  • 1. Data: 2023-08-22 18:03:37
    Temat: jak to z ksiedzem bylo
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Pare dni temu news sie rozszedł - ksiądz masturbował sie na plaży w
    Swinoujsciu. Plażowicze wezwali policje.
    Policjanci przyjechali i wlepili księdzu mandat, za nieobyczajne
    zachowanie.

    Dwa dni później ksiądz rzucił sie pod pociąg.
    Prokuratura prowadzi śledztwo w sprawie doprowadzenia do samobójstwa.

    Hm ... policjantów będą oskarzać? :-)

    J.

    P.S. Ale sprawa sie rozwija, i pojawiła sie druga ofiara, tzn
    potencjalny sprawca, tym razem z dobrej opcji.

  • 2. Data: 2023-08-22 18:30:08
    Temat: Re: jak to z ksiedzem bylo
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.08.2023 o 18:03, J.F pisze:
    > Hm ... policjantów będą oskarzać? ?
    Ja bym oskarżył idiotę, co to rozpowszechnił.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 3. Data: 2023-08-22 18:45:11
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Tue, 22 Aug 2023 18:30:08 +0200, użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Ja bym oskarżył idiotę, co to rozpowszechnił.

    Zmiótłbyś pod dywan? Tak, by idiota walący publicznie konia mógł sobie
    dalej prowadzić parafię? Przecież, gdyby nie nagłośnienie, żadne kościelne
    władze palcem by nie ruszyły w tej sprawie.

    --
    Jacek

  • 4. Data: 2023-08-22 19:27:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.08.2023 o 18:45, Jacek pisze:
    > Zmiótłbyś pod dywan? Tak, by idiota walący publicznie konia mógł sobie
    > dalej prowadzić parafię? Przecież, gdyby nie nagłośnienie, żadne kościelne
    > władze palcem by nie ruszyły w tej sprawie.
    Co innego wezwanie Policji, a co innego rozpowszechnienie informacji.
    Wyśledzenie w mediach oszołoma, który to rozpowszechnił, albo kilku nie
    jest problemem.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 5. Data: 2023-08-22 19:46:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Aug 2023 18:30:08 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > Ja bym oskarżył idiotę, co to rozpowszechnił.

    Ponieważ zamieszana w rozpowszechnienie byłą radna z KO,
    to moze sie tak skonczyc :-)

    Ale nie rozumiem o co pretensje.

    Policję wezwała plażowiczka, czy plażowicze.
    Policjanci jej słowa w pewnym stopniu potwierdzili, mandatem.
    Plażowiczka opisała to gdzies na FB - przynajmniej tak mi się wydaje.
    Nie wolno?

    Radna Dominika Jackowski (dziwne nazwisko nieco) post plaĹźowiczki
    "udostępniła". Czy dodała cos od siebie? nie wiem, post ponoc
    skasowany.
    Nie należało "udostępniac" ?
    Czy to ona podała imie i nazwisko księdza?

    I jeszcze mamy np takie cos
    https://radioszczecin.pl/1,460085,masturbowal-sie-na
    -plazy-interweniowala-policja

    i juz zupelnie nie wiem, co mam o tym sądzic.

    J.

  • 6. Data: 2023-08-22 22:14:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.08.2023 o 19:46, J.F pisze:

    > Policję wezwała plażowiczka, czy plażowicze.
    > Policjanci jej słowa w pewnym stopniu potwierdzili, mandatem.
    > Plażowiczka opisała to gdzies na FB - przynajmniej tak mi się wydaje.
    > Nie wolno?

    I to doprowadziło do samobójstwa. Forma stalkingu, tylko, że w tym
    momencie bardziej gardłowa. Oczywiście nie powinno się popełniać
    wykroczeń ani przestępstw, ale nie po to są kary dodatkowe
    "opublikowania informacji o karze", by plażowicze je sami wymierzali.

    > Radna Dominika Jackowski (dziwne nazwisko nieco) post plażowiczki
    > "udostępniła". Czy dodała cos od siebie? nie wiem, post ponoc
    > skasowany.

    Nie jestem od badania tego. Tam są odpowiednie organy. Po prostu zwracam
    uwagę na fakt i tyle.

    > Nie należało "udostępniac" ?

