  • 21. Data: 2020-10-28 12:54:54
    Temat: Re: GW "mija się z prawdą"! ;-) [Ilu obrońców ma Czarnecki?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:
> [...]
    net...

    > Zwłaszcza że tylko giertych jest jego obrońcą.
    > Zerknij czasem do neta zanim coś chlapniesz.

    Dziękuje ci za śmiałe "twierdzenie w kontekście"
    że GW "mija się z prawdą" (potocznie: kłamie) :-)

    https://wyborcza.pl/7,75398,26404189,aresztowanie-cz
    arneckiego-sad-rozwaza-wniosek-obrony-o-przelozenie.
    html

    --
    A. Filip

  • 22. Data: 2020-10-28 16:40:38
    Temat: Re: aborcja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik nie_ma_emaila napisał w wiadomości grup
    com...
    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    >Zwłaszcza że tylko giertych jest jego obrońcą.
    >Zerknij czasem do neta zanim coś chlapniesz.

    No wlasnie net cos pisal o trzech, a teraz o dwoch:
    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-nie-ma-decyzj
    i-ws-aresztu-dla-miliardera-leszka-czarneckiego,nId,
    4796618

    Drugi na kwarantannie, wiec jakby nie zostal ani jeden, ciekawe jak to
    z ta kwarantanna bylo.

    A przeciez pewnie maja tam jakis wspolpracownikow, aplikantow, ktorzy
    proste pismo moga doniesc.

    J.

  • 23. Data: 2020-10-28 18:13:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.10.2020 o 12:36, J.F. pisze:

    > Telewizja tez ma duzy wplyw.

    Ma trybunał? A po co?

    > Trybunal tez jest poselski - poslowie wybieraja :-)
    >
    > Co by nie mowic, to teraz mamy ciekawą sytuacje prawną, bo wyrok TK w
    > zasadzie blokuje inne mozliwosci zmiany.

    Raczej nieciekawą.

    > I co tu zrobic ?
    > -napisac nową ustawe po zmianie czlonkow TK,  i liczyc na to, ze nowi
    > sedziowie nie dopatrza sie niezgodnosci ?
    > i w efekcie zrobic z TK posmiewisko/udowodnic, ze to narzedzie polityczne ?

    Jak to zrobić?

    > O tej porze TVPiS wyswietla jakis srednio ciekawy film, juz nie pamietam
    > co tam bylo planowane.

    Tak jak pisałem, to nie było obliczone na tych co tvpis ogladają, a
    raczej tych co po mieście spacerują wieczorami.

    > Moze tylko potencjalnie, a rzeczywistemu elektoratowi to nie grozi.
    > Gdzies tam czytam, ze pod wnioskiem byli tez poslowie z Kukiz'15

    Kukizowi to i tak przekroczenie progu nie grozi. Konfa pogrzebała pół
    swojego młodego elektoratu. Czyli też im już nie grozi.

    > Bosak jest dumny z postawy swojego Klubu
    > https://demagog.org.pl/wypowiedzi/ktorzy-poslowie-po
    parli-wniosek-do-tk-w-sprawie-aborcji/

    No trzeba mu oddać, że polityczne sepuku popełnił na pełnej kurwie;)

    > A sam wniosek - listopad 2019, wtedy jeszcze o pandemii nikt nie slyszal.

    Polityka to sztuka wykorzystywania okazji. I naczelnik skorzystał, żeby
    pogrążyć konfę i spróbować zrzucić z siebie odpowiedzialnośc za rychły
    upadek służby zdrowia.

    > Poczekamy, zobaczymy.
    > No chyba, ze chcesz podzial na Polske A i Polske B, niech sie kazda
    > rzadzi jak uwaza za stosowne :-)

    Jest to jakieś rozwiązanie, aczkolwiek kiepskie i mało realne. Trzeba
    przyznać że po polski be nie doceniło. Z realnych to nie wiem. Do tej
    pory był podział na trzy części - 1/3 mam to w dupie, 1/3 uważa władzę
    za okupanta, 1/3 byle socjal dawali i kradli ale się dzielili. W razie
    czego nikt za tym państwem nie stanie.

    > -wielu sie jeszcze nie nauczylo, ze demokracja nie polega na tym, zeby
    > 51% narzucalo swoja wole 49%

    Na dłuższą metę nie.

    --
    Shrek

  • 24. Data: 2020-10-28 19:45:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie widzę tu zwolenników P0:
    "Teraz kradnie góra, ale jak już się nażrą to da kraść i nam".

