  • 1. Data: 2023-08-26 14:49:42
    Temat: Znalazł się pieszy!
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Znalazł się pieszy z karakowa.

    Robert - dwa pytania inspirowane oczywiście sprawą mojego moto:

    - jak go znależli, skoro chuj było na tych nagraniach widać, a jednak
    dotarli do tego że jest za granicą i gdzie, a u mnie dwóch żuli co co
    dzień siedzą na tym samym murku się nie dało?

    - po co - co ten "świadek" miałby zeznać, skoro się wszystko nagrało?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2023-08-26 16:13:23
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-08-26 o 14:49, Shrek pisze:
    > Znalazł się pieszy z karakowa.
    >
    > Robert - dwa pytania inspirowane oczywiście sprawą mojego moto:
    >
    > - jak go znależli, skoro chuj było na tych nagraniach widać, a jednak
    > dotarli do tego że jest za granicą i gdzie

    Znaleźli? Czy tylko on przypadkiem zobaczył film i dowiedział się, że go
    w związku z tym
    zdarzeniem szukają.

  • 3. Data: 2023-08-26 16:18:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.08.2023 o 16:13, cef pisze:

    > Znaleźli? Czy tylko on przypadkiem zobaczył film i dowiedział się, że go
    > w związku z tym
    > zdarzeniem szukają.

    W sumie to dobre pytanie.

    No dobra - miał być kluczowym świadkiem - czego do świadkowanie miało
    dotyczyć "panie co tu się kurwa stanęło!!! - było wzuuuu i dalej to nie
    wiem"?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2023-08-26 16:42:16
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 26 sierpnia 2023 o 16:18:25 UTC+2 Shrek napisał(a):

    > W sumie to dobre pytanie.
    >
    > No dobra - miał być kluczowym świadkiem - czego do świadkowanie miało
    > dotyczyć "panie co tu się kurwa stanęło!!! - było wzuuuu i dalej to nie
    > wiem"?

    Może nie chodziło o to, by znaleźć, tylko by szukać.
    Tak jak ze sprawą kapitana Tadeusza "Bezpiecznika" Wrony,
    co stoi, bo trza przesłuchać wszystkich pasażerów.
    A że samolot leciał z USA to se można najwyżej sporą
    część ładnie o to poprosić.

  • 5. Data: 2023-08-26 17:17:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 26 Aug 2023 14:49:42 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    > dzień siedzą na tym samym murku się nie dało?
    >
    > - po co - co ten "świadek" miałby zeznać, skoro się wszystko nagrało?

    Ch* było nagraniach widac przecież :-)

    Pytanie raczej, w jakim trybie go przesłuchiwali czy chcą przesłuchac,
    skoro mu zarzuty grożą.

    No i czy to tak wolno "poszukiwać swiadka", jesli sie poszukuje
    oskarzonego :-)

    J.

    P.S. popatrzec po monitoringach kawalek, liczba ludzi ktorzy
    spacerowali tą trasą i ich telefon sie logowal do odpowiednich BTS w
    pasujących godzinach ... raczej nie bedzie zbyt duza.
    Ale policja chyba nie ma dostepu do takich danych.

    Wszyscy sa podejrzani, wiec wystąpic o logowania wszystkich telefonów
    z kraju? :-)

    Jeszcze gdzies tam google zapamietuje lokalizacje smartfonów z
    androidem, ale czy policja ma do tego dostęp ... chyba nie.
    Ale czy google tego nie sprzedaje kazdemu chetnemu ... partnerowi?

    J.

  • 6. Data: 2023-08-26 18:01:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Może nie chodziło o to, by znaleźć, tylko by szukać.

    No ale po co?

    > Tak jak ze sprawą kapitana Tadeusza "Bezpiecznika" Wrony,
    > co stoi, bo trza przesłuchać wszystkich pasażerów.
    > A że samolot leciał z USA to se można najwyżej sporą
    > część ładnie o to poprosić.

    Poważnie ich szukają - w jakim charakterze - świadków?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2023-08-26 18:03:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.08.2023 o 17:17, J.F pisze:

    > Ch* było nagraniach widac przecież :-)

    Wszystko co trzeba było widoczne.

