  • 11. Data: 2005-04-29 06:55:32
    Temat: Re: allegro-problem po wygraniu aukcji
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Piotr/inw napisał(a):

    > albo ktoś się pomylił jak w tym przypadku (podobno).
    > I teraz ktoś próbuje znaleźć sposób, jak prawnie zmusić osobę która się
    > pomyliła do sprzedania przedmiotu 10x taniej niż jego wartość...
    > Gratulacje autorowi wątku i życzę żeby nie spotkał w swoim życiu osób
    > podobnych do siebie.

    gapowe sie placi

    jesli ktos nawet nie sprawdza co mu wyszlo z wystawiania to nie powinien
    brac udzialu w takich przedsiewzieciach

  • 12. Data: 2005-04-29 09:53:48
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Fri, 29 Apr 2005 01:37:32 +0000 (UTC), Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz
    napisał/napisała:
    > Tak - pomylil sie o jedno zero.
    > Ogromny powod do wystawiania negatywa.

    Wiesz, ostatnio kupilem telefon za 1zl, pomimo, ze w opisie aukcji widniala
    cena 500zl. Czyli sprzedawca pomyslil sie o 2 zera i 5 na poczatku.
    Zgodnie z zasadami allegro kupujesz za tyle, ile wylicytowales. (doszlismy
    do porozumienia poza allegro, sprzedawca nie sprzedal i nie dostal negatywa
    - kwestia dobrego podejscia w rozmowie telefonicznej).

    Aukcje maja to do siebie, ze pewne rzeczy mozesz kupic za bezcen, niezaleznie
    od zrodla pochodzenia (tym mozesz sie zaczac martwic potem :>).
    Jak ktos sprzedaje DVD-RW za 100zl, gdy cena rynkowa jest 400zl i
    uzasadnia, ze potrzebne mu sa pieniadze to podejrzewa sie go, ze sprzedaje
    produkt "wypadniety z TIRa"? A co jesli pokaze FV zakupu i potrzebne
    dokumenty PO zakonczeniu aukcji/licytacji?

    Nie mozna uogolniac twierdzac, ze jak cos jest na allegro 10x tansze to na
    pewno spadlo z TIRa lub "ktos sie pomylil". Nie po to allegro wprowadzilo
    akceptacje wystawianych aukcji (najpierw sie wpisuje dane aukcji, potem sie
    je oglada i akceptuje) aby mozliwe bylo "pomylenie" sie w cenie.
    BEZ PRZESADY!.

    Ps. Sprzedaje na allegro od 3 lat i ani razu sie nie nacialem na przekrety
    :)

    --
    * Terapia pregierzowa: http://babka-papika.blog.pl/ *
    GG: 70701

  • 13. Data: 2005-04-29 14:42:04
    Od: poreba <d...@p...com>

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net> popełnił 29
    kwi 2005 na pl.soc.prawo utwór

    > Tak - pomylil sie o jedno zero.
    > Ogromny powod do wystawiania negatywa.

    A jakbyś skomentował taki post:

    "Wystawiłem na aukcji karty pamieci z opcją kup teraz,
    Zwycięzca po zakonczeniu aukcji skontaktowal sie ze mna
    i oswiadczyl mi ze sie pomylil - zorientował się że cena
    tych kart jest troche inna - duzo niższa, dlatego nie chce
    ich ode mnie kupić...
    (wylicytowana kwota to 2000 zl - cena rynkowa ok 180-200zl)"

    Chętnie przeczytam.

    Zdarzyło mi się wylicytować na allegro pewną rzecz, cena była bardzo
    atrakcyjna, _potem_ doczytałem_ w opisie aukcji, że oferowany towar
    nie ma pewnej funkcjonalności, co czyniło cenę BARDZO nieatrakcyjną, a
    towar dla mnie nieprzydatnym. Na moją grzeczną PROŚBĘ z tłumaczeniem
    i przeprosinami wystawiający wycofał moją ofertę - AFAIK nie musiał.
    Słowo się rzekło, kobylka... znaczy pacta conventa czy jakoś, tam ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 14. Data: 2005-04-29 15:22:00
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    SzerszeN wrote:

    > jesli ktos nawet nie sprawdza co mu wyszlo z wystawiania to nie powinien
    > brac udzialu w takich przedsiewzieciach

    Dokladnie. Allegro to serwis aukcyjny. Tam wygrana to umowa
    kupna-sprzedazy. Wie c jesli ktos sprzedaje za bezcen, bo si epomylil,
    to trudno, jego pech. Wiem, ze to brutalne, ale zawsze mozna jeszcze
    renegocjowac umowe...

    --
    Film: One point 0 .............................. http://tiny.pl/hdmb
    Film: Arktyczna goraczka ....................... http://tiny.pl/hdmz