  • 1. Data: 2020-10-24 12:12:37
    Temat: Interwencja
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Było to chyba roztrząsane. A że jest rzadka możliwość śledzenia co dalej
    to wrzucam:

    https://poranny.pl/bialystok-brutalna-interwencja-po
    licji-na-bialostoczku-dwoch-policjantow-oskarzonych-
    o-przekroczenie-uprawnien-wideo/ar/c1-15251448

    W skrócie:

    Policjanci przekroczyli uprawniania,
    Zawieszono postępowanie na rok próby (nawet nie wiedziałem że tak można
    - dziwne że nie zawieszają na przykład na 40 lat;),
    10 tysi zadośćuczynienia,
    jeden policjant i tak na emce więc ma to w dupie, drugi bez awansów, ale
    skoro zawieszona to nie karany i żadnych konsekwencji w stylu wylot ze
    służby nie poniesie.

    W jeszcze większym skrócie - wbrew spekulacjom , że mieli powody i
    działali zgodnie z prawem( cóż za niespodzianka) chłopaki sobie
    nagrabili a wszyscy na chuju staneli aby oficjalnie nie byli karani.

    Uwaga na boku - podobno idą wcześniej na emki bo słabi już są i nie mogą
    już chodników zamiatać - ten co poszedł nie wyglądał jakby sobie nie
    radził. Na emce będzie... "instruktorem samoobrony".

    Wnioski i przemyślenia - każdy dla siebie:P

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2020-10-24 16:03:33
    Temat: Re: Interwencja
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    W dniu 2020.10.24 o 12:12, Shrek pisze:
> [...]
    > radził. Na emce będzie... "instruktorem samoobrony".
    >
    > Wnioski i przemyślenia - każdy dla siebie:P

    Ile czasu policjant ma interwencję ?
    Może się trafić jakiś kto powie że nie i tyle, policjant swoje, a on
    swoje. Wszystko grzecznie. Co ma zrobić policjant w przypadku biernego
    oporu ?

  • 3. Data: 2020-10-24 17:00:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.10.2020 o 16:03, Monika Głowacka pisze:

    > Ile czasu policjant ma interwencję ?
    > Może się trafić jakiś kto powie że nie i tyle, policjant swoje, a on
    > swoje. Wszystko grzecznie. Co ma zrobić policjant w przypadku biernego
    > oporu ?

    To co mówi prawo?

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2020-10-24 20:18:23
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 24.10.2020 o 12:12, Shrek pisze:

    > jeden policjant i tak na emce więc ma to w dupie, drugi bez awansów, ale
    > skoro zawieszona to nie karany i żadnych konsekwencji w stylu wylot ze
    > służby nie poniesie.

    Głupi jesteś. Wyleci z roboty.

    --
    Sonn

  • 5. Data: 2020-10-24 20:28:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.10.2020 o 20:18, Sonn pisze:

    > Głupi jesteś. Wyleci z roboty.

    Nie wydaje mi się - nie jest karany, nie ma podstaw:P

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2020-10-26 07:46:33
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Może się trafić jakiś kto powie że nie i tyle, policjant swoje, a on
    > swoje. Wszystko grzecznie. Co ma zrobić policjant w przypadku biernego

    Przede wszystkim postępować zgodnie z prawem?

    --
    http://zrzeda.pl

  • 7. Data: 2020-10-26 13:08:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]

    olicji-na-bialostoczku-dwoch-policjantow-oskarzonych
    -o-przekroczenie-uprawnien-wideo/ar/c1-15251448

    A gdzie pobicie, pozbawienie wolnosci, itp ?

    >Zawieszono postępowanie na rok próby (nawet nie wiedziałem że tak
    >można - dziwne że nie zawieszają na przykład na 40 lat;),

    Warunkowe umorzenie - obecne w KK od lat.

> [...]
    >wylot ze służby nie poniesie.

    >Uwaga na boku - podobno idą wcześniej na emki bo słabi już są i nie

    Mowisz ogolnie ?

    >już chodników zamiatać - ten co poszedł nie wyglądał jakby sobie nie
    >radził. Na emce będzie... "instruktorem samoobrony".

    Ale takie to juz prawo mamy, i emeryturka mu sie slusznie nalezy :-)
    Tylko w tym wieku, to ona chyba nieduza, a mozliwe, ze zarobkow nie
    zdazyl wywindowac ... a moze wlasnie sie staral na premie ...

    J.

  • 8. Data: 2020-10-26 13:18:07
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Z przecinkiem?

    -----

  • 9. Data: 2020-10-26 14:52:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.10.2020 o 13:18, ąćęłńóśźż pisze:
    > Z przecinkiem?

    Z przecinkiem.

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2020-10-26 14:55:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.10.2020 o 13:08, J.F. pisze:

    > A gdzie pobicie, pozbawienie wolnosci, itp ?

    No właśnie - gdzie?

    > Warunkowe umorzenie - obecne w KK od lat.

    Bessenu...

    > Mowisz ogolnie ?

    Ogólnie takie jest tłumaczenie.

    > Ale takie to juz prawo mamy, i emeryturka mu sie slusznie nalezy :-)

    Czy aby na pewno? ;)

    > Tylko w tym wieku, to ona chyba nieduza, a mozliwe, ze zarobkow nie
    > zdazyl wywindowac ... a moze wlasnie sie staral na premie ...

    Jak który nie potrafi nad prostymi emocjami zapanować, to
    noga-dupa-brama. A co prawo mówi o emce po wylocie w trybie nagłym - na
    przykład z powodu skazania?

    --
    Shrek