  • 61. Data: 2011-09-22 19:46:52
    Temat: Re: Zdjecie z fotoradaru i "krokodylki"
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Uzytkownik "kendy" <k...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:28605859-e916-4491-a67c-a48be8e0d592@et6g2000vb
    b.googlegroups.com...
    > Witam
    >
    > Jakis czas temu dostalismy od nowego 'operatora' fotoradarow czyli ITD
    > informacje o mandacie. Jako ze auto firmowe ciezko nam bylo ustalic
    > kto kierowal w danym dniu, a oczywiscie nikt sie sam nie przzna :)

    Ja mam inne doswiadczenia, ale problem jakby odwrotnie podobny:

    Kilka lat temu ciezarówka/bus firmy ABC (nie wstydze sie wymienic nazwy
    firmy)
    parkujac tylem, dwukrotnie nie "trafiajac" w puste miejsce, porysowala
    drastycznie bok
    mojego auta. Polonez, ale jednak to auto. Mialem swiadka, który natychmiast
    powiadomil mnie o zdarzeniu.
    Zglosilem na Policje. Pewnie bardziej pasuje male "p".
    Umorzyli sprawe, bo NIE BYLI W STANIE WYKRYC SPRAWCY!!!!

    Firma, nr rej auta, data, godzina, minuta, SWIADEK!!!!!! To za malo....

    Feromon

  • 62. Data: 2011-09-22 19:52:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/22/2011 2:46 PM, Feromon wrote:

    > Firma, nr rej auta, data, godzina, minuta, SWIADEK!!!!!! To za malo....

    no za mało.
    brakuje sprawcy czyli kierowcy.

    policja zajmuje sie wykroczeniami, a nie odszkodowaniami.
    Poniewaz nie wiadomo kto kierował nie ma komu wreczyc mandatu.
    Co ma sie akurat nijak do faktu, ze mozesz odszkodowania dochodzic na
    drodze cywilnej od firmy. Ale policji nic do tego.

  • 63. Data: 2011-09-22 19:56:26
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-22 21:46:52 +0200, "Feromon" <f...@w...pl> said:

    > Zglosilem na Policje. Pewnie bardziej pasuje male "p".

    Tak, bo "Policja" nie występuje w naszej przyrodzie.
    Tylko policja.

    (a co do sprawcy - świadek podał dane sprawcy? bo nie wiedzieć który
    pojazd to jedno, a nie wiedzieć kim był sprawca, to drugie)

    --
    Bydlę

  • 64. Data: 2011-09-22 20:56:09
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > Tak, bo "Policja" nie występuje w naszej przyrodzie.
    > Tylko policja.
    >
    > (a co do sprawcy - świadek podał dane sprawcy? bo nie wiedzieć który
    > pojazd to jedno, a nie wiedzieć kim był sprawca, to drugie)

    Tak jak fotoradary podają ?

    -> po prostu pasożyty społeczne

  • 65. Data: 2011-09-23 10:42:07
    Od: "Bartosz" <l...@a...pl>

    Kamil tępy jesteś?
    W jaki spośób ty sobie będzie rejestrował ewidencję to jest twoja sprawa.
    Ważne jest natomiast, że masz wskazać osobę która o określonej godzinie w okreslonym
    dniu kierowała pojazdem. Jak chcesz to uczynić bez ewidencji ?
    No chyba że jest tylko jeden kierowca ;)

  • 66. Data: 2011-09-23 10:49:02
    Od: "Bartosz" <l...@a...pl>

    Przekraczałem w tym roku granicę UE i ani razu mój paszport nie lądował do skanera
    ręcznego czy też stacjonarnego.
    Nadal jesteś pewny, że adnotacja będzie w jakim kolwiek spisie komputerowym osób
    przekraczający granicę z poza UE?

  • 67. Data: 2011-09-23 13:50:07
    Od: "Bartosz" <l...@a...pl>

    Tu znajdziesz odpowiedz na swoje pytanie.
    http://moto.wp.pl/kat,23681,title,Bez-punktow-za-fot
    oradar,wid,13814999,wiadomosc.html

  • 68. Data: 2011-09-23 13:52:21
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "kendy" napisał w wiadomości grup
    6g2000vbb.googlegroups.com...
    > Czy to faktycznie nowe przepiesy, czy ITD po prostu 'cwaniaczy'?

    Zamiast narzekać sam zobacz zrobione zdjęcie:
    http://zaszybko.pl/

  • 69. Data: 2011-09-23 14:12:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bartosz" <l...@a...pl> napisał w wiadomości

    Jesli gość nie jest obywatelem UE, to 99,9% będzie to odnotowane. Ale
    możesz sie upierać, ze może przez zieloną granicę wjechał.

  • 70. Data: 2011-09-23 15:07:32
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Zamiast narzekać sam zobacz zrobione zdjęcie:
    > http://zaszybko.pl/

    Pomysłowe :)

    --
    Krzysztof