  • 1. Data: 2023-08-25 21:07:31
    Temat: Wysoki Sąd demaskuje 0.6% kłamstwa PiS o rządach PO w trybie wyborczym (nieprawomocnie)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.rmf24.pl/raporty/raport-wybory-parlament
    arne-2023/news-ko-pozwala-pis-w-trybie-wyborczym-jes
    t-postanowienie-sadu,nId,6983026
> [...]
    > na Twitterze stwierdził: "z uwagi na pretensje Platformy przyjrzeliśmy
    > się sprawie bliżej i musimy sprostować: bezrobocie za Tuska sięgnęło w
    > lutym 2013 r. JEDYNIE 14,4 proc., czyli ponad 2,3 mln Polaków
    > pozostawało wówczas bez pracy, nie osiągnęło jednak 15 proc. w skali
    > kraju. Z pewnością wiele to zmieniało w sytuacji ówczesnych
    > bezrobotnych... Zwłaszcza tych z powiatu piskiego, gdzie bezrobocie w
    > trakcie 2014 r. sięgnęło ponad 34 proc. Powiatów, gdzie bezrobocie za
    > Tuska sięgało ponad 15 proc. było około 230 w całej Polsce" - wskazało

    Mi się ten wyrok niespecjalnie podoba ale ujdzie jak taka logika
    wymuszania pedantyzmu będzie konsekwentnie stosowana w obie/wszystkie
    strony. Natomiast PO IMHO wyjdzie (politycznie) na tej wygranej jak
    Zabłocki na mydle.

    Z wyrokami sądów nie trzeba się zgadzać, wystarczy je respektować.

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2023-08-25 21:29:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Aug 2023 21:07:31 +0200, A. Filip wrote:
> [...]
    >
    > Mi się ten wyrok niespecjalnie podoba ale ujdzie jak taka logika
    > wymuszania pedantyzmu będzie konsekwentnie stosowana w obie/wszystkie

    Mogli mowic "ponad 14%".

    > Natomiast PO IMHO wyjdzie (politycznie) na tej wygranej jak
    > Zabłocki na mydle.

    No TVPiS wlasnie przygotowało "rzetelny" program.
    Pokazali, jak to za Tuska bezrobocie wzrosło ... co sie IMHO nadaje do
    sądu, bo wszak kryzys swiatowy był, ktoremu Tusk nie był winny.

    I podali przyklad jakiegos powiatu, gdzie bylo 30 czy cos % ...
    ciekawe ile tam dzisiaj. No ale jak PiS zatrudnił połowe na
    panstwowych etatach, to moze jest dobrze :-)

    J.

  • 3. Data: 2023-08-25 22:52:10
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:
    arne-2023/news-ko-pozwala-pis-w-trybie-wyborczym-jes
    t-postanowienie-sadu,nId,6983026

    > Mogli mowic "ponad 14%".

    Jak rozumiem wysokiemu sądowi zasadniczo chodziło że użyte
    "nieprecyzyjne sformułowanie" mogło sugerować że bezrobocie
    ponad 14% w skali kraju było dłużej niż trzy miesiące.
    Czy jak rozumiem zdaniem sądu powinni byli napisać "bezrobocie
    w skali kraju pod rządami PO/Tuska dochodziło do 14.4%.

> [...]
    > ciekawe ile tam dzisiaj. No ale jak PiS zatrudnił połowe na
    > panstwowych etatach, to moze jest dobrze :-)

    A ile winy za obecną inflację Tusk PO-precyzyjny zwala na Putina? No
    przecież ECB drukował EUR (skupował obligacje państwowe) a Putin
    otwarcie napadł na Ukrainę czyli PiS i Kaczyński są "spor(aw)o
    usprawiedliwieni", nieprawdaż?
    <cynizm> Nie ma bezrobocia, jest inflacja </cynizm>

    Wzajemności zasada najświętszą jest.

    --
    A. Filip