  • 281. Data: 2023-08-19 14:09:51
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pałką, sztilem od łopaty, palcem w rękawiczce, przy użyciu prezerwatywy
    > - a biorąc pod uwagę, że gwałt niekoniecznie musi być związany ze
    > spółkowaniem, to jeszcze z tuzin innych sposobów. Po cholerę mam tu
    > świntuszyć i wymyślać jakieś scenariusze?

    I po tym wszystkim udało się odzyskać jedynie włos z czapki która
    cholera wie skąd się tam wzięła - toż to wręcz bardzo mocny dowód, że
    dni niczego z jego strony nie doszło. No i dwóch "właściwych" sprawców
    zebrano. Na dodatek była druga ekspertyza że włos nie jego.

    > Jak sam zauważyłeś, i tak nie zrozumiesz. To po co?

    Może pisz w sposób zrozumiały i konkretny. Dużo ludzi cię źle rozumie;)

    > Przecież już kilka razy napisałem. Nie tylko nie zrozumiałeś, ale
    > najprawdopodobniej nie zauważyłeś nawet.

    To napisz raz a konkretnie raz piszesz, że wiesz i że wiedzieli że
    szrek, raz piszesz że przecież nie mogli wiedzieć że szrek innym razem
    że skąd masz wiedzieć jak cię nie było, potem że i ja i ty wiemy - boisz
    się wprost napisać?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 282. Data: 2023-08-19 14:16:31
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 19.08.2023 o 14:03, Shrek pisze:

    > Niby tak ale bardzo na przypale wychodzi. Z drogiej strony skoro ciężko
    > namierzyć właściciela charakterystycznego busa bo nie mieszka w miejscy
    > zameldowania, to w sumie... Im bardziej na przypale tum mniej się ktoś
    > będzie interesował.

    Niby na przypale, ale czy grabaże na cmentarzu otwierający grób to nic
    podejrzanego. Przynajmniej dla postronnych widzów.

    > Kości nie zjedzą.

    No nie zjedzą. Ale z drugiej strony jak kogoś się chowa do istniejącego
    grobu, to wcześniej przyjeżdża ekipa która ten grób otwiera i
    przygotowuje. Otwierają a tam kości, których na oko być nie powinno. I
    teraz co oni zrobią? Zawiadomią kogo trzeba, zrobi się afera, z pogrzebu
    nici. Stawiam ze jak znajdą tam nadprogramowe kości to dla dobra sprawy
    ich nie zauważą i upchną tak by i inni nie zauważyli.

    A tak wogóle to mrówki to po to, żeby obrzarły zanim zwłoki zgniją i
    zaczną walić - to mogło by być podejrzane. No bo przecież naszego 8
    pasażera nostromo raczej w trumnie wrzucać nie będziemy.

    > Którzy są współsprawcami i wcale nie chcą być znalezieni. Jak chcesz
    > zrobić podrzutkę, to też musisz mieć co najmniej jednego wspólnika
    > którego przecież do grobu jako drugiego nie dorzucisz:P

    Ale w zasadzie współsprawcami czego są? No bo żeby morderstwa, to by
    musieli go żywcem skremować ;)

    PD

  • 283. Data: 2023-08-19 14:29:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-08-19, PD <p...@g...pl> wrote:

> [...]
    > pojemność. Zarządca nie pozwoli na "przelanie". Więc trzeba wybrać
    > pełny. Ale nawet jak kiedyś znajdą to co? Mrówki już swoje zrobią.

    Mrówki nie zjedzą DNA z kości, a taki obgryziony szkielet wygląda
    inaczej. No i liczba trupów się zgadzać nie będzie.

    > Ale tu już zostawiasz ślad w postaci świadków.

    Można samemu podmienić ciało i niech się tam potem martwią kogo
    właściwie spalili. Trzeba by znać procedury i zwyczaje, ale jak się ma
    potrzebę to pewnie się da. No i są jeszcze inne sposoby, ale jako chemik
    się tu nie wypowiem, bo na allegro można wszystko dostać :)

    --
    Marcin

  • 284. Data: 2023-08-19 14:34:46
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-08-19, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Wywieźć na Ukrainę i porzucić w rejonie upadku pocisku.

    Tak łatwo przewieźć przez granicę?

    --
    Marcin

  • 285. Data: 2023-08-19 14:35:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.08.2023 o 13:59, Shrek pisze:
    > Po czym prawie na pewno znajdzie i to pewnie w 10 a nie w 20 lat.

    Grób jest opłacony na 80 lat. Po co miałby ktoś do pełnego grobu zaglądać?

    > Większa szansa powodzenia jest w lesie i mniejszy przypał.

    Zwierzęta mogą wykopać. Dziki, lisy - w naszych warunkach.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 286. Data: 2023-08-19 14:47:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Grób jest opłacony na 80 lat. Po co miałby ktoś do pełnego grobu zaglądać?

    A skąd wiesz że pełny?

    > Zwierzęta mogą wykopać. Dziki, lisy - w naszych warunkach.

    Jak pół metra nasypiesz to raczej nie wykopią.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 287. Data: 2023-08-19 14:50:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.08.2023 o 14:16, PD pisze:

    > Ale w zasadzie współsprawcami czego są? No bo żeby morderstwa, to by
    > musieli go żywcem skremować ;)

    Utrudniania śledztwa, zbeszcześczenia zwłok, obrazu uczuć religijnych,
    przekroczenie uprawnień jeśli to policjanci;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 288. Data: 2023-08-19 14:53:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > potrzebę to pewnie się da. No i są jeszcze inne sposoby, ale jako chemik
    > się tu nie wypowiem, bo na allegro można wszystko dostać :)

    A wiesz, że jak na allegro kupisz teraz saletrę to przyjdą kulsony i
    zapytają po co ci to? Jak odpowiesz zgodnie z prawdą że robisz sobie
    rakietę na karmel to ci przypną materiały wybuchowe?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 289. Data: 2023-08-19 15:06:37
    Od: PD <p...@g...pl>

    > Mrówki nie zjedzą DNA z kości, a taki obgryziony szkielet wygląda
    > inaczej. No i liczba trupów się zgadzać nie będzie.

    Mrówki nie są głupie, jak by obżarły tylko naszego trupa to by dostały
    za zacieranie śladów, jak obeżrą wszystkie to mogą potem mówić że tylko
    o żarcie chodziło i ja bym im uwierzył. Zresztą dotychczasowi lokatorzy
    to już dano przez różne robactwo obżarte. Mrówki robią to jakoś inaczej?

    No i jak mi mówisz o złej liczbie trupów to mam przed oczyma grabaży
    którzy po otwarciu grobu: panowie - policzmy gło^H^H^H trupy ;)

    PD

  • 290. Data: 2023-08-19 15:34:59
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 19.08.2023 o 14:47, Shrek pisze:

    > A skąd wiesz że pełny?

    > Jak pół metra nasypiesz to raczej nie wykopią.

    Pół metra ma być nasypane, to dół ma być mniej więcej na metr. No to
    wbijasz łopatę, a tam wszędzie korzenie - bo to las. Dziki i lisy robią
    zakłady kiedy się poddasz ;)

    PD