obywatelu "państwa prawa"?

    > To jest dopiero idiotyzm!
    nie, idiotyzm to stan, jaki mamy teraz.
    i to jeszcze jak widać akceptowany przez lemingozę.

    moon