  • 501. Data: 2023-09-11 06:52:28
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > MZ z tego filmu w sposób kategoryczny nic takiego nie wynika. Równie
    > dobrze mógł go zauważyć jak był już przy nim na kilka metrów. Albo i w
    > ogóle, bo to odbicie od pieszego może być jakimś kalekim odruchem
    > wyprowadzenia pojazdu na ten jedyny czynny pas mostu.

    Dokładnie tak - latał po słupkach już na wysokości skrzyżowania, czyli
    kierownicą musiał zacząć skręcać jeszcze wcześniej. Bajki o tym że
    zauważył z dwoma promilami i trzycyfrowa prędkością pieszego w nocy na
    przeciwnej jedzni między krzakami włóżmy właśnie do bajek.

    Z tego wynika że po prostu klasycznie "śledził wężą" kontrując coraz
    bardziej i wylatując w okolicy czwartego ruchu kierownicą - klasyka
    klasyków.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 502. Data: 2023-09-11 06:54:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.09.2023 o 11:52, Kviat pisze:

    > Skoro policja rekwiruje kredę malującym po chodniku dzieciom, to jakiś
    > powód zatrzymania tej kredy musiał być. Przyjechali technicy,
    > sfotografowali, ocenili zniszczenia, coś ustalili. Jakiś powód wezwania
    > matek na komisariat żeby złożyły wyjaśnienia musiał być, bo przecież nie
    > to, że to było pod siedzibą pis.
    >
    > Mogę tak długo...

    ju forgot blutuf!
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 503. Data: 2023-09-11 07:01:15
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!To jest pod mostem, a inne będzie pod lipą, albo zegarem.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jaka jest definicja przejścia podziemnego?

    NIe wiem - skoro podziemne to może to, że jest pod ziemią?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 504. Data: 2023-09-11 07:31:12
    Od: PD <p...@g...pl>

    > Jaka jest definicja przejścia podziemnego? Bo ja uważam, że to takie,
    > które jest poprowadzone pod powierzchnią nawierzchni jezdnej. To, czy to
    > jest technicznie tunel, przepust czy wiadukt / most, to jest tylko
    > sposób realizacji. Większość pieszych nie ma zielonego pojęcia, co to
    > jest, ale korzystają. To jest pod mostem, a inne bedzie pod zegarem albo
    > lipą. Nadal będą podziemne.

    https://www.google.pl/maps/@52.2406528,21.0323002,3a
    ,75y,343.77h,90.98t/data=!3m7!1e1!3m5!1sjKEP_7BfkJui
    jlOCkuVIvw!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.goo
    gleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpanoid%3DjKEP_7BfkJui
    jlOCkuVIvw%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26w%3D2
    03%26h%3D100%26yaw%3D98.95367%26pitch%3D0%26thumbfov
    %3D100!7i13312!8i6656?entry=ttu

    To jest Twoim zdaniem przejście podziemne?

    PD

  • 505. Data: 2023-09-11 10:29:25
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Jak się wypowiada mechanik samochodowy, to w imieniu wszystkich
    > warsztatów samochodowych lub zgoła Naczelnej Organizacji Techników. Jak
    > na grupie pojawi się bankowiec, to w imieniu środowiska bankowców a być
    > może nawet Ministra Skarbu. Tylko idioci, co to nic nie robią, to sobie
    > mogą we własnym prywatnym imieniu coś napisać. No bo nikt się do nich
    > nie przy...bie. I tak wiadomo, że są idiotami, więc co najwyżej
    > wypowiadają się w imieniu idiotów.

