  • 1. Data: 2011-11-14 14:28:54
    Temat: prowadzenie w masce
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    Czy prowadzenie samochodu w masce, kominiarce, czymkolwiek co zasłania
    twarz jest zakazane jakimś przepisem?

  • 2. Data: 2011-11-14 14:50:18
    Temat: Re: prowadzenie w masce
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/14/2011 8:28 AM, Jasio wrote:
    > Czy prowadzenie samochodu w masce, kominiarce, czymkolwiek co zasłania
    > twarz jest zakazane jakimś przepisem?

    Nie.
    Ma ci tylko nie przeszkadzac w prowadzeniu pojazdu i nie zaslaniac widoku.
    dlatego przyduza maska, moze byc problemem, kominiarka nie.

  • 3. Data: 2011-11-14 19:24:49
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 14.11.2011 15:28, Jasio pisze:
    > Czy prowadzenie samochodu w masce, kominiarce, czymkolwiek co zasłania
    > twarz jest zakazane jakimś przepisem?

    Może zakazana nie, ale podejrzana z pewnością tak, proponuje założyć
    kask, łatwiej się z niego wykręcić..

  • 4. Data: 2011-11-14 19:43:44
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Może zakazana nie, ale podejrzana z pewnością tak, proponuje założyć
    > kask, łatwiej się z niego wykręcić..

    Ojej, mnie tam się nikt nie czepia. Ale w radiu słyszałem, że Donald coś
    już z tymi maskami kombinuje po ostatnich rozróbach w DC.

    --
    Mateusz Bogusz

  • 5. Data: 2011-11-14 19:54:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/14/2011 1:43 PM, Karol Y wrote:

    > Ojej, mnie tam się nikt nie czepia. Ale w radiu słyszałem, że Donald coś
    > już z tymi maskami kombinuje po ostatnich rozróbach w DC.

    ale tylko na zadymach.

  • 6. Data: 2011-11-14 20:36:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Karol Y wrote:

    > Ojej, mnie tam się nikt nie czepia. Ale w radiu słyszałem, że Donald
    > coś już z tymi maskami kombinuje po ostatnich rozróbach w DC.

    będzie zakaż jazdy w kaskach przez motocyklistów, kierowców rajdowych, zakaz
    używania masek przez nurków i spawaczy. Acha hokeiści też beda musieli grać
    bez masek.

  • 7. Data: 2011-11-15 00:14:17
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    > będzie zakaż jazdy w kaskach przez motocyklistów, kierowców rajdowych, zakaz
    używania masek przez nurków i spawaczy. Acha
    > hokeiści też beda musieli grać bez masek.

    Dooobre! :-)))

    No i strażacy będą mieli zakaz wchodzenia do zadymionych pomieszczeń
    w maskach. Żołnierze też będą mieli zakaz korzystania z masek p-gaz
    na poligonach. ;-)

    Piotr

  • 8. Data: 2011-11-15 11:50:55
    Od: "sdd" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Albercik" napisał w wiadomości grup

    >Może zakazana nie, ale podejrzana z pewnością tak, proponuje założyć kask,
    >łatwiej się z niego wykręcić..

    A nawet jesli bedzie to helm, to i tak w razie czego policjant napisze, ze
    kask, wiec spoko.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2011-11-15 15:22:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    PiotRek wrote:

    > Dooobre! :-)))
    >
    > No i strażacy będą mieli zakaz wchodzenia do zadymionych pomieszczeń
    > w maskach. Żołnierze też będą mieli zakaz korzystania z masek p-gaz
    > na poligonach. ;-)

    Dura lex sedes lex