    > Pytanie raczej, w jakim trybie go przesłuchiwali czy chcą przesłuchac,
    > skoro mu zarzuty grożą.

    Jakie znowu zarzuty?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2023-08-26 18:07:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 26 Aug 2023 18:03:01 +0200, Shrek wrote:

    > Wszystko co trzeba było widoczne.

    > Jakie znowu zarzuty?

    a) spodował wypadek wchodząc na jezdnie w miejscu niedozwolonym.
    Kierowca musial gwałtownie hamować, wpadł w poślizg i trafil w
    most.
    Policja chyba tego nie mówiła.

    b) nie udzielił pomocy potrzebującym.

    c) i byc moze nietrzeżwy był :-)

    J.

  • 9. Data: 2023-08-26 18:08:51
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 26 sierpnia 2023 o 18:01:04 UTC+2 Shrek napisał(a):

    > No ale po co?

    Żeby sprawa stała.
    Uprzedzę pytanie - nie wiem, komu i dlaczego może
    zależeć, by stała.

    > Poważnie ich szukają - w jakim charakterze - świadków?

    To jeszcze pamiętam z czasu po zdarzeniu.
    A to zaraz 12 lat będzie.
    Szukać bardzo nie trzeba, lista pasażerów jest.
    Nawet widziałem na jutubie film z wnętrza pokładu.
    Tylko pasażery mają prośby polskiej prokuratury w d4.
    I sprawa stoi - a przynajmniej ja nie słyszałem,
    by się ruszyła, nie mówiąc o zakończeniu.
    Oczywiście kapitan zadziałał perfekt w tych
    okolicznościach - ale być może był ich winny.
    No i popsuł ładny samolot, i to jeszcze lizany ;>

  • 10. Data: 2023-08-26 18:24:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Żeby sprawa stała.
    > Uprzedzę pytanie - nie wiem, komu i dlaczego może
    > zależeć, by stała.

    Trochę dziwne... Nawet ciężko uzasadnić szukanie świadków bez znaczenia
    na innych kontynentach - albo zebrali dowody albo nie zebrali i już nie
    zbiorą i do umorzenia.

    > Oczywiście kapitan zadziałał perfekt w tych
    > okolicznościach - ale być może był ich winny.
    > No i popsuł ładny samolot, i to jeszcze lizany ;>

    Kapitan to kapitan.Ciekawsze jest to że że nikt instukcji nie poprawił,
    bo przecież wszystko było dobrze, mimo że wywalony był bezpiecznik nie
    opisany w manualu do sprawdzenia. No ale wtedy trzeba by przyznać że
    boeing popełnił błąd.

    "4.1.1.2. Zmodyfikować powyższe cztery listy kontrolne poprzez dodanie
    podpunktu że
    w przypadku niezadziałania alternatywnego systemu wypuszczania podwozia
    załoga lotnicza powinna sprawdzić bezpieczniki C4248 LANDING GEAR -
    ALT EXT MOTOR i C829 BAT BUS DISTR.
    Odpowiedź firmy Boeing na zalecenie 4.1.1.2.
    Boeing nie zgadza się z zaleceniem, że do aktualnej listy kontrolnej
    powinien zostać dodany dodatkowy podpunkt. Listy kontrolne QRH dotyczące
    nienormalnych sytuacji są opracowywane aby dać załodze wskazówki
    dotyczące pojedynczej niesprawności konkretnej funkcji lub systemu. QRH
    jest krótką instrukcją i nie zawiera kombinacji wszystkich możliwych
    wielokrotnych awarii wszystkich systemów, gdyż to spowodowałby jego
    złożoność. Instrukcje dotyczące list kontrolnych informują, że zakłada
    się iż przed rozpoczęciem czynności zawartych w listach kontrolnych
    dotyczących sytuacji nienormalnych (NNC) elementy sterujące
    poszczególnych systemów są normalnej konfiguracji odpowiadającej danej
    fazie lotu,. W odniesieniu do rozważanego zdarzenia normalna konfigu"

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!