    Nie chodzi o bycie rzecznikiem, tylko o świadectwo zachowań
    czy nawet poglądy. Trudno, żeby komendant policji nawet w prywatnej rozmowie
    zadeklarował, że jest np rasistą. Zauważ, że od kilku lat jesteś obrońcą
    wszelkich patologicznych zachowań policji. Jak funkcjonariusz strzeli
    komuś w plecy, jak wywiozą bezdomnego do lasu i zostawią na mrozie, jak
    spałują niewinnych ludzi, jak zabijają zatrzymanych na komisariatach
    albo na ulicy, jak zabierają nastolatki do radiowozu i go rozbijają, jak
    odrzucają zgłoszenia obywateli, i w zasadzie wszelkie głupawe akcje (bez
    rozkazu ale pod naciskiem władzy), które pominę milczeniem - to zawsze
    znajdziesz jakieś wytłumaczenie czyli tym rzecznikiem stałeś się i tak
    samoistnie. Natomiast bardziej mi chodzi o odbiór osoby, która takim
    rzecznikiem się staje. Jeśli w policji pracują takie nie...te jednostki
    (to moja opinia na podstawie wpisów tu), to jest to po prostu nie
    najlepsze świadectwo dla całej formacji.
    Jeśli będzie się tu wypowiadał mechanik samochodowy i będzie dawał
    świadectwo
    swojego partactwa czy bankowiec, który będzie pisał jak oszukuje klientów,
    to prędzej czy później jakieś osoby zainteresowane obrazem medialnym
    środowiska
    by zaprotestowały.

  • 506. Data: 2023-09-11 11:35:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.09.2023 o 10:29, cef pisze:

> [...]
    > (to moja opinia na podstawie wpisów tu), to jest to po prostu nie
    > najlepsze świadectwo dla całej formacji.

    A zwróć uwagę, że robert jest poniekąd elitą policji - oficer, już za
    wolnej polski więc nie były milicjant, usenet umie skonfigurować,
    podobno zajmuje się przestępczością gospodarczą i cyfrową - gdzie mu tam
    do zwykłego krawężnika.

> [...]
    > swojego partactwa czy bankowiec, który będzie pisał jak oszukuje klientów,
    > to prędzej czy później jakieś osoby zainteresowane obrazem medialnym

    Przede wszystkim to mechanika raczej nie łączy się z ogólnopolskim
    przedsiębiorstwem mechaników wszelakich bo takiego nie ma, w
    przeciwieństwie do formacji policji.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 507. Data: 2023-09-11 16:06:53
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-09-11 o 11:35, Shrek pisze:

> [...]
    > wolnej polski więc nie były milicjant, usenet umie skonfigurować,
    > podobno zajmuje się przestępczością gospodarczą i cyfrową - gdzie mu tam

    Ja myślę, że raczej ktoś się podszywa i tyle.
    Pisanie takich bzdur nawet zupełnie prywatnie i udawanie przygłupa
    mogło by go jednak zawodowo mocno dyskredytować.

    > Przede wszystkim to mechanika raczej nie łączy się z ogólnopolskim
    > przedsiębiorstwem mechaników wszelakich bo takiego nie ma, w
    > przeciwieństwie do formacji policji.

    To akurat racja - to środowisko-mechanicy niby nie mają, ale bankowcy
    czy inne zawody mają swoje organizacje zrzeszające, które by takiego
    psującego opinię odpowiednio
    kopnęły w dupę.

  • 508. Data: 2023-09-11 16:13:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.09.2023 o 07:31, PD pisze:

> [...]
    03%26h%3D100%26yaw%3D98.95367%26pitch%3D0%26thumbfov
    %3D100!7i13312!8i6656?entry=ttu

    > To jest Twoim zdaniem przejście podziemne?

    Nie. To nawet nie jest ten most, a nawet nie to miasto ani województwo
    Ale Wisła ta :-P Tak więc w sumie blisko :-)

    To najlepsze, jakie znalazłem zdjęcie:
    https://goo.gl/maps/y894Hwc9HroFNVN48. Nawet masz ścieżkę wydeptaną. Tam
    masa ludzi chodzi. W nocy możesz niby próbować górą, ale w dzień nie ma
    absolutnie żadnej szansy,

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 509. Data: 2023-09-11 16:15:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.09.2023 o 07:01, Shrek pisze:
    > NIe wiem - skoro podziemne to może to, że jest pod ziemią?
    Ale wiesz, ze to akurat nie jest :-)
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 510. Data: 2023-09-11 16:18:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.09.2023 o 06:47, Shrek pisze:

    > No właśnie robert doszedł do wniosku, że o jego winie przesądza... że
    > szuka go policja.

    Widzisz, na tym polega analityczne myślenie. Nie dysponuje danymi, na
    których opiera się Policja czy Prokurator. Ale na podstawie analizy
    tego, co robią mogę w sposób pośredni wydedukować, co mogą mieć.
    --
    (~) Robert Tomasik