  • 51. Data: 2023-12-14 14:40:15
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje [Czy Menora w Sejmie powinna stać tam gdzie stała choineczka w Knesecie? (2021)]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    nadir <n...@h...org> pisze:

    > Wiem, ale jaj im zabrakło. Zobaczymy jak walczyć będą w obecnej kadencji.

    e-byla-choinka-bozonarodzenio

    > No ale z czym do ludzi?
    > Pewnie szahadę też byś znalazł gdzieś pod łóżkiem.
    > Z tym, że to zdjęcie może być równie dobrze zrobione w jakimś biurze
    > rachunkowym. Poproszę o takie na głównym holu Knesetu.

    Na tym zdjęciu wygląda że MAŁĄ "choineczkę" jeden poseł Knsetu postawił
    w swojej kanciapie.

  • 52. Data: 2023-12-14 14:41:01
    Temat: Re: "Obowiązki" wobec Niemieckiego przywództwa Europy (2WŚ) v. "obowiązki" utrwalania władzy ludowej (w UB)
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 14 Dec 2023 14:16:49 +0100, A. Filip napisał(a):

    > Ale był obowiązek wstępowania do UB i utrwalania władzy ludowej?

    UB i władza ludowa działały w czasie wojny?

    > Co można powiedzieć na temat Wielkiej Żydowskiej Nadreprezentacji w UB?

    Jaka była ta nadreprezentacja i co z niej ma wynikać?

    > Niemieckie przywództwo Europy zapewniło bezkarność to jakieś czarne owce
    > się musiały znaleźć wśród dziesiątków milionów.

    Gdyby proporcje pomagających i szmalcowników były odwrotne, to dzisiaj nie
    byłoby wstydu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 53. Data: 2023-12-14 14:42:35
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 14 Dec 2023 14:37:54 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Ale tu o proporcje i skalę chodzi.

    No właśnie proporcje i skala nie są budujące.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 54. Data: 2023-12-14 14:45:28
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 14.12.2023 o 13:54, Olin pisze:

    > Nie było obowiązku palenia sąsiadów w stodole, szantażowania i donoszenia
    > na nich Niemcom tudzież mordowania ich własnoręcznie.

    Tak wiem, śmierć dla żyda w czasie wojny to była "tragedia, dramatyczne
    doświadczenie, metafizyka". Polacy mogli zdychać.

    > Bez tego nie byłoby problemu.

    Bez Izraela Palestyńczycy też nie mieliby problemów.
    Także to pierdolenie, to możesz wnuczkom przez snem wykładać.

  • 55. Data: 2023-12-14 14:48:00
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 14.12.2023 o 14:42, Olin pisze:

    > No właśnie proporcje i skala nie są budujące.

    Czyli uważasz, że większość donosiła czy za dużo donosiło?

    Robert

  • 56. Data: 2023-12-14 14:48:03
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 14.12.2023 o 14:42, Olin pisze:

    > No właśnie proporcje i skala nie są budujące.

    Nie ma wyjścia trzeba Jedwabne rozkopać. Tylko się rabini zapłaczą.

  • 57. Data: 2023-12-14 15:00:39
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> pisze:

    > Czyli uważasz, że większość donosiła czy za dużo donosiło?

    A jak jest faza księżyca? IMHO Uważa jak mu w danej chwili pasuje z
    nastawieniem na pełzające natarcie.

    --
    A. Filip

  • 58. Data: 2023-12-14 15:03:55
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 14.12.2023 o 14:48, nadir pisze:

    > Nie ma wyjścia trzeba Jedwabne rozkopać. Tylko się rabini zapłaczą.

    Oficjalnie chyba ze względów religijnych nie chcę ekshumacji?
    Tylko z tego co wiem, to oni przykładają duże znaczenie do pochówku.

    Robert

  • 59. Data: 2023-12-14 15:08:21
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Oficjalnie chyba ze względów religijnych nie chcę ekshumacji?

    W Izraelu to sobie niech robią co chcą, podobno Polska jest krajem
    suwerennym i świeckim.

    > Tylko z tego co wiem, to oni przykładają duże znaczenie do pochówku.

    Katolicy też, i co z tego?

  • 60. Data: 2023-12-14 15:15:41
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 14.12.2023 o 14:41, Olin pisze:

    > Gdyby proporcje pomagających i szmalcowników były odwrotne, to dzisiaj nie
    > byłoby wstydu.

    A jakie były proporcje pomagających i szmalcowników w śród żydów? Jest
    powód do dumy?