  • 1. Data: 2023-08-01 23:15:32
    Temat: Poszukiwanie osoby
    Od: cef <c...@i...pl>

    Jakie mam szanse znalezienia kogoś o kim wiem jedynie
    jak się nazywa, jakie kończył szkoły i gdzie był zameldowany
    15 lat temu? Jak bardzo się postaram, to mógłym mieć PESEL,
    ale i tak nie mam dostępu do tej bazy. Wywiad środowiskowy
    wśród szkolnych kolegów i w dawnym miejscu zamieszkania nie dał wyniku.
    Są jakieś rejestry dostępne dla zwykłego obywatela
    w trybie zapytania? Powiedzmy, że szukam kolegi z lat szkolnych.
    Osoby znane mi z ZUS, US, Policji, które mogły by zajrzeć
    powiedziały, że nie zaryzykują, bo wywalą ich z roboty.
    Co mogę próbować?

  • 2. Data: 2023-08-01 23:54:02
    Temat: Re: Poszukiwanie osoby
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.08.2023 o 23:15, cef pisze:
    > Co mogę próbować?
    Napisać list z prośbą o kontakt na ostatni znany adres. Często bywa, że
    osoby tam mieszkające mają kontakt z osobami tam wcześniej mieszkającymi.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 3. Data: 2023-08-02 01:48:31
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-08-01, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Napisać list z prośbą o kontakt na ostatni znany adres. Często bywa, że
    > osoby tam mieszkające mają kontakt z osobami tam wcześniej mieszkającymi.

    No ale robił rozpoznanie osobiście na miejscu więc co to da? Poza tym,
    jakby do mnie przyszedł list, który jest adresowany do kogoś innego to
    bym go zwrócił listonoszowi, a nie otwierał i czytał. No chyba, że
    zaadresowany ogólnie.

    @cef: 15 lat to nie jest długi okres. Dziwne, że w Internecie niczego
    nie ma, bo zakładam, że sprawdzałeś. Czy tez takie popularne
    imię+nazwisko? Możena próbować szukać po zdjęciach, ale tez nie zawsze
    to coś da.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2023-08-02 06:17:05
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Napisać list z prośbą o kontakt na ostatni znany adres. Często bywa, że
    > osoby tam mieszkające mają kontakt z osobami tam wcześniej mieszkającymi.

    Warto przeczytać do czego się odnosisz, bo napisałem już,
    że nawet tam byłem.

  • 5. Data: 2023-08-02 06:23:31
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    > nie ma, bo zakładam, że sprawdzałeś. Czy tez takie popularne
    > imię+nazwisko? Można próbować szukać po zdjęciach, ale tez nie zawsze

    Internet nic nie daje, bo zbitka jest popularna typu
    Tomasz Kwiatkowski. W żadnych ewidencjach CEiDG
    go nie ma - działalności nie prowadził - przekopałem wszystkie wyniki.
    Po grafice też szukałem.
    Kontakt realny urywa się po gdzieś pod koniec lat osiemdziesiątych.
    Rozmawiałem z osobami, które studiowały wtedy z nim razem, ale nic nie
    wiedzą.
    Został ostatni adres zameldowania sprzed 13-15 lat.
    Jak dotrę do aktu notarialnego tego ostatniego lokalu,
    to będzie tam PESEL, ale nadal nic mi to nie daje.
    Wygląda tak jakby chciał zatrzeć ślady za sobą, bo odnaleziony
    ostatni adres zameldowania jest fikcyjny.

  • 6. Data: 2023-08-02 12:48:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Aug 2023 23:15:32 +0200, cef wrote:
> [...]
    > Są jakieś rejestry dostępne dla zwykłego obywatela
    > w trybie zapytania? Powiedzmy, że szukam kolegi z lat szkolnych.

    Naszą klase zamkneli ...
    Facebook, linkedin?

    > Osoby znane mi z ZUS, US, Policji, które mogły by zajrzeć
    > powiedziały, że nie zaryzykują, bo wywalą ich z roboty.
    > Co mogę próbować?

    Przypomniec sobie, ze był ci winien 10zl, złozyc do sądu pozew,
    a sąd w koncu prześle pod obecny adres zameldowania, tylko pesel
    musisz podać :-)

    J.

  • 7. Data: 2023-08-02 14:01:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > nie ma, bo zakładam, że sprawdzałeś. Czy tez takie popularne
    > imię+nazwisko? Możena próbować szukać po zdjęciach, ale tez nie zawsze
    Ale jakbyś wiedział, gdzie ta osoba jest, to byś nie przekazał?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 8. Data: 2023-08-02 14:04:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.08.2023 o 06:17, cef pisze:
    > Warto przeczytać do czego się odnosisz, bo napisałem już,
    > że nawet tam byłem.
    Ja na obydwu poprzednich adres (a jeden jest przed 30 lat, a drugi 25)
    mam na poczcie zastrzeżenie, by przesyłali na mój obecny adres. osoby
    tam mieszkające mogą w ogóle o tym nie wiedzieć. Działa to, to ze 2~3
    lata temu przyszła pocztówka adresowana na mój poprzedni adres.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 9. Data: 2023-08-02 14:29:09
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Ale jakbyś wiedział, gdzie ta osoba jest, to byś nie przekazał?

    Już rozmawiałem z tymi osobami i nikt z tej bramy nie wie.
    Gdyby coś się dało ustalić w ten sposób, to już bym nie pytał.

  • 10. Data: 2023-08-02 14:30:28
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-08-02 o 12:48, J.F pisze:

    > Naszą klase zamkneli ...
    > Facebook, linkedin?

    Mam sporo znajomych, których tam nie znajdziesz,
    bo nie potrzebują.

    > Przypomniec sobie, ze był ci winien 10zl, złozyc do sądu pozew,
    > a sąd w koncu prześle pod obecny adres zameldowania, tylko pesel
    > musisz podać :-)

    Takich pomysłów właśnie potrzebuję, chociaż ten może nawet i do
    zrealizowania.
    Bardziej potrzebuję informacji o jakichś legalnych rejestrach, które są
    dostępne dla obywatela, nawet odpłatnie (jak w nieruchomościach)