  • 511. Data: 2023-09-11 16:25:02
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.09.2023 o 06:42, Shrek pisze:

    > Co z nim?

    W sumie racja. Skrajny lewy pas i nie ma kierunkowego światła. To
    wychodzi na to, że tam w owym czasie było inne oznakowanie.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 512. Data: 2023-09-11 16:27:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.09.2023 o 16:06, cef pisze:

    > Ja myślę, że raczej ktoś się podszywa i tyle.
    > Pisanie takich bzdur nawet zupełnie prywatnie i udawanie przygłupa
    > mogło by go jednak zawodowo mocno dyskredytować.

    Napisz. IMHO nie - kiedyś przez pomyłke napisał prywatę o strzelnicy na
    grupy. Niby można znaleźć człowieka pod którego można się podszywać, ale
    to trochę zbyt skomplikowane pisać omyłko nie na te adresy;)

    > To akurat racja - to środowisko-mechanicy niby nie mają, ale bankowcy
    > czy inne zawody mają swoje organizacje zrzeszające, które by takiego
    > psującego opinię odpowiednio
    > kopnęły w dupę.

    Już prędzej... Ale sądzę że nikt we firmie po prostu o nim nie wie że
    pisze jako policjant na usenecie. Firma ogólnie tego nie lubi i
    wiekszośc policjantów którzy pisała już policjntami nie jest (i wtedy
    zmieniają widok o 180 stopni z "doskonała interwencja" na "noż kurwa co
    za kretyni";)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 513. Data: 2023-09-11 16:29:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Widzisz, na tym polega analityczne myślenie.

    Zajebisty analitczyne myślanie;) Zwłaszczaw powiązaniu ze stawianiem
    zarzutów z dupy;)

    > Nie dysponuje danymi, na
    > których opiera się Policja czy Prokurator. Ale na podstawie analizy
    > tego, co robią mogę w sposób pośredni wydedukować, co mogą mieć.

    Bo wszyscy których szuka policja to mają coś na sumieniu:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 514. Data: 2023-09-11 16:30:21
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!To jest pod mostem, a inne będzie pod lipą, albo zegarem.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale wiesz, ze to akurat nie jest :-)

    To może nie jest podziemne? Twoja dedukcja jest legendarna;) Może ktoś
    ziemię zabrał i trzeba szukać:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 515. Data: 2023-09-11 16:33:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie. To nawet nie jest ten most, a nawet nie to miasto ani województwo
    > Ale Wisła ta :-P Tak więc w sumie blisko :-)

    A co za różnica gdzie jest - w krakowie byłoby podziemne a w warszawie nie?

    > To najlepsze, jakie znalazłem zdjęcie:
    > https://goo.gl/maps/y894Hwc9HroFNVN48. Nawet masz ścieżkę wydeptaną. Tam
    > masa ludzi chodzi. W nocy możesz niby próbować górą, ale w dzień nie ma
    > absolutnie  żadnej szansy,

    Na noc zamykają?

    https://www.google.pl/maps/@50.0550367,19.9276394,3a
    ,60y,100.01h,80.24t/data=!3m6!1e1!3m4!1sY9_0T2Y3B0sD
    Jab4ycoqsw!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 516. Data: 2023-09-11 19:32:37
    Od: PD <p...@g...pl>

    > Widzisz, na tym polega analityczne myślenie. Nie dysponuje danymi, na
    > których opiera się Policja czy Prokurator. Ale na podstawie analizy
    > tego, co robią mogę w sposób pośredni wydedukować, co mogą mieć.

    Pytałem już parę razy, kolejny raz nie zaszkodzi. Zatem co policja robi
    w tej sprawie? Na razie wiem, że ustalili dane pieszego. Wiesz, żeby
    robili coś więcej? Bo jak nie, to kolejna prośba. Mianowicie przedstaw
    proszę tę ścieżkę analitycznego myślenia, z której na podstawie
    ustalenia personaliów pieszego przez policję można wydedukować, że jest
    on winny wypadku. Chyba, że to co Twoim zdaniem robi policja w tej
    sprawie to też wynik twojej dedukcji :))

    PD

  • 517. Data: 2023-09-11 20:45:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.09.2023 o 16:33, Shrek pisze:

    > Na noc zamykają?
    >
    > https://www.google.pl/maps/@50.0550367,19.9276394,3a
    ,60y,100.01h,80.24t/data=!3m6!1e1!3m4!1sY9_0T2Y3B0sD
    Jab4ycoqsw!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu

    Tak, a nawet zwijają asfalt. Rzuć okiem na filmik chociażby.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 518. Data: 2023-09-11 21:23:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    ,60y,100.01h,80.24t/data=!3m6!1e1!3m4!1sY9_0T2Y3B0sD
    Jab4ycoqsw!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu

    > Tak, a nawet zwijają asfalt. Rzuć okiem na filmik chociażby.

    No i? Przecież na filmie jest przejście - nawet wzmiankowany najebus
    skorzystał i wjechał nim kulturalnie na chodnik.

    Przestań się już kompromitować, najpierw widzisz przejście gdzie go nie
    ma, potem co prawda dalej go tam nie ma, ale widzisz przejście podziemne
    po drugiej stronie skrzyżowania - bulwarem pod mostem, gdzie przejścia
    podziemnego nie ma. Na końcu twierdzisz, że górą się nie da przejść a
    tam jest normalne przejście ze światłami. Wszyscy oglądamy ten sam film
    ale ty widzisz na nim rzeczy niestworzone i twierdzisz że to ty jesteś
    napoleonem. Zastanawaiające jest, że nie jesteś w stanie na filmie
    zobaczyć przejścia a pierdolisz od rzeczy na podstawie tego samego filmu
    kto jest winny.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 519. Data: 2023-09-11 21:45:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.09.2023 o 21:23, Shrek pisze:

    ,60y,100.01h,80.24t/data=!3m6!1e1!3m4!1sY9_0T2Y3B0sD
    Jab4ycoqsw!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu

    > No i? Przecież na filmie jest przejście - nawet wzmiankowany najebus
    > skorzystał i wjechał nim kulturalnie na chodnik.

    Po której stronie? Popatrz sobie, bo to może mieć dla Ciebie znaczenie :-)

    > Przestań się już kompromitować,

    ... - no właśnie.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 520. Data: 2023-09-11 21:53:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Po której stronie? Popatrz sobie, bo to może mieć dla Ciebie znaczenie :-)

    Wymiękam. Widzisz przejście "podziemne" po drugiej stronie (po mostem).
    Twierdzisz, że górą nie da się w dzień przejść, podczas gry górą
    prowadzi normalne przejście (dostajesz linka do tego konkretnego) - na
    pytanie czy je tylko na noc rozwijają piszesz że zwijają asfalt. Pytany
    gdzie piszesz, że po drugiej stronie, czyli pierwszej - tam gdzie nie
    było przejścia ani podziemnego ani zwykłego...

    > ... - no właśnie.

    Zdania publiczności są raczej jednoznaczne. Jak ci wszyscy mówią że
    jesteś nawalony, to idź do domu i ochłoń...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!