  • 91. Data: 2023-08-16 14:07:46
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I nie zbulwersowało Cię, ze szukali tak motocykla, który stał przed
    > domem?

    Z tego co wiem to szukali właściciela o którym byli przekonani że jest w
    środku. Nie było.

    Zresztą jakby technik szybciej przyjechał to by się nie nudzili i by nie
    szukali;)

    Nie, no bo w Twojej sprawie i u Twojego wroga :-)

    Podstawy mieli - kolo się nagrał jak kradł moto, miał tam warsztat. Nie
    sądzę żeby składał zażalenie na czynności.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 92. Data: 2023-08-16 14:09:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Robi, ale standardowym sposobem nie jest przeszukiwanie sąsiednich
    > działek na chybił / trafił. Jest kilka sposobów na zrobienie tego, ale
    > nie ten.

    Przecież wiedzieli gdzie parkuje - jeszcze zanim im powiedziałem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 93. Data: 2023-08-16 14:11:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wszystko OK! Tylko w obydwu tych wypadkach wychodzi na to, że żule za
    > darmo to robili i nie mieli w ogóle szansy na ty zarobić. Bo przecież
    > wiedzieli, ze papierów nie dostarczą, bo skąd.

    Może chcieli dostarczyć od innego i do głowy im nawet nie przyszło że
    jest coś takiego jak vin? Nie wiem. Niech sobie ich znajdą i zapytają -
    trudne zajęcie to nie jest, bo mają dane i telefon busiarza.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 94. Data: 2023-08-16 14:27:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.08.2023 o 14:09, Shrek pisze:
    > Przecież wiedzieli gdzie parkuje - jeszcze zanim im powiedziałem.
    Widzisz. Czyli jednak da się bez angażowania dzielnicy.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 95. Data: 2023-08-16 14:28:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.08.2023 o 14:07, Shrek pisze:
    > Nie, no bo w Twojej sprawie i u Twojego wroga ?
    > Podstawy mieli - kolo się nagrał jak kradł moto, miał tam warsztat. Nie
    > sądzę żeby składał zażalenie na czynności.
    Ale motocykl tez mieli. To czego szukali? :-)
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 96. Data: 2023-08-16 14:31:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Widzisz. Czyli jednak da się bez angażowania dzielnicy.

    Może się da, może skoro sugerujesz że minęli się z prawdą żeby nie
    wkurwiać poszkodowanego mówiąc że nie ma kim jechać, to tu zrobili to
    samo. Tak czy inaczej nic z tym nie zrobili.

    Przestań mi już wmawiać że źle zrobiłem załatwiając swoją sprawę za was,
    bo robisz się coraz bardziej śmieszny.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 97. Data: 2023-08-16 14:31:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale motocykl tez mieli. To czego szukali? :-)

    Własciciela bus, tablic, brakujących części?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 98. Data: 2023-08-16 14:43:42
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-08-16, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Wszystko OK! Tylko w obydwu tych wypadkach wychodzi na to, że żule za
    > darmo to robili i nie mieli w ogóle szansy na ty zarobić. Bo przecież
    > wiedzieli, ze papierów nie dostarczą, bo skąd.

    Słuszna uwaga, dlatego najłatwiej by się to dało wytłumaczyć jeśli
    jednak dostali jakąś zaliczkę. W sumie byłoby to dość naturalne, tylko
    zastanawia dlaczego busiarz by temu miał zaprzeczać. Może się bał, że
    jak się przyzna że coś zapłacił to ktoś uzna, że to było zlecenie?

    W sumie jest jeszcze ta możliwość, że żule uderzyły by do Szreka, że
    wiedzą gdzie jest ten motor. Kilka stów znaleźnego też piechotą nie chodzi
    a wychodzą z tego czyści (tylko pomagali zaladować). Przy czym to jakby
    trochę zbyt wyszukane jeśli to byłby głowny plan.

    --
    Marcin

  • 99. Data: 2023-08-16 15:15:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Słuszna uwaga, dlatego najłatwiej by się to dało wytłumaczyć jeśli
    > jednak dostali jakąś zaliczkę.

    Może i dostali - busiarz nie musi mówić prawdy. Najprościej wziąć namiar
    do nich od busiarza i przesłuchać.

    > W sumie byłoby to dość naturalne, tylko
    > zastanawia dlaczego busiarz by temu miał zaprzeczać. Może się bał, że
    > jak się przyzna że coś zapłacił to ktoś uzna, że to było zlecenie?

    Może.

> [...]
    > a wychodzą z tego czyści (tylko pomagali zaladować). Przy czym to jakby
    > trochę zbyt wyszukane jeśli to byłby głowny plan.

    No;) Tym bardziej że musieliby założyć że zdobędą namiar na szreka.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 100. Data: 2023-08-16 15:34:55