  • 1. Data: 2020-10-26 05:16:46
    Temat: aborcja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    w czwartek byl wyrok TK, a weekend TVPiS dwa filmy antyaborcyjne
    puszcza.
    Ale przeciez program ustala sie pare tygodni wczesniej, a prawa do
    emisji kupuje jeszcze wczesniej.

    Wiedzieli juz wtedy jaki bedzie wyrok, nie wiedzieli, ale sledzili
    wokande i chcieli byc w temacie, czy czysty przypadek ?

    Choc w sumie ... po wyroku to jakby musztarda po obiedzie ...

    J.

  • 2. Data: 2020-10-26 06:00:40
    Temat: Re: aborcja
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    W dniu 2020.10.26 o 05:16, J.F. pisze:
> [...]
    > wokande i chcieli byc w temacie, czy czysty przypadek ?
    >
    > Choc w sumie ... po wyroku to jakby musztarda po obiedzie ...

    wydrukowanli to w papierowych programach TV ?

  • 3. Data: 2020-10-26 07:39:49
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    > wokande i chcieli byc w temacie, czy czysty przypadek ?
    >
    > Choc w sumie ... po wyroku to jakby musztarda po obiedzie ...

    Ich obrońca-prawnik nie mógłby lecieć po linii że mieli kupione i
    zaplanowane do wyemitowania "za parę tygodni" a po takim znaczącym
    wyroku "przyśpieszyli emisję filmów na (politycznym) czasie"?
    Zaś gdyby znali wyrok z góry to emisja byłaby "w grafiku" już przed
    ogłoszeniem wyroku.

    Mnie twoja argumentacja przekonuje że w TVP *aż tak daleko idącego*
    wyroku TK się nie spodziewali i "musieli się ratować zmianami programu".

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2020-10-26 10:45:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.10.2020 o 05:16, J.F. pisze:
> [...]
    > bedzie wyrok, nie wiedzieli, ale sledzili wokande i chcieli byc w
    > temacie, czy czysty przypadek ? Choc w sumie ... po wyroku to jakby

    Wydaje mi się, że to, jaki bedzie wyrok, to można było przewidzieć
    dawno. Na różnych forach czy FaceBookach od dłuższego czasu pojawiały
    sie memy, że po to podstawiają sędziów, żeby to zrobić. Na ile w tym
    prawdy, to się nie wypowiadam. Po za tym był znany termin ogłoszenia,
    więc mogli zaplanować program niezależnie od wyroku.

    --
    Robert Tomasik

  • 5. Data: 2020-10-26 12:47:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Wydaje mi się, że to, jaki bedzie wyrok, to można było przewidzieć
    >dawno. Na różnych forach czy FaceBookach od dłuższego czasu pojawiały
    >sie memy, że po to podstawiają sędziów, żeby to zrobić.

    W zasadzie tak, ale juz dawno popodstawiali, a zmienili teraz.
    Przed wyborami byloby niebezpiecznie ?

    A tak po prawdzie, to skoro Konstytucja zapewnia kazdemu czlowiekowi
    ochrone zycia, to nie rolą ustawy jest wprowadzac "kompromis
    aborcyjny" ... lub kare smierci.
    Tylko ... Konstytucja nie pisze, ze od chwili poczęcia ...

    >Po za tym był znany termin ogłoszenia,
    >więc mogli zaplanować program niezależnie od wyroku.

    Owszem.
    Ale czy nie lepsza bylaby emisja przed wyrokiem ?

    J.

  • 6. Data: 2020-10-26 14:21:17
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 26 Oct 2020 05:16:46 +0100, J.F. napisał(a):

    > Wiedzieli juz wtedy jaki bedzie wyrok, nie wiedzieli, ale sledzili
    > wokande i chcieli byc w temacie, czy czysty przypadek ?

    Taki sam przypadek jak aresztowanie Giertycha w przeddzień rozprawy
    Krauzego.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2020-10-26 14:38:28
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

> [...]

    > puszcza.
    > Ale przeciez program ustala sie pare tygodni wczesniej, a prawa do

    Już się wyjaśniło; zmienili program, bo taka była potrzeba chwili.

    https://kultura.gazeta.pl/kultura/7,127222,26437852,
    tvp-w-weekend-wyemitowala-filmy-antyaborcyjne-jacek-
    kurski.html#s=BoxOpImg1

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2020-10-26 15:14:51
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Mogło tak być.
    Inne telewizje same organizują urodziny hitlera.

  • 9. Data: 2020-10-26 15:28:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

  • 10. Data: 2020-10-26 15:28:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>