  • 1. Data: 2023-08-14 22:46:48
    Temat: Znalazłem se motocykl
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Poszedłem za radą roberta i oprócz dostarczenia policji wszystkiego na
    tacy pobawiłem się w dobrego kulsona i moto odnalazłem również sam
    (Dzięki ącki;)) - BTW na fejsbooku też miejsce parkowania tego samochodu
    podały trzy osoby.

    Szczegóły jutro bo jestem zjebany jak koń po łesternie. Przy okazji mam
    nowy slogan dla policji - jak kiedyś były sklepy "wszystko po pięć
    złotych" tak tu "każda czynność 200 minut";)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2023-08-14 22:58:29
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.08.2023 o 22:46, Shrek pisze:
    > Poszedłem za radą roberta
    Miło, że się na coś przydałem i cieszę się Twoją radością. Teraz
    zainwestuj w jakiś lokalizator, jak chcesz ten motocykl trzymać nadal na
    chodniku, bo lepiej to przemyślą.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 3. Data: 2023-08-14 22:58:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Aug 2023 22:46:48 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    > tacy pobawiłem się w dobrego kulsona i moto odnalazłem również sam
    > (Dzięki ącki;)) - BTW na fejsbooku też miejsce parkowania tego samochodu

    Samoobsługa.

    I co - nie umorzą z powodu niewykrycia sprawców?

    > Szczegóły jutro bo jestem zjebany jak koń po łesternie. Przy okazji mam
    > nowy slogan dla policji - jak kiedyś były sklepy "wszystko po pięć
    > złotych" tak tu "każda czynność 200 minut";)

    J.

  • 4. Data: 2023-08-14 23:04:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.08.2023 o 22:58, J.F pisze:
    > Samoobsługa. I co - nie umorzą z powodu niewykrycia sprawców?

    Co ma odnalezienie motocykla wspólnego z ukaraniem sprawców kradzieży?
    Właśnie o tym pisałem. Krótkotrwałe użycie wiąże się z dobrowolnym zwrotem.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 5. Data: 2023-08-14 23:05:23
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 14.08.2023 o 22:58, J.F pisze:

    > Samoobsługa.
    >
    > I co - nie umorzą z powodu niewykrycia sprawców?

    Że jak? Jeszcze nagrody dostaną.

  • 6. Data: 2023-08-14 23:10:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Samoobsługa.
    >
    > I co - nie umorzą z powodu niewykrycia sprawców?

    Jeszcze nie wiem. Niby sprawcę co najmniej jednego wykryli ale...
    wygląda na to że nie do końca był on sprawcą. Niby można mu przypisać
    paserstwo nieumyślne, ale wygląda na to ze nie bardzo ma to sens, a i w
    sądzie pewnie upadnie.

    Szczegóły jak pisałem jutro.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2023-08-14 23:12:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Co ma odnalezienie motocykla wspólnego z ukaraniem sprawców kradzieży?
    > Właśnie o tym pisałem. Krótkotrwałe użycie wiąże się z dobrowolnym zwrotem.

    W zasadzie to bez znaczenia czy go ewentualnie pociągną za krótkotrwałe
    użycie czy kradzież.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2023-08-14 23:25:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Miło, że się na coś przydałem i cieszę się Twoją radością. Teraz
    > zainwestuj w jakiś lokalizator, jak chcesz ten motocykl trzymać nadal na
    > chodniku, bo lepiej to przemyślą.

    Wolałbym żeby państwo zaiwestowało w policję co robi co do niej należy.
    Niestety wiąże się to chyba z wywaleniem większości obecnych
    funkcjonariuszy a nowych raczej nie widać.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 9. Data: 2023-08-14 23:31:05
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Teraz
    > zainwestuj w jakiś lokalizator, jak chcesz ten motocykl trzymać nadal na
    > chodniku, bo lepiej to przemyślą.

    No i po co? Żeby znowu sam, tym razem szybciej, motór odyskał?

  • 10. Data: 2023-08-14 23:33:44
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 14.08.2023 o 23:25, Shrek pisze:

    > Wolałbym żeby państwo zaiwestowało w policję co robi co do niej należy.
    > Niestety wiąże się to chyba z wywaleniem większości obecnych
    > funkcjonariuszy a nowych raczej nie widać.

    Jeżeli to faktycznie stary motocykl i łapie się na zabytek, to rejestruj
    na żółte tablice. Jak Ci go drugi raz zapierdolą, to sam Gliński do
    obsługi granatnika zadzwoni w Twojej sprawie.