    Na pewno nie należało publikować. Z tym udostępnianiem, to było już
    kilka wyroków i różnie sady do tego podchodzą. Bez wątpienia wszystkie
    te osoby mają księdza na sumieniu w mojej ocenie. A czy zostaną skazane,
    to nie wiem.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 7. Data: 2023-08-23 00:15:57
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    >
    > Dwa dni później ksiądz rzucił sie pod pociąg.
    > Prokuratura prowadzi śledztwo w sprawie doprowadzenia do samobójstwa.

    Policjanci powinni wsadzić go do jakiejś paki jeszcze. Mandat to za mało.
    Wiele ludzi z jakichś organizacji broniło księdza, przecież dzieci tam
    nie było. Jak to na plaży nie było dzieci?
    Takie zachowanie to jest obrzydliwe nawet dla dorosłych i może wywołać
    odruch wymiotny, a u dzieci strach. Skoro komuś z wypowiadających się to
    nie przeszkadzało, to znaczy, że też są jakimis zboczkami i to podniecało.

    > J.
    >
    > P.S. Ale sprawa sie rozwija, i pojawiła sie druga ofiara, tzn
    > potencjalny sprawca, tym razem z dobrej opcji.

    Kto?

    --
    animka

  • 8. Data: 2023-08-23 07:59:06
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Tue, 22 Aug 2023 19:27:15 +0200, użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Co innego wezwanie Policji, a co innego rozpowszechnienie informacji.

    I co dalej, po tym wezwaniu? Gość płaci grzywnę czy mandat i wraca sobie
    do parafii. I kto wie co tam robi, ale na pewno nic dobrego mając tak
    narąbane w głowie z seksem. Jest oczywiste że należało się odwołać w tym
    przypadku do pozaprawnych metod kontroli społecznej. Tak jak zresztą jest
    to przyjęte w wielu innych przypadkach, kiedy np. dziennikarze śledczy
    gromadzą i publikują wiedzę o aferach które gdyby je pozostawić w
    kompetencjach systemu prawa (policja-prokuratura-sąd) to by zostały
    zmiecione pod dywan, ponieważ naruszały by interes możnych. System prawny
    to nie wszystko by społeczeństwo dobrze działało.

    --
    Jacek

  • 9. Data: 2023-08-23 11:41:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Aug 2023 22:14:52 +0200, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > wykroczeń ani przestępstw, ale nie po to są kary dodatkowe
    > "opublikowania informacji o karze", by plażowicze je sami wymierzali.

    A ksiadz male dzieci uczy ... od 25 lat, wiec moze przyzwoicie uczy.

> [...]
    > Na pewno nie należało publikować. Z tym udostępnianiem, to było już
    > kilka wyroków i różnie sady do tego podchodzą.

    Nie wiem jak to tam dokladnie bylo, ale jak plazowiczka post na FB
    napisala, a radna go tylko zalinkowała, czy jak to sie tam w FB nazywa
    ... na moj gust "rozpowszechnianie", a nie publikacja.

    > Bez wątpienia wszystkie
    > te osoby mają księdza na sumieniu w mojej ocenie.

    łącznie z policjantami? :-)
    Mogli nie przyjezdzac, mogli nie dawac mandatu, mogli zatrzymac :-P

    > A czy zostaną skazane, to nie wiem.

    Ksiadz osoba publiczna?

    J.

  • 10. Data: 2023-08-23 11:58:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Aug 2023 00:15:57 +0200, Animka wrote:

    > Policjanci powinni wsadzić go do jakiejś paki jeszcze. Mandat to za mało.
    > Wiele ludzi z jakichś organizacji broniło księdza,

    Po samobójstwie.

    > przecież dzieci tam nie było. Jak to na plaży nie było dzieci?

    Słuszna uwaga, ale policjaci jakos dzieci nie zauwazyli.
    Dziwne to troche, jak na Świnoujscie w srodku wakacji.
    Moze rodzice je odsunęli.

    > Takie zachowanie to jest obrzydliwe nawet dla dorosłych i może wywołać
    > odruch wymiotny, a u dzieci strach.

    Dzieci nie powinny wiedziec, co to znaczy.

    A gdzies mi jeszcze mignęło, ze ksiadz to robił trzymając ręke w
    kieszeni. Podobno

    > Kto?

    Radna z KO rozpropagowała post, a moze nawet podała imie i nazwisko
    księdza ..

    J.