  • 491. Data: 2023-09-10 12:04:08
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: PD <p...@g...pl>

    > Wyciąłem, bo jestem pełen szacunku dla Twojej głębokości postrzegania
    > świata. Powiązać bicie kobiet w Warszawie wiele miesięcy wstecz z
    > wypadkiem w Krakowie. Nawet nie pytam, jak to powiązałeś, bo zapewne nie
    > pojmę.

    Kulsonisz.

    PD

  • 492. Data: 2023-09-10 12:15:02
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

> [...]
    > świata. Powiązać bicie kobiet w Warszawie wiele miesięcy wstecz z
    > wypadkiem w Krakowie. Nawet nie pytam, jak to powiązałeś, bo zapewne nie

    Wszystko wskazuje na to, że stan umysłu kulsonów ma charakter powszechny
    (wśród kulsonów) i permanentny.
    Ale i tak tego nie pojmiesz, bo ci na to nie pozwala właśnie ten stan
    umysłu.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 493. Data: 2023-09-10 19:58:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A osobna sprawa to ten Twój powyższy wywód. Po prostu - co już wiele
    > razy podkreślałem - wiem, że dziennikarze przekręcają i przeinaczają
    > fakty tylko po to, by podnieść dramaturgię.

    Tak - wiemy - a to pismaki kogoś w kiblu w redakcji uduszą, komuś w
    plecy strzelą, z blutufa zajebią;)

    > Zakładam racjonalność
    > działających w oparciu o fakty (czasem nam nie znane) policjantów (czy
    > innych osób) i na tej podstawie ewentualnie próbuję wymyślić, o co może
    > chodzić.

    Po tym jak naczelny kulson wyjebał głośnikiem dzirę w kulsonariacie
    zakładasz racjonalność działań formacji? ;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 494. Data: 2023-09-10 20:07:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Są dwa.

    Są jedno:P

    > Jak pisałem 100 metrów w kierunku patrzenia kamery (niech
    > bedzie, że przy przystanku) oraz tak jakby pod tą kamerą, z któej filmik
    > tu linkujemy.

    To nie jest przejście podziemne tylko przejście pod mostem.

    > Tylko czemu PD twierdzi, że "skonstruowałem na prędce" to przejście?

    Pewnie dlatego że w miejscu gdzie przechodził pieszy nie ma przejścia a
    ty pisałeś że jest.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 495. Data: 2023-09-10 20:10:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.09.2023 o 10:38, J.F pisze:

    > A tu ... jestes pewien, ze to obecnie tez tak wygląda?

    Tak.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 496. Data: 2023-09-11 00:54:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.09.2023 o 11:44, cef pisze:
    > Przypominam, że występujesz tu w charakterze osoby powiązanej zawodowo
    > z Policją w każdym wpisie.

    Jak się wypowiada mechanik samochodowy, to w imieniu wszystkich
    warsztatów samochodowych lub zgoła Naczelnej Organizacji Techników. Jak
    na grupie pojawi się bankowiec, to w imieniu środowiska bankowców a być
    może nawet Ministra Skarbu. Tylko idioci, co to nic nie robią, to sobie
    mogą we własnym prywatnym imieniu coś napisać. No bo nikt się do nich
    nie przy...bie. I tak wiadomo, że są idiotami, więc co najwyżej
    wypowiadają się w imieniu idiotów.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 497. Data: 2023-09-11 01:26:26
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!To jest pod mostem, a inne będzie pod lipą, albo zegarem.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.09.2023 o 20:07, Shrek pisze:
    > Są jedno:P
    > To nie jest przejście podziemne tylko przejście pod mostem.

    Jaka jest definicja przejścia podziemnego? Bo ja uważam, że to takie,
    które jest poprowadzone pod powierzchnią nawierzchni jezdnej. To, czy to
    jest technicznie tunel, przepust czy wiadukt / most, to jest tylko
    sposób realizacji. Większość pieszych nie ma zielonego pojęcia, co to
    jest, ale korzystają. To jest pod mostem, a inne bedzie pod zegarem albo
    lipą. Nadal będą podziemne.

    > Pewnie dlatego że w miejscu gdzie przechodził pieszy nie ma przejścia a
    > ty pisałeś że jest.

    Od początku pisałem, że są 100 metrów obok. Co więcej, nikt tam
    mieszkający nie obchodzi domu towarowego od strony Wisły, tylko "za
    plecami", bo tak przez przejście po prostu jest bliżej - jeśli idzie od
    Zwierzynieckiej. A jak idzie od Wawelu, to pod mostem.

    O ile tam jakoś szczególnie tego nie przebudowano, to ten pieszy musiał
    wejść na skrzyżowanie jezdnią, albo skakać przez bariery. Stawiam, że
    wszedł jezdnią omijając bariery na przejściu dla pieszych.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 498. Data: 2023-09-11 06:35:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wobec faktu, że wygląda na to, że pijany kierujący podjął działania
    > zmierzające do uniknięcia potrącenia tego pieszego na długo zanim
    > normalnie miałby obowiązek

    Baa. Normalnie omijał tego pieszego na długo zanim go zauważył;) Bo to
    dobry kierowca był:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 499. Data: 2023-09-11 06:42:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Oznakowanie poziome!

    Co z nim?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 500. Data: 2023-09-11 06:47:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.09.2023 o 22:14, PD pisze:

    > Ale po co go szukają, skoro on niewinny?

    No właśnie robert doszedł do wniosku, że o jego winie przesądza... że
    szuka go policja.

    W połączeniu ze uzasadnianiem przez niego zwyczaju stawiania zarzutów z
    dupy na korzyść świadka to nie ma się co dziwić, że rozsądny obywatel
    policję traktuje jak wroga.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!