    -----

  • 25. Data: 2020-10-29 09:19:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-10-28 o 18:13, Shrek pisze:

    > Na dłuższą metę nie.

    Kiedy właśnie na tym polega. I ewentualnie od tych 51% zależy, czy chcą
    pójść na rękę tym 49%. Ktoś, kto twierdzi inaczej, nie wie, jak działa
    demokracja, albo nawet jest hipokrytą, który pod pozorem demokracji chce
    zaprowadzić zupełnie inny ustrój.

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2020-10-29 09:43:42
    Od: Kviat

    W dniu 29.10.2020 o 09:19, Liwiusz pisze:

    > Kiedy właśnie na tym polega.

    Kiedy właśnie nie.

    > I ewentualnie od tych 51% zależy, czy chcą
    > pójść na rękę tym 49%.

    To wtedy nie jest demokracja.
    Wtedy nazywamy to tyranią większości.

    > Ktoś, kto twierdzi inaczej, nie wie, jak działa
    > demokracja, albo nawet jest hipokrytą, który pod pozorem demokracji chce
    > zaprowadzić zupełnie inny ustrój.

    Ktoś, kto twierdzi inaczej, nie wie czym jest demokracja, albo nawet
    jest zwykłym nieukiem, który nazywa demokracją coś, co demokracją nie jest.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 27. Data: 2020-10-29 11:04:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-10-29 o 09:43, Kviat pisze:

    > Kiedy właśnie nie.

    > To wtedy nie jest demokracja.
    > Wtedy nazywamy to tyranią większości.

    Na tym właśnie polega demokracja. Nawet jeśli w konstytucji chcemy
    zapisać jakieś przywileje dla mniejszości, to wymagają one zgody większości.

    > Ktoś, kto twierdzi inaczej, nie wie czym jest demokracja, albo nawet
    > jest zwykłym nieukiem, który nazywa demokracją coś, co demokracją nie jest.

    Trudno mi podjąć dyskusję, bo merytoryki w twoim poście nie ma.

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2020-10-29 11:14:06
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 29 Oct 2020 11:04:04 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Na tym właśnie polega demokracja. Nawet jeśli w konstytucji chcemy
    > zapisać jakieś przywileje dla mniejszości, to wymagają one zgody większości.

    Czyli Benjamin Franklin miał rację, kiedy pisał, że:
    "Demokracja jest wtedy, gdy dwa wilki i owca głosują, co zjeść na obiad.
    Wolność jest wtedy, gdy uzbrojona po zęby owca może się bronić przed
    demokratycznie podjętą decyzją."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 29. Data: 2020-10-29 11:55:22
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 29.10.2020 o 11:04, Liwiusz pisze:

> [...]
    > większości.

    > Trudno mi podjąć dyskusję, bo merytoryki w twoim poście nie ma.

    Tu z pewnością masz rację, ale to świadczy tylko o tym, że cała ta
    demokracja jest o kant dupy potłuc.
    Polega ona bowiem na tym, żeby rządzący nachapali się ile wlezie a potem
    uniknęli konsekwencji.
    Dużo lepiej byłoby, żeby państwem rządził jeden człowiek lub jedna
    partia (nazwijmy go gospodarzem) przez znacznie dłuższy okres niż jedna
    czy dwie kadencje. Wtedy można będzie mówić o odpowiedzialności za to,
    co robi. Wiem, obecna propaganda nazwie to dyktaturą ale niech sobie
    nazywa.
    Ale jaki jest sens demokracji gdy 49% jest niezadowolonych?
    Wystarczy porównać kraje z "dyktaturą" z krajami z "demokracją".
    Chiny, Rosja, Białoruś, KRLD rozwijają się znacznie lepiej od USA,
    Iraku, Polski czy Ukrainy.

    Po co więc szarpać się z wyborami co parę lat, które niczego dobrego nie
    wnoszą a tylko pogrążają kraj w ruinie?

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 30. Data: 2020-10-29 12:13:24
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 29 Oct 2020 11:55:22 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

    > Dużo lepiej byłoby, żeby państwem rządził jeden człowiek

    Przecież u nas właśnie rządzi.

    > Wystarczy porównać kraje z "dyktaturą" z krajami z "demokracją".
    > Chiny, Rosja, Białoruś, KRLD rozwijają się znacznie lepiej od USA,
    > Iraku, Polski czy Ukrainy.

    Poproś o azyl na Białorusi. Jak skończy się covid, powinni też przywrócić
    loty do KRLD.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek