  • 1. Data: 2005-04-28 20:02:19
    Temat: allegro-problem po wygraniu aukcji
    Od: Mero <m...@g...pl>

    Kupilem na aukcji karty pamieci korzystajac z opcji kup teraz, sprzedajacy
    po zakonczeniu aukcji skontaktowal sie ze mna i oswiadczyl mi ze sie
    pomylil i cena tych kart jest teraz troche inna - duzo wyzsza, dlatego nie
    moze mi sprzedac ich za wylicytowana kwote. mam pytanie czy jest jakas
    szansa na wygranie takiej sprawy i czy w ogole nie szkoda czasu i pieniedzy
    na bawienie sie w dochodzenie kto ma racje. (wylicytowana kwota to 200 zl -
    cena rynkowa ok 1800-2000zl)

  • 2. Data: 2005-04-28 20:10:07
    Temat: Re: allegro-problem po wygraniu aukcji
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > szansa na wygranie takiej sprawy i czy w ogole nie szkoda czasu i pieniedzy
    > na bawienie sie w dochodzenie kto ma racje. (wylicytowana kwota to 200 zl -

    Szkoda czasu. Wystaw mu negatywa i opisz tam co ci zrobil.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-04-28 20:17:34
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <rx55q3ytilc9$.68otscg5xi1b$.dlg@40tude.net>, Mero wrote:
> [...]
    > na bawienie sie w dochodzenie kto ma racje. (wylicytowana kwota to 200 zl -

    http://glinki.com/?l=arc0g6

    Renata

  • 4. Data: 2005-04-28 20:43:35
    Od: grizz <g...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Apr 2005 22:02:19 +0200, Mero <m...@g...pl> napisał:

    > na bawienie sie w dochodzenie kto ma racje. (wylicytowana kwota to 200
    > zl -
    > cena rynkowa ok 1800-2000zl)

    Ty w takie cuda wierzysz???
    10x taniej???

    ;)

    --
    ==||===grizz===-
    Voiceless it cries,

  • 5. Data: 2005-04-28 20:51:37
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    Uzytkownik "Mero" <m...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    pieniedzy
    > na bawienie sie w dochodzenie kto ma racje. (wylicytowana kwota to 200

    allegro to wylegarnia oszustow i zlodzei ....
    i wspolczuje tym nuelicznym uczciwym ktorzy sie tam znalezli
    Tb

  • 6. Data: 2005-04-28 21:41:57
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Tomasz Bednarz wrote:

    > allegro to wylegarnia oszustow i zlodzei ....

    Ej to nie tak. Nie mozna generalizowac. PRzeprowadzilem tam juz wiele
    transakcji i niegdy nie mailem jeszcze problemow. Wrecz przeciwnie -
    kilka razy trafilem na ludzi wyrozumialych i sam taki probuje byc.

    Natomiast trzeba pamietac, ze wszystko ma swoja cene minimalna. Jesli
    widac cos 10 taniej niz w sklepie to albo spadlo walsnie z TIRa albo sie
    szykuje jakis przekret...
    --
    Film: One point 0 .............................. http://tiny.pl/hdmb
    Film: Arktyczna goraczka ....................... http://tiny.pl/hdmz

  • 7. Data: 2005-04-28 22:31:15
    Od: "Piotr/inw" <p...@a...alto.com.pl>

    > albo spadlo walsnie z TIRa albo sie
    > szykuje jakis przekret...
    albo ktoś się pomylił jak w tym przypadku (podobno).
    I teraz ktoś próbuje znaleźć sposób, jak prawnie zmusić osobę która się
    pomyliła do sprzedania przedmiotu 10x taniej niż jego wartość...
    Gratulacje autorowi wątku i życzę żeby nie spotkał w swoim życiu osób
    podobnych do siebie.

    --
    Piotr

  • 8. Data: 2005-04-29 01:37:32
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net>

    Dnia 28.04.2005 KrzysiekPP <k...@n...op.pl> napisał/a:

    > Szkoda czasu. Wystaw mu negatywa i opisz tam co ci zrobil.

    Tak - pomylil sie o jedno zero.
    Ogromny powod do wystawiania negatywa.

    --
    *** Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz ***
    *** l...@u...net / +48 505 433 946 / gg://5888 ***

  • 9. Data: 2005-04-29 04:41:04
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomasz Bednarz napisał(a):

    [...]

    > allegro to wylegarnia oszustow i zlodzei ....
    > i wspolczuje tym nuelicznym uczciwym ktorzy sie tam znalezli

    Uzasadnij.

    j.

  • 10. Data: 2005-04-29 06:02:17
    Od: stern <s...@f...i.d.p.l>

    januszek napisał(a):
    > Tomasz Bednarz napisał(a):
    >
    > [...]
    >

    > Uzasadnij.

    kolega ci współczuje, a ty marudzisz.
    Mie się miło zrobiło, że mi ktoś współczuję ;)

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911