  • 31. Data: 2020-10-29 13:26:38
    Temat: Re: aborcja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5f99a6a5$0$556$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 28.10.2020 o 12:36, J.F. pisze:

    >Raczej nieciekawą.

    A to zalezy od punktu widzenia :-)

    >Jak to zrobić?

    Normalnie - poczekac na zmiane skladu TK, uchwalic nowa ustawe ...
    nowa ustawa to nowa rozprawa i nowy wyrok :-)

    >Kukizowi to i tak przekroczenie progu nie grozi.

    Chyba, ze znow koalicja.
    A nawet jak nie grozi ... pare % glosow pojdzie do smietnika i PiS
    wygra :-)

    parli-wniosek-do-tk-w-sprawie-aborcji/

    >No trzeba mu oddać, że polityczne sepuku popełnił na pełnej kurwie;)

    Ale z honorem :-)

    J.

  • 32. Data: 2020-10-29 14:19:29
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 29.10.2020 o 12:13, Olin pisze:

    > Przecież u nas właśnie rządzi.

    > Poproś o azyl na Białorusi. Jak skończy się covid, powinni też przywrócić
    > loty do KRLD.

    Argumenty masz powalające, wymiękam.
    Podyskutuj z u2 albo innym okazem z mojego KF-a.

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 33. Data: 2020-10-29 14:39:13
    Od: Kviat

    W dniu 29.10.2020 o 11:04, Liwiusz pisze:

    > Na tym właśnie polega demokracja.

    Nie. Wtedy to nie jest demokracja.

    > Nawet jeśli w konstytucji chcemy
    > zapisać jakieś przywileje dla mniejszości, to wymagają one zgody
    > większości.

    Wykluczanie w Konstytucji praw dla mniejszości, tych samych co ma
    większość, to głupi pomysł. Bardzo głupi.

    Wiem, prawacatwo nazywa przywilejami coś, co im się należy z racji bycia
    prawakiem, a innym się nie należy, bo tak sobie ubzdurało prawactwo w
    swoich prawackich pustych łbach. Ale to nie ma nic wspólnego z
    przywilejami, a tym bardziej z demokracją.

    > Trudno mi podjąć dyskusję, bo merytoryki w twoim poście nie ma.

    A mi wręcz przeciwnie. Bardzo łatwo się dyskutuje z takimi jak ty, bo w
    zderzeniu z argumentami jedyne co potraficie, to się zapowietrzyć.
    Dowiedz się na czym polega demokracja i może wtedy dasz radę podjąć
    dyskusję.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 34. Data: 2020-10-29 14:50:00
    Od: Kviat

    W dniu 29.10.2020 o 11:55, Wiesiaczek pisze:

    > Dużo lepiej byłoby, żeby państwem rządził jeden człowiek lub jedna
    > partia (nazwijmy go gospodarzem) przez znacznie dłuższy okres niż jedna
    > czy dwie kadencje. Wtedy można będzie mówić o odpowiedzialności za to,
    > co robi.

    Np. Korea Płn?
    Opowiesz coś o odpowiedzialności za to co robi?

    > Wiem, obecna propaganda nazwie to dyktaturą ale niech sobie
    > nazywa.

    A masz jakąś bardziej adekwatną nazwę na to, co się dzieje w Korei Płn?
    Zaproponuj coś.

    > Ale jaki jest sens demokracji gdy 49% jest niezadowolonych?

    Zawsze to lepiej, gdy zadowolonych jest 100%.
    Jak w Korei Płn.

    > Wystarczy porównać kraje z "dyktaturą" z krajami z "demokracją".
    > Chiny, Rosja, Białoruś, KRLD rozwijają się znacznie lepiej od USA,
    > Iraku, Polski czy Ukrainy.

    Jeżeli ludzi traktujemy jak niewolników, to oczywiście masz rację.
    Ale czy tak jest lepiej dla niewolnika, to wątpię.

    Ludzie marzący o życiu w takich systemach zawsze sobie wyobrażają, że to
    akurat oni będą w kaście wybrańców, a nie siłą roboczą w obozie pracy.
    Jakoś nigdy nie są w stanie wyjaśnić na jakiej podstawie tak sądzą.

    > Po co więc szarpać się z wyborami co parę lat, które niczego dobrego nie
    > wnoszą a tylko pogrążają kraj w ruinie?

    Zawsze możesz się dowiedzieć po co, porównując np. Koreę Płn. z dowolnym
    państwem, gdzie są uczciwe wybory.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 35. Data: 2020-10-29 14:56:08
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 29.10.2020 Kviat <Kviat> napisał/a:

    > Ktoś, kto twierdzi inaczej, nie wie czym jest demokracja, albo nawet
    > jest zwykłym nieukiem, który nazywa demokracją coś, co demokracją nie jest.

    Tzw demokracja to oligarchia jak każda inna. Z tą różnicą, że zamiast
    pułkowników, bogaczy czy "dobrze urodzonych" rządzą ci, którzy najlepiej
    umieją manipulować tłuszczą. Kwalifikacje moralne do sprawowania
    władzy zwykle na podobnym poziomie.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 36. Data: 2020-10-29 15:18:49
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-10-29 o 14:19, Wiesiaczek pisze:

    > Argumenty masz powalające, wymiękam.
    > Podyskutuj z u2 albo innym okazem z mojego KF-a.

    U2 poszedł sobie.
    Natomiast twoja teoria o szybszym rozwoju znana była powszechnie
    za komuny. Niemcy zwiększyli produkcję samochodów osobowych z miliona
    na milion i dziesięć tysięcy co dawało zaledwie jedno procentowy
    przyrost. A my zbudowaliśmy nową fabrykę i roczna produkcja aut
    skoczyła z pięćdziesięciu tysięcy na pięćdziesiąt pięć tysięcy.
    W rozwoju procentowym byliśmy potęgą, w realu nie.
    Potęgą też byliśmy w dziedzinach produkcji z których cywilizowany
    świat się wycofywał. Piecach hutniczych czy ilości tokarek
    które to dobra po zmianie ustroju okazały się warte tyle ile
    zapłacili za nie złomiarze.

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2020-10-29 16:11:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Kiedy właśnie na tym polega. I ewentualnie od tych 51% zależy, czy chcą
    > pójść na rękę tym 49%. Ktoś, kto twierdzi inaczej, nie wie, jak działa
    > demokracja, albo nawet jest hipokrytą, który pod pozorem demokracji chce
    > zaprowadzić zupełnie inny ustrój.

    Kiedy właśnie nie jest tak, że istotą demokracji jest sam fakt, ze 51%
    narzuca swoją wolę pozostałym 49 bez ograniczeń. Demokracja to coś
    znacznie więcej. No może zasada, że większość może wszystko "działa" w
    demokracji ludowej - w końcu zaczeła się ona od bolszewików a od czego
    pochodzi słowo bolszewik to zapewne wiesz;)

    --
    Shrek

  • 38. Data: 2020-10-29 16:22:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.10.2020 o 13:26, J.F. pisze:

    > Normalnie - poczekac na zmiane skladu TK, uchwalic nowa ustawe ... nowa
    > ustawa to nowa rozprawa i nowy wyrok :-)

    Niewyraźnie zadałem pytanie - jak to _zrobić_z_trybunału_
    pośmiewisko/narzędzie_polityczne? ;)

    parli-wniosek-do-tk-w-sprawie-aborcji/

    > Ale z honorem :-)

    Sepuku z natury rzeczy jest honorowe. Ale musisz przynać, ze to jest z
    przytupem.

    --
    Shrek

  • 39. Data: 2020-10-29 16:29:08
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 29.10.2020 o 14:50, Kviat pisze:

    > Np. Korea Płn?
    > Opowiesz coś o odpowiedzialności za to co robi?

    Oczywiście.
    KRLD jest państwem suwerennym i niezależnym, a to m.in. jego zasługa.
    USA czują respekt, bo KRLD jest też mocarstwem atomowym i żaden usraniec
    im nie podskoczy.
    Ludzie mają gdzie mieszkać, co jeść, kraj jest cywilizacyjnie rozwinięty.
    To mało?

    > A masz jakąś bardziej adekwatną nazwę na to, co się dzieje w Korei Płn?
    > Zaproponuj coś.

    Dobry gospodarz?

    > Zawsze to lepiej, gdy zadowolonych jest 100%.
    > Jak w Korei Płn.

    Pokaż mi zadowolonego Polaka.

    > Jeżeli ludzi traktujemy jak niewolników, to oczywiście masz rację.
    > Ale czy tak jest lepiej dla niewolnika, to wątpię.

    Jasne! Co za szczęście być Irakijczykiem lub Ukraińcem!
    Napisz, jakie oni mają perspektywy?
    Bo uważam, ze nie wystarczy pełna micha dziś, a o jutro niech martwią
    się potomni.

    > Ludzie marzący o życiu w takich systemach zawsze sobie wyobrażają, że to
    > akurat oni będą w kaście wybrańców, a nie siłą roboczą w obozie pracy.
    > Jakoś nigdy nie są w stanie wyjaśnić na jakiej podstawie tak sądzą.

    Bzdura! Można powiedzieć, że jest odwrotnie.
    To w Polsce wszyscy uwierzyli, że każdy może zostać kapitalistą i żyć
    jak w "Dynastii". Rozejrzyj się, co ich spotkało.
    Owszem, Niemcy chętnie pozbyli się swoich starych aut, przez co
    zadowolenie polskiego chłopa wzrosło, ale czy o to chodziło?
    Ten sprowadzony złom kosztował nasz kraj utratę suwerenności, pozbycie
    się wszystkich środków produkcji, fabryk, usług etc.
    Pozbyliśmy się własnej armii, prasy, szkół...
    Krótko mówiąc sprzedaliśmy kraj jak murzyni, za świecidełka!
    Za to ostatnio czytałem o "niewolnikach" budujących piramidy w Egipcie.
    Okazało się, że korzystając z pracy niewolniczej niczego by nie
    zbudowali. To byli robotnicy, którzy pracowali dobrowolnie na porządnych
    warunkach socjalnych i traktowali tę pracę jako wyróżnienie. Mogli
    utrzymać rodziny i mieli stabilne życie przez, powiedzmy, 20 lat.

    > Zawsze możesz się dowiedzieć po co, porównując np. Koreę Płn. z dowolnym
    > państwem, gdzie są uczciwe wybory.

    Nie znam takiego, rzuć jakimś przykładem?
    No, ale żeby trzymać się konkretów, to czekam aż Ukraina dogoni KRLD.
    No, może być Irak lub Wenezuela. Chociaż ta ostatnia ma największe na
    świeci złoża ropy, więc może coś utargują .

  • 40. Data: 2020-10-29 16:31:23
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 29.10.2020 o 14:39, Kviat pisze:

> [...]
    > zderzeniu z argumentami jedyne co potraficie, to się zapowietrzyć.
    > Dowiedz się na czym polega demokracja i może wtedy dasz radę podjąć

    Podpowiem:
    To taki układ, gdzie dwa wilki i owca głosują, co będzie na obiad? :)