  • 1. Data: 2023-08-06 19:48:50
    Temat: Nigdy sie małpy nie nauczą (było: rozporządzenie nie zwalnia ze zdrowego rozsądku)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=gkMQHO_4-f8

    To samo miejsce, inny czas, inny radiowóz.

    Napiszę wprost. Jak ich jakiś tir sprasuje to będzie jak w krakowie -
    żadna tam tragedia tylko szczęście że się idioci drogowi sami pozabijają
    nie zabierając ze sobą postronnych. Tirmena będzie trochę żal, bo pewnie
    na chuju staną i biegłego z dupy wyciągną "że przecież wszystko dobrze
    było".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2023-08-06 21:40:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.08.2023 o 19:48, Shrek pisze:
> [...]
    > nie zabierając ze sobą postronnych. Tirmena będzie trochę żal, bo pewnie
    > na chuju staną i biegłego z dupy wyciągną "że przecież wszystko dobrze

    To nie jest to samo zdarzenie? Na pewno nie ten sam radiowóz, ale może
    na tym filmiku jest chwila, jak zatrzymują ruch, a na tym poprzednim
    materiale inny radiowóz blokujący, a ten już pojechał. Nie ma daty.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 3. Data: 2023-08-06 21:49:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To nie jest to samo zdarzenie? Na pewno nie ten sam radiowóz, ale może
    > na tym filmiku jest chwila, jak zatrzymują ruch, a na tym poprzednim
    > materiale inny radiowóz blokujący, a ten już pojechał. Nie ma daty.

    Sugerujesz, że wtedy odwalili kombo i jeden mało co nie zrobił wypadku a
    drugi postanowił jego wyczyn poprawić, bo pierwszemu się nie udało?

    Jak pisałem - nigdy się małpy nie nauczą!

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2023-08-06 21:57:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.08.2023 o 21:49, Shrek pisze:

    > Sugerujesz, że wtedy odwalili kombo i jeden mało co nie zrobił wypadku a
    > drugi postanowił jego wyczyn poprawić, bo pierwszemu się nie udało?

    Jak pisałem wcześniej, powinno to być tak zrobione, że policjant stojący
    poza pasem ruchu daje sygnał do zatrzymania, a dalej (z głowy 150
    metrów) możesz sobie stawiać w poprzek radiowóz. Sensu w tym nie widzę,
    ale zakładając, że jest ważny powód, to tak to powinno wyglądać w wersji
    minimum. No i na jednym filmie mamy policjanta zatrzymującego lizakiem,
    a na drugim stojącego w poprzek. To razem akurat - jakby się rozstawili
    - byłoby legitnie.

    > Jak pisałem - nigdy się małpy nie nauczą!

    Nie wiem. Natomiast boję się, że tam komuś to w nawyk weszło, bo
    znalazłem podobny materiał ze stycznia 2023 roku:
    https://tiny.pl/c9j6z
    Miejsce mniej więcej podobne.

    A wątpię, by wszystkie podobne akcje trafiały do sieci.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 5. Data: 2023-08-06 22:07:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak pisałem wcześniej, powinno to być tak zrobione,

    No ale nie zostało - jest robione bez głowy i jest to reguła w tym
    miejscu. Bezmyślne kulsony robią to i nawet to że stały się sławne im
    nie pomogło w pomyśleniu że może coś robią nie tak. Jak pisałem - nigdy
    się małpy nie nauczą - no chyba że ich tir zmiecie - ale wtedy te
    konkretne małpy też się niczego nie nauczą tylko będzie że niby tragedia
    się stała i policjanci na służbie zginęli. Żadna tragedia - nagroda darwina.

    > Nie wiem. Natomiast boję się, że tam komuś to w nawyk weszło, bo
    > znalazłem podobny materiał ze stycznia 2023 roku:
    > https://tiny.pl/c9j6z
    > Miejsce mniej więcej podobne.

    Oni tam to za każdym razem odpierdalają jak idzie transport na ukrainę.
    A że to oblegany paczkomat, to pewnie codzienie albo co drugi dzień... W
    końcu się doczekają...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2023-08-06 22:16:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.08.2023 o 22:07, Shrek pisze:

    > Oni tam to za każdym razem odpierdalają jak idzie transport na ukrainę.
    > A że to oblegany paczkomat, to pewnie codzienie albo co drugi dzień... W
    > końcu się doczekają...

    Jakby to była jakaś pojedyncza akcja, to bym rozumiał, że kogoś
    "poniosło", ale jeśli jest, jak piszesz, to powinien ktoś to zaplanować
    i odpowiedni zrobić. Słupki, znaki, stopniowe spowolnienie ruchu.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 7. Data: 2023-08-06 22:22:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jakby to była jakaś pojedyncza akcja, to bym rozumiał, że kogoś
    > "poniosło", ale jeśli jest, jak piszesz, to powinien ktoś to zaplanować
    > i odpowiedni zrobić. Słupki, znaki, stopniowe spowolnienie ruchu.

    No szit szerlok!

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2023-08-07 01:51:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-08-06, Shrek <...@w...pl> wrote:
> [...]
    > nie zabierając ze sobą postronnych. Tirmena będzie trochę żal, bo pewnie
    > na chuju staną i biegłego z dupy wyciągną "że przecież wszystko dobrze

    A czy oficjalna linia "obrony" nie była taka, że w zasadzie to nic się
    nie stało i wszystko odbyło się prawidłowo? No to co maja zmieniać?

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2023-08-07 06:14:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A czy oficjalna linia "obrony" nie była taka, że w zasadzie to nic się
    > nie stało i wszystko odbyło się prawidłowo? No to co maja zmieniać?

    Coś w tym stylu. Pozostaje mieć nadzieję, że trafią na tira a nie
    rodzinę wracającą z wakacji kompaktem...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2023-08-07 15:41:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 6 Aug 2023 19:48:50 +0200, Shrek wrote:
    > https://www.youtube.com/watch?v=gkMQHO_4-f8
    > To samo miejsce, inny czas, inny radiowóz.

    A co to za miejsce? Wjazd z lotniska, droga do wojewody,
    ze tak czesto trzeba blokować?

> [...]
    > nie zabierając ze sobą postronnych. Tirmena będzie trochę żal, bo pewnie
    > na chuju staną i biegłego z dupy wyciągną "że przecież wszystko dobrze

    Ale ale - tym razem policjant daje tarczą przepisowy sygnał do
    zatrzymania, przynajmniej za Borewicza byl prawidłowy,
    a tu sie nikt nie zatrzymuje ...

    Pierwszy tir mam wrazenie, ze wyrabia, drugi za nim kiepsko, bo jakby
    drogę zajechał.

    A potem to juz policjanci maja pelne prawo za tirem pogonic,
    zatrzymac, postawic radiowóz na drugim pasie, i ruch zablokowac do
    zakonczenia kontroli :-)
    Tylko, ze to chyba za daleko bedzie, bo mieli wjazd drożny zostawic
    :-)

    P.S. A jak sie okaże, że kierowca dalej pojechac nie może?
    Pijany, nie zatrzymanie do kontroli uprawnia do zatrzymania PJ,
    niesprawny, kradziony, towar nielegalny ... policjanci potrafią
    zjechac gdzies na pobocze/parking, czy zablokują pas az holownik
    przyjedzie?

    Zaraz ... holowac ciągnika z naczepą to chyba nie wolno ?